Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Op facebook in zo'n groep van het dorp/gemeente had er blijkbaar iemand geklaagd dat er dag en nacht iemand met zijn 'brommerke' weg en weer reed en die maakte enorm veel lawaai. Is niet gedempt en die uitlaat knalt voortdurend.

Op die post reageert er een manneke, 16 jaar, dat het om hem gaat. Dat hij die 'moto' zo gekocht heeft en er iets zal aan doen. Dat hij al bedreigingen gekregen heeft van de hele buurt.

Veel mensen reageren begripvol. Maar daarop begint dat ventje te reageren: 'hou uw muil, trut'. Alles met heel veel slang zodat het bijna onbegrijpelijk is. Er reageert een vrouw die 1 typfout maakt. Reageert dat manneke: 'nederlands te moeilijk voor u?'. Alles terwijl die mensen het ventje in kwestie wat probeerden te verdedigen.
 
Ik heb mij op het forum laten wijsmaken dat de namen hetzelfde blijven maar enkel de laatste letter wijzigt.
Kiano, Kiani, Kenji, Kenjy, enz.

@Mr.Anderson wij hebben een naam nodig!
Thomas heet dat ventje.

Maar ik denk dat Thomas achteraan de rij stond toen ze het verstand uitdeelden.
Heeft ondertussen een aparte discussie ontketend waarin hij duidelijk wil stellen dat het om een 'moto' gaat en geen 'brommerke'.

Zijn mama is zich ook aan het moeien in die facebookgroep.

De popcorn zit in de microgolf.
 
Thomas heet dat ventje.

Maar ik denk dat Thomas achteraan de rij stond toen ze het verstand uitdeelden.
Heeft ondertussen een aparte discussie ontketend waarin hij duidelijk wil stellen dat het om een 'moto' gaat en geen 'brommerke'.

Zijn mama is zich ook aan het moeien in die facebookgroep.

De popcorn zit in de microgolf.

Zeg hem maar dat ge niet met een 'moto' moogt rijden op de openbare weg voordat ge 18 zijt en dat een 'zware moto' maar op uw 22ste kan.

Nu rijdt hij met een TOETOETSCOOTERKE :ROFLMAO:

/EDIT: Geen zin om de discussie met ons te delen? Ik heb graag straks iets om in glimlach van de dag te posten.
 
In de winkel vandaag, jonge vrouw die een soort neglige-topje aanhad. Waarin echt alles zichtbaar was.

Niet dat ik er veel op tegen heb maar ik vond het een nogal gewaagde kledingkeuze.
Welke winkel? Zou mijn vriendin kunnen zijn... die gaat hier ook regelmatig de deur uit in een WTF outfit... Gaat gij zo naar buiten??? Jurkjes waar ondergoed doorschijnt, kort kleedje waar de kanten kousenband onder komt piepen of onlangs nog: een soort wielershort gecombineerd met een beha en een blazer die openstond :rolleyes:
 
Welke winkel? Zou mijn vriendin kunnen zijn... die gaat hier ook regelmatig de deur uit in een WTF outfit... Gaat gij zo naar buiten??? Jurkjes waar ondergoed doorschijnt, kort kleedje waar de kanten kousenband onder komt piepen of onlangs nog: een soort wielershort gecombineerd met een beha en een blazer die openstond :rolleyes:

Mja dan heeft ze wel nog zaken aan die wat verhullen toch. :)
Deze jongedame droeg een doorzichtige top zonder BH.

Carrefour in Gavere overigens.
 
Welke winkel? Zou mijn vriendin kunnen zijn... die gaat hier ook regelmatig de deur uit in een WTF outfit... Gaat gij zo naar buiten??? Jurkjes waar ondergoed doorschijnt, kort kleedje waar de kanten kousenband onder komt piepen of onlangs nog: een soort wielershort gecombineerd met een beha en een blazer die openstond :rolleyes:
idd, welke winkel?
 
Zeg hem maar dat ge niet met een 'moto' moogt rijden op de openbare weg voordat ge 18 zijt en dat een 'zware moto' maar op uw 22ste kan.

Nu rijdt hij met een TOETOETSCOOTERKE :ROFLMAO:

/EDIT: Geen zin om de discussie met ons te delen? Ik heb graag straks iets om in glimlach van de dag te posten.
Neen. 't Is de moeite niet.
 
