Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Na de match Belgie-Denemarken ging het vanuit de verslaggeving terug naar de sporza studio.
Ze nemen dan altijd zo een beeld van buiten de studio voor ze het shot van binnen nemen. Op dat buitenshot zat er ook iemand met een XL bouwvakkersreet. Zowel mijn vriendin als ik gingen strike :scream:

Ja die had ik ook gezien :p
 
Dit zijn toch gewoon allemaal zaken die in de glimlach/ergernissen thread hadden kunnen staan? :unsure:
 
vandaag ene een dikke sigaar zien smoren (letterlijk) tijdens dat hij aan het tanken was. Ik had hem daarvoor ook al gezien in het vaccinatiecentrum. Blijkbaar moet ge dus niet slim zijn om u te laten vaccineren.
 
Straffe analogie, invoegen op de snelweg vergelijken met immigratie :laugh:
Inderdaad, want ik erger mij dan weer aan die gasten die denken dat de oprit van een autostrade een soort lanceerstrook is naar het 3de vak. Het is uiteindelijk een beetje zoals de migratiekwestie hé: op de oprit van de autostrade ben je een nieuwkomer die zich bij het bestaande verkeer mengt. Als nieuwkomer pas je je dus aan aan het bestaande verkeer en ga je niemand zitten opzij drummen, in de remmen duwen of onmiddellijk naar het 3de vak schieten.
 
Ze hebben het u wel gemakkelijk gemaakt om de letters van uw naam te leren he
Mijn vriendin haakt regelmatig de naam van een kindje bij de geboorte (losse letters). Hier ist makkelijk, gewoon hergebruiken en omwisselen.
 
Terug
Bovenaan