Green Mamba
Well-known member
UGC is nog een van de grotere waar je geen vaste plaats hebt. Wel een ranzige bios.Sommige kleinere bioscopen werken nog zonder vaste plaatsen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
UGC is nog een van de grotere waar je geen vaste plaats hebt. Wel een ranzige bios.Sommige kleinere bioscopen werken nog zonder vaste plaatsen.
't Was gratis via Proximus Business. De film ligt vast enz. Iedereen die dan een uitnodiging krijgt kiest waar hij zit en heel de zaal is enkel voor die genodigden.Dat zijn toch vaste plaatsen?
), met 40kg (!!!) Grasmaaisel naar het containerpark te zijn gereden en nu met trillende spieren van een koude cola te zitten genieten, kan ik enkel zeggen: "ge hebt gelijk, pa!" 
Hier is 't ook 300 m². Altijd gedacht dat ik geen tuin moest hebben, en nu vind ik hem te kleinToen ik besloot te verhuizen, stond minimum 600m2 grond op mijn lijstje. Ik ben uiteindelijk geëindigd met 300m2, waarvan mijn pa bleef zeggen "dat dat ruim voldoende was voor mij!"
Na dik 1u gras maaien en met de grasboordtrimmer in de weer te zijn geweest (het was anderhalve week geleden), met 40kg (!!!) Grasmaaisel naar het containerpark te zijn gereden en nu met trillende spieren van een koude cola te zitten genieten, kan ik enkel zeggen: "ge hebt gelijk, pa!"
![]()

*weent in 14 are*Hier is 't ook 300 m². Altijd gedacht dat ik geen tuin moest hebben, en nu vind ik hem te klein![]()

Dat gras afdoen is meestal niks, maar die bak leegmaken en opruimen, da's de dooddoener!*weent in 14 are*
Gisteren na het gras af te doen in ieder geval vlot in slaap gevallen.
Onkruid bestrijden is minder lachen.
Kan zo opgelost worden.Dat gras afdoen is meestal niks, maar die bak leegmaken en opruimen, da's de dooddoener!
tuinmangids.be
Gisteren voor de eerste keer tam gedaan en gewoon gemulcht. Fijn om dat in het rond te zien vliegenDat gras afdoen is meestal niks, maar die bak leegmaken en opruimen, da's de dooddoener!
In mei maar liefst 6 emmers onkruid getrokken. Mijn gras is eind maart gezaaid op een gigantische zandbaik die in oktober met de kraan volledig afgeschraapt was.*weent in 14 are*
Onkruid bestrijden is minder lachen.

Ah, hier twee weekends geleden 6 kruiwagensIn mei maar liefst 6 emmers onkruid getrokken. Mijn gras is eind maart gezaaid op een gigantische zandbaik die in oktober met de kraan volledig afgeschraapt was.![]()

Ik doe nu elke dag 2 emmers kweekgras uit, met de riek. Mijn tuin was 4 weken geleden nog een hoop zand (grond moest opgehoogd worden) en staat nu helemaal vol onkruid en kweekgras.In mei maar liefst 6 emmers onkruid getrokken. Mijn gras is eind maart gezaaid op een gigantische zandbaik die in oktober met de kraan volledig afgeschraapt was.![]()

Hier aan de grachtkant een oerwoud van kattenkruidIk doe nu elke dag 2 emmers kweekgras uit, met de riek. Mijn tuin was 4 weken geleden nog een hoop zand (grond moest opgehoogd worden) en staat nu helemaal vol onkruid en kweekgras.![]()
Terugdraaien en aangeven dat je het wel ergens anders gaat halen had ook gekund.3 euro moeten betalen voor een brood... toch een mentale grens die overschreden is.
Hier ook. 2 weekends geleden heel mijn gazon al het onkruid uitgedaan, praktisch hele zaterdag mee bezig geweest. Gisteren liep ik er door en het was alsof ik het al een heel jaar laten staan heb. Zoveel staat er weer al. Ik ben dan ook gedoemd door rechts van mij een buur te hebben die absoluut geen groene vingers heeft en die zijn onkruid nooit afrijdt. Let op de nuance: onkruid afrijden he, gras heeft hem niet staan. En hij rijdt het pas af als het een halve meter hoog staat en 5x in bloei gestaan heeft.Ah, hier twee weekends geleden 6 kruiwagens
Wtf-moment van de dag: WAAROM GROEIT KRUID ZO SNEL TERUG?!
Terras was onkruidvrij en daar is bijna niets meer van te zien.![]()
Als ik mijn BBQ buitenhaal, komen ze nog net niet met hun kruisbeeld af om een duiveluitdrijving op mij uit te voeren.
Is het elders nog goedkoper? Ik ging er van uit dat dit de normale broodprijs is nu, met de inflatie..Terugdraaien en aangeven dat je het wel ergens anders gaat halen had ook gekund.
Mulanneke, je hebt een dochter voor een reden é. Ok, ze is te klein voor de grasmaaier maar op de knietjes met de nagelschaar lukt ook hoor! #IwinatparentingToen ik besloot te verhuizen, stond minimum 600m2 grond op mijn lijstje. Ik ben uiteindelijk geëindigd met 300m2, waarvan mijn pa bleef zeggen "dat dat ruim voldoende was voor mij!"
Na dik 1u gras maaien en met de grasboordtrimmer in de weer te zijn geweest (het was anderhalve week geleden), met 40kg (!!!) Grasmaaisel naar het containerpark te zijn gereden en nu met trillende spieren van een koude cola te zitten genieten, kan ik enkel zeggen: "ge hebt gelijk, pa!"
![]()
Helaas is ze nu nog te snel afgeleid, maar over een jaar of 3 zal "elke emmer is nen euro én een zakje (van 45gr) chips!" Ab-so-luut bovengehaald worden!Mulanneke, je hebt een dochter voor een reden é. Ok, ze is te klein voor de grasmaaier maar op de knietjes met de nagelschaar lukt ook hoor! #Iwinatparenting
Op terras en kiezel gebruik ik nog altijd glyfosaat, blijft het toch zeker 3 maanden weg. Niet meer legaal vermoed ik maar op buitenlandse webshops nog wel te vinden.Ah, hier twee weekends geleden 6 kruiwagens
Wtf-moment van de dag: WAAROM GROEIT KRUID ZO SNEL TERUG?!
Terras was onkruidvrij en daar is bijna niets meer van te zien.![]()
Ik had u eerder met zoiets in gedachten:Mulanneke, je hebt een dochter voor een reden é. Ok, ze is te klein voor de grasmaaier maar op de knietjes met de nagelschaar lukt ook hoor! #Iwinatparenting