Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Gij denkt dat bokser momenteel diepzinnige discussies voeren? :wtf:
Ik haalde de term boksmatch maar even aan, als voorbeeld van geweld.
Kan even goed geweld zijn voor, tijdens of na een voetbalwedstrijd bijvoorbeeld.

Student Hannes verliest zijn kot omdat huisbaas enkel nog aan meisjes wil verhuren​

Toch je reinste onzin en discriminatie? Wie vindt zoiets uit?

Als er nu één boek is dat je niet moet reviewen met gele sterren…
28BD35A0-4F9C-4FA0-BFD4-7E0AA232881A.jpeg

fietstunnel
Is het echt zo moeilijk om aan het begin en eind van de tunnel paaltjes te zetten?

Heel die sneaker hype is er echt los over. Je moet eens een paar air jordans als gewone mens proberen te krijgen aan retail prijs

Zitten ze er met hele firmas op release waardoor het bijna onmogelijk is om er een paar aan normale prijs nog te kunnen kopen bij Nike zelf.

Bij Restocks staan ze zelfs al te koop voor ze nog uitkomen, zo zeker zijn ze van hun stuk.

Ik ben nu al 3 weken bezig om er te proberen te pakken te krijgen en altijd net te laat. Of je mag er direct 100€ (en dan valt het nog mee) meer voor betalen ergens anders.

Heel die sneaker hype is er echt los over. Je moet eens een paar air jordans als gewone mens proberen te krijgen aan retail prijs

Zitten ze er met hele firmas op release waardoor het bijna onmogelijk is om er een paar aan normale prijs nog te kunnen kopen bij Nike zelf.

Bij Restocks staan ze zelfs al te koop voor ze nog uitkomen, zo zeker zijn ze van hun stuk.

Ik ben nu al 3 weken bezig om er te proberen te pakken te krijgen en altijd net te laat. Of je mag er direct 100€ (en dan valt het nog mee) meer voor betalen ergens anders.
Moest ge nu over 3d kaarten klagen dan zou ik het nog verstaan, maar hier zijt ge gewoon zelf een deel van een nutteloos probleem. Ge zult even rap lopen met andere schoenen zenne en zelfs de goedkope merken die erop lijken gaan evenlang mee. En ze komen even vuil als ge in een stront tert.

Moeten we het dan lief vragen dat ze even in het potje vliegen?
Het beste wat ze bij mij kunnen krijgen is een goei lap met een slets of vliegenmepper.
als ge dat doet stuurt die stress signalen uit en komen al de andere daarop af, veel plezier met het lopen

facebook die geen aantal likes meer weergeeft.

nu is het PERSOON X en anderen hebben dit leuk gevonden.

vroeger was het PERSOON X en 47 anderen bv.

net toevallig gezien.

Sta ik op 't gemakske op het werk een plaske te doen aan een pissijn.
Komt plots de grote baas (die we zelden zien) langst me door.
Doet een obligaat kort klapke , gaat naar het wc-hokje , placeert zich en begint daar een serieus concert uit zijn anale trompet te blazen.
Miljaarde , ik heb nog nooit zo snel m'n handen gewassen en me uit de voeten gemaakt. :help:
Ik weet wel , 't is ook maar ne mens , maar toch serieus verschoten.
Ik vermoed dat z'n lunch serieus pikant of exotisch is geweest.
Hopelijk kom ik em niet direct tegen op het werk.

In de vooravond was ik op mijnen oprit wat onkruid aan het verwijderen toen er nen buurtbewoner met zijnen hond stopte voor een praatje.
We hadden het uiteraard over het nabijgelegen asielcentrum en de vele vluchtelingen die hier rondhangen.
Hij was dus onlangs aan het wandelen met zijn hond toen er 4 asielzoekers hem tegemoet kwamen van de andere richting.

Aangezien zijn hond wat nerveus begon te worden ging hij wat aan de kant maar toen ze bij hem waren ging er 1 van de mannen op z'n hurken zitten om daarna met zijnen kop tegen een passerende auto te butsen.
Man met hond schrikt natuurlijk en vraagt waarom hij dit doet. Bleek dat hij zijn leven moe was.
Straf verhaal en wtf van de local.

Sta ik op 't gemakske op het werk een plaske te doen aan een pissijn.
Komt plots de grote baas (die we zelden zien) langst me door.
Doet een obligaat kort klapke , gaat naar het wc-hokje , placeert zich en begint daar een serieus concert uit zijn anale trompet te blazen.
Miljaarde , ik heb nog nooit zo snel m'n handen gewassen en me uit de voeten gemaakt. :help:
Ik weet wel , 't is ook maar ne mens , maar toch serieus verschoten.
Ik vermoed dat z'n lunch serieus pikant of exotisch is geweest.
Hopelijk kom ik em niet direct tegen op het werk.

Vroeger sloeg de alfa je hersenpan in om zijn dominantie binnen de groep te cementeren. Vandaag schijt hij vol zelfvertrouwen in jouw bijzijn in het kantoortoilet. De mens verandert niet.

In de vooravond was ik op mijnen oprit wat onkruid aan het verwijderen toen er nen buurtbewoner met zijnen hond stopte voor een praatje.
We hadden het uiteraard over het nabijgelegen asielcentrum en de vele vluchtelingen die hier rondhangen.
Hij was dus onlangs aan het wandelen met zijn hond toen er 4 asielzoekers hem tegemoet kwamen van de andere richting.

Aangezien zijn hond wat nerveus begon te worden ging hij wat aan de kant maar toen ze bij hem waren ging er 1 van de mannen op z'n hurken zitten om daarna met zijnen kop tegen een passerende auto te butsen.
Man met hond schrikt natuurlijk en vraagt waarom hij dit doet. Bleek dat hij zijn leven moe was.
Straf verhaal en wtf van de local.
Ik dacht dat je aflevering 2 van 'Nonkels' aan het toelichten was, tot het hurken toch. :biglaugh:

Terug
Bovenaan