Mulan
Well-known member
Die hakken komen vast te zitten in het gras en verknoeien de schoenen, Kwestie dat je het weet!Ik had u eerder met zoiets in gedachten:
![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die hakken komen vast te zitten in het gras en verknoeien de schoenen, Kwestie dat je het weet!Ik had u eerder met zoiets in gedachten:
![]()
Dat is niet mijn gras-outfit, dat is mijn date-outfit.Ik had u eerder met zoiets in gedachten:
![]()
50 cent zal ook wel gaan zeker.Helaas is ze nu nog te snel afgeleid, maar over een jaar of 3 zal "elke emmer is nen euro én een zakje (van 45gr) chips!" Ab-so-luut bovengehaald worden!
Vorige woning stond op 150m2 en wat was ook peanuts, nu zal het ongeveer 150m2 gazon alleen zijn. Klinkt echt wel klein, maar als je 5k in je tuin pompt (enkel voor omheining, beplanting weggraven en nieuw gazon zaaien) ben je wel ietsje meer gemotiveerd om het netjes te houden. Het eerste jaar dan toch.50 cent zal ook wel gaan zeker.
Had bij de mijne eens een briefje van 5€ in zijn spaarpot gestoken, dikke miserie. Dan maar wat rosse centjes en ne halve euro gegeven, meneer happy.
Heb maar 135m tuin, mocht wel wat groter geweest zijn, maar niet veel werk en int weekend niet veel thuis..

Zeg mij eens aan wat jij zit te zuigen achter het stuur.Mijn boek over manieren om de pijp uit te gaan aan het lezen. Kleine tip: aan niks zuigen terwijl je aan het stuur zit want een airbag ramt alles gewoon door uw strot en *exit*
De milky versie, tiens.Zeg mij eens aan wat jij zit te zuigen achter het stuur.
Dat is wel duur per vierkante meter stof.€803.28 voor deze jurk. Ik was op zoek naar een handtas maar misschien beter investeren in een stuk dat kan dienen voor school?
Bekijk bijlage 10110

Daarmee dat ge uw aanvraag voor 15 juni moet indienen, in de herfst = meer stof = duurder!Dat is wel duur per virkante meter stof.
![]()
Waar zie jij stof?Dat is wel duur per vierkante meter stof.
![]()

Misschien het linkje delen met @ThomasMore voor het volgende feestje.€803.28 voor deze jurk. Ik was op zoek naar een handtas maar misschien beter investeren in een stuk dat kan dienen voor school?
Bekijk bijlage 10110
stof tot nadenken?Waar zie jij stof?![]()

Nu niet meer he, het heeft geregend.Waar zie jij stof?![]()

Ik ben het niet!Foto's op mijn telefoon wat opgekuist en kwam deze nog eens tegen. Nu weet ik weer hoe gedroogde rat eruitziet. Vorig jaar getrokken op die dag dat het 30° C was.
![]()