Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Hercule de hond: 6u45, tijd dat ik eens een plaske ga goed. Ik ga dat duidelijk maken door te beginnen rondlopen in de kamer en af en toe een blafke doen! Strak plan! 🐶
Squidward: Oei, de hond is wakker en meneer Squidward mag nog een uur slapen. Ik zal opstaan zie. Heel stil! Strak plan! 🧟‍♀️
Hercule de hond: ah zie, ge zijt wakker! Laat mij hier eventjes vlak voor uw voeten gaan liggen als dankbaarheid!
Squidward nog half in slaap wil rond de hond stappen, vergeet dat haar evenwicht genre ‘in den decor’ is en kapseist volledig op slapende meneer Squidward.

Tl;dr: meneer Squidward is een uur vroeger opgestaan vandaag…

Kind komt naar beneden met overschot snack. Moet mama het in de kast leggen want jij bent klein en de kast is hoog. Nee, mama, dat kunnen wij zelf alstublieftdankuwel en kind gaat terug naar boven.
Tien minuten later doet moeder de kast open en…
jayma-mays-avalanche.gif

Kind komt naar beneden met overschot snack. Moet mama het in de kast leggen want jij bent klein en de kast is hoog. Nee, mama, dat kunnen wij zelf alstublieftdankuwel en kind gaat terug naar boven.
Tien minuten later doet moeder de kast open en…
jayma-mays-avalanche.gif
Hier heeft de dochter haar eigen snackkast. :fingerguns_r:

Ik was "brownies" aan het snoepen. Ik zie dan plots een stukje brownie op de vloer liggen en ik raap dit op.
Ik denk: 5 second rule en ik wil dat dus opeten.

Nu bleek dat onze hond een stukje stront aan zijne knikker had hangen en dat was dan op de vloer gevallen. :frown:
Dat was alvast niet mijn lekkerste lekkernij.
Ik wou dat ik dit in mijn hoofd 'ongelezen' kon markeren.

Mijn vriendin is Outlander aan het kijken. Elke keer als ik opkijk is mijn reactie
giphy.gif

Familie + timetravel + 50 shades of grey, maar dan in de 18e (?) eeuw en met verkrachtingen. Waarom de fuck kijken vrouwen daarnaar?

Mijn vriendin is Outlander aan het kijken. Elke keer als ik opkijk is mijn reactie
giphy.gif

Familie + timetravel + 50 shades of grey, maar dan in de 18e (?) eeuw en met verkrachtingen. Waarom de fuck kijken vrouwen daarnaar?
Vanuit een instinctieve behoefte aan “echte mannen”? Maar er is wellicht ook een meer woke verklaring voor.
Hoe dan ook, kan ik enkel adviseren om het stellen van de waarom vraag te beperken.

Men vriendin die gisterenavond vraag of ik deze week ergens een dag eens niets heb opstaan in mijn agenda
*check agenda* en ik zeg heel trots en verbaasd "Ja dinsdag en vrijdag zijn nog volledig vrij"

Om dat moment rinkelt er een belletje *check agenda opnieuw*
Ik heb gewoon geen enkel van mijn afspraken in mijn gsm gezet, alles wel in de fysieke agenda geschreven
Zo komt het nooit goed :wallbash:

Men vriendin die gisterenavond vraag of ik deze week ergens een dag eens niets heb opstaan in mijn agenda
*check agenda* en ik zeg heel trots en verbaasd "Ja dinsdag en vrijdag zijn nog volledig vrij"

Om dat moment rinkelt er een belletje *check agenda opnieuw*
Ik heb gewoon geen enkel van mijn afspraken in mijn gsm gezet, alles wel in de fysieke agenda geschreven
Zo komt het nooit goed :wallbash:
En? Wat wil ze doen?

giphy.gif

Dat staat hier ook op de lijst omdat mijn vrouw van vriendinnen had gehoord dat het goed was, ik zal ze eens voorstellen dat ze er alleen aan begint.

Dat staat hier ook op de lijst omdat mijn vrouw van vriendinnen had gehoord dat het goed was, ik zal ze eens voorstellen dat ze er alleen aan begint.
Ik ben het niet echt aan het volgen, maar van de paar clips die ik zie vind ik het maar niks.
Ik snap vooral de insteek niet. Het lijkt mij te willen spelen als een melige romance novel waar de vrouwen bij smelten. Maar dat zit dan te pas en te onpas vol verkrachtingen, dat ik het niet goed snap :unsure:.

@Visenya heeft alle boeken gelezen :unsure:
Misschien zijn de boeken beter?

Vanuit een instinctieve behoefte aan “echte mannen”? Maar er is wellicht ook een meer woke verklaring voor.
Hoe dan ook, kan ik enkel adviseren om het stellen van de waarom vraag te beperken.
Die verkrachtingen zijn zowel van man als vrouw (wel exclusief door mannen voor zover ik zie) ... dat is wel woke?

Niet van de dag maar van bijna een hele week. Op reis in Portugal, auto's zien passeren en bij het zien van de nummerplaat denken dat er toch wel veel Polen hun vakantie doorbrengen in Portugal. Dat heeft dus meerdere dagen geduurd eer ik van de Polen verlost was.

Ik denk wel de oorzaak gevonden te hebben van deze hersenkronkel.

:unsure:

Niet van de dag maar van bijna een hele week. Op reis in Portugal, auto's zien passeren en bij het zien van de nummerplaat denken dat er toch wel veel Polen hun vakantie doorbrengen in Portugal. Dat heeft dus meerdere dagen geduurd eer ik van de Polen verlost was.

Dat is wel een heel Poolariserende gebeurtenis :unsure:

Wel niet zo professioneel dat ze een Franse nrplaat gebruiken om te doen alsof het een Poolse is. :unsure:

Blijkbaar heeft de NMBS nieuwe wagons die mij doen denken aan het interieur van familie hun jaren '80 BMW/Mercedes :unsure:

IMG-20220502-150836173.jpg

Ik ben het niet echt aan het volgen, maar van de paar clips die ik zie vind ik het maar niks.
Ik snap vooral de insteek niet. Het lijkt mij te willen spelen als een melige romance novel waar de vrouwen bij smelten. Maar dat zit dan te pas en te onpas vol verkrachtingen, dat ik het niet goed snap :unsure:.

Misschien zijn de boeken beter?
De boeken zijn altijd beter! Maar de serie volgt ze, zeker de eerste seizoenen, vrij trouw. Vooral niet te veel bij nadenken want er gebeuren wel een aantal bedenkelijke dingen.

Dat verkrachten vermindert wel na seizoen 1, daar is het echt erg. Toppunt komt op het einde van seizoen 1, daar gaan ze er echt over. De volgende seizoenen is het minder, maar compleet verdwijnt het nooit.

Het mannelijk hoofdpersonage, Jamie, wordt gevangen genomen, hand aan de tafel genageld, vingers gebroken en verkracht door Black Jack Randall (die voorouder is van en als twee druppels water lijkt op de echtgenoot, in de moderne tijd, van vrouwelijk hoofdpersonage Claire)

Terug
Bovenaan