Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Ik had u eerder met zoiets in gedachten:

pic.jpg
Die hakken komen vast te zitten in het gras en verknoeien de schoenen, Kwestie dat je het weet!

Helaas is ze nu nog te snel afgeleid, maar over een jaar of 3 zal "elke emmer is nen euro én een zakje (van 45gr) chips!" Ab-so-luut bovengehaald worden!
50 cent zal ook wel gaan zeker.
Had bij de mijne eens een briefje van 5€ in zijn spaarpot gestoken, dikke miserie. Dan maar wat rosse centjes en ne halve euro gegeven, meneer happy.

Heb maar 135m tuin, mocht wel wat groter geweest zijn, maar niet veel werk en int weekend niet veel thuis..

50 cent zal ook wel gaan zeker.
Had bij de mijne eens een briefje van 5€ in zijn spaarpot gestoken, dikke miserie. Dan maar wat rosse centjes en ne halve euro gegeven, meneer happy.

Heb maar 135m tuin, mocht wel wat groter geweest zijn, maar niet veel werk en int weekend niet veel thuis..
Vorige woning stond op 150m2 en wat was ook peanuts, nu zal het ongeveer 150m2 gazon alleen zijn. Klinkt echt wel klein, maar als je 5k in je tuin pompt (enkel voor omheining, beplanting weggraven en nieuw gazon zaaien) ben je wel ietsje meer gemotiveerd om het netjes te houden. Het eerste jaar dan toch. 😜

Mijn boek over manieren om de pijp uit te gaan aan het lezen. Kleine tip: aan niks zuigen terwijl je aan het stuur zit want een airbag ramt alles gewoon door uw strot en *exit*

Deze namiddag, gietende regen, er komen kort na mekaar 3 koppels om de tuin te bezoeken, IN DE GIETENDE REGEN dus.
Ik had vannamiddag niemand verwacht maar uiteindelijk toch nog 20 man over de vloer gehad.

Ik had beter zelf ook een regenjas aangedaan ipv in T-shirt door de tuin te lopen 🤪

Gisterenavond laat, was al donker, stond ik buiten en ineens hoor ik gehis, constant heen en weer, even naar binnen om smartphone te nemen met het lampje erop en zie 2 egels snuit tegen snuit bezig tegen elkaar, was wel even verschoten, dat geluid was precies zo'n voetpomp om een lucht mantras op te blazen en redelijk gelijk opgaand...

Is opgezocht en dat moet onder egels onderling een soort van afweermechanisme zijn

Ne keer dat ik erop aan t schijnen was schoten ze beiden ineens weg

Efkes verschieten met dat geluid toch...

Terug
Bovenaan