Mellowcakes?Wat is er zo in promo in de carrefour in gavere dit weekend?![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mellowcakes?Wat is er zo in promo in de carrefour in gavere dit weekend?![]()
neglige-topjesWat is er zo in promo in de carrefour in gavere dit weekend?![]()
neglige-topjes

Toch ook niet meer wat het geweest is, ons Vero
Ik moet eerlijk bekennen dat ik er zelf zo eentje in mijn kast heb hangen en bij God dus nog nooit heb durven dragen omdat ik ècht niet weet of het nu wél of niet okee is om daarmee over de straat te lopen bij warm weer met een jeans onder of niet...![]()

Idd. De spuit een paar keer teveel op haar gezicht gezet. (binnen de minuut staat dit in het uit de context getrokken topic)Toch ook niet meer wat het geweest is, ons Vero![]()
Mijn vrouw draagt het alleszins. Maar dan wel met bh in het openbaar.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik er zelf zo eentje in mijn kast heb hangen en bij God dus nog nooit heb durven dragen omdat ik ècht niet weet of het nu wél of niet okee is om daarmee over de straat te lopen bij warm weer met een jeans onder of niet...![]()
dus waarom niet...Dan zie ik liever ons Ann tuts dan wat Véronique geworden is.Toch ook niet meer wat het geweest is, ons Vero![]()
Akkoord. Omdat ze dikke borsten heeft.
Mja dan heeft ze wel nog zaken aan die wat verhullen toch.
Deze jongedame droeg een doorzichtige top zonder BH.
Carrefour in Gavere overigens.
Akkoord. Omdat ze dikke borsten heeft.
En WAAR IS DIE WINKEL NU GVD?

Die swingen denk ik, dus daar kunde misschien nog touche hebben zelfs. Dat de Thomas dan wilt aanpappen met uw madam en/of in uwe nek ligt te hijgen moet ge er maar bij pakken.Tging over de winkel van madam van Thomasmore dacht ik?
Mijn idee van "neglige" is precies toch anders.
Ik had het dan ook specifiek over een negligé topje, zo van die dingen die de twijfel houden tussen ondergoed en een gewoon topje.Mijn idee van "neglige" is precies toch anders.

Ze stond heet en had gehoopt dat gij aanstalte zou maken. Zodoende is zij "bediend", maar kan ze het wel op u kon steken en blijft haar "eerbaarheid" ongeschonden?m`n ex die zich vreemd gedraagt: muziek keihard, jurkje aan en helemaal opgemaakt. Ik dacht effe dat ze al ging daten, maar ze is gewoon thuis gebleven.
.vooral dat laatste: ik heb haar dat op vijftien jaar nooit `zomaar` weten doen. Ze zit ook al gewoon heel de namiddag te diamondpainten aan tafel.Ze stond heet en had gehoopt dat gij aanstalte zou maken. Zodoende is zij "bediend", maar kan ze het wel op u kon steken en blijft haar "eerbaarheid" ongeschonden?
Allez of ze had een date en het is niet door gegaan.
Of ze wou zich eens goed/mooi voelen.
Of... wie de fuck weet waarom vrouwen doen wat ze doen.
Ze zag dat je gastronomisch je Aldi pizza aan het bereiden was en wou zich er gepast op kleden?vooral dat laatste: ik heb haar dat op vijftien jaar nooit `zomaar` weten doen. Ze zit ook al gewoon heel de namiddag te diamondpainten aan tafel.