Allez, een beetje drama. “Zeg THOMAS, seffes een COOK op uw bakkes”?
Er was een oudere man die iets reageerde en Thomas'ke zei: Broer, ler eerst nderlands anders hou je klep gst.

Dat is een beetje eigen zeker aan de nieuwe generatie? Denken dat anderen nood hebben aan uw mening/commentaar, ook al is dat zonder enig respect.
Ik ben van de generatie 'talk shit, get hit'. En ik vond dat fijner.
 
Ik ben van de generatie 'talk shit, get hit'. En ik vond dat fijner.

Ik ben voorstander dat iedereen zijn gedacht mag zeggen maar het is ferme pretentie tegenwoordig als je iemand ziet klagen omdat er een reactie komt op wat hij zegt - boehoehoe - verontwaardiging alom.

Alles wat je zegt kan tot discussie leiden - dat is gewoon het leven.

Maar Thomas mag precies wel zijn klep houden en zelf eerst wat beter opletten op de schoolbanken :sop:

/EDIT: Doet mij denken aan een 'ok, boomer' die prompt een klets tegen zijn kop verdient van mij of op zijn minst eens niet zo vriendelijke overroepen zal worden.
 
Er was een oudere man die iets reageerde en Thomas'ke zei: Broer, ler eerst nderlands anders hou je klep gst.

Dat is een beetje eigen zeker aan de nieuwe generatie? Denken dat anderen nood hebben aan uw mening/commentaar, ook al is dat zonder enig respect.
Ik ben van de generatie 'talk shit, get hit'. En ik vond dat fijner.

Dat gaat leuk worden als die generatie op de werkvloer terecht gaat komen. Als die al gaan werken in de eerste plaats. Zo te horen gaat die wat aanmodderen terwijl hij een krat Cara en twee pakskes saffen van de Aldi per dag gaat verbruiken. Mss af en toe wat in het zwart werken, maar dat zal het dan ook wel zijn.
 
Op facebook in zo'n groep van het dorp/gemeente had er blijkbaar iemand geklaagd dat er dag en nacht iemand met zijn 'brommerke' weg en weer reed en die maakte enorm veel lawaai. Is niet gedempt en die uitlaat knalt voortdurend.

Op die post reageert er een manneke, 16 jaar, dat het om hem gaat. Dat hij die 'moto' zo gekocht heeft en er iets zal aan doen. Dat hij al bedreigingen gekregen heeft van de hele buurt.

Veel mensen reageren begripvol. Maar daarop begint dat ventje te reageren: 'hou uw muil, trut'. Alles met heel veel slang zodat het bijna onbegrijpelijk is. Er reageert een vrouw die 1 typfout maakt. Reageert dat manneke: 'nederlands te moeilijk voor u?'. Alles terwijl die mensen het ventje in kwestie wat probeerden te verdedigen.
Screenshots? :biglaugh:
 
Ik ben voorstander dat iedereen zijn gedacht mag zeggen maar het is ferme pretentie tegenwoordig als je iemand ziet klagen omdat er een reactie komt op wat hij zegt - boehoehoe - verontwaardiging alom.

Alles wat je zegt kan tot discussie leiden - dat is gewoon het leven.

Maar Thomas mag precies wel zijn klep houden en zelf eerst wat beter opletten op de schoolbanken :sop:

/EDIT: Doet mij denken aan een 'ok, boomer' die prompt een klets tegen zijn kop verdient van mij of op zijn minst eens niet zo vriendelijke overroepen zal worden.
Ge moogt uw gedacht zeker zeggen, tot in zekere mate. Ik doel meer op mensen die iemand echt beginnen uitmaken of onnodig hun mening over iets of iemand moet gaan verkondigen.

Als iemand op straat het nodig vindt om naar mij te komen en expliciet te zeggen dat ik een lelijke kop heb, dan geef ik die een lap rond z'n oren.

Maar dat zal niet gebeuren hoor, met m'n schoon totje.

Teveel werk. En die mensen hun identiteit. Ik hou mij daar van af.
 
*boenk* *boenk* *boenk*

Steek hoofd binnen in lokaal naast mij ‘En wat zijn jullie hier wel aan het doen?’
“Laatste examen is gedaan, mevrouw, we moeten ons lokaal opruimen”
‘Ah… en uw manier om dat te doen is… *doet bezemkast open* uw manier om dat te doen is Henri in de bezemkast te stoppen’?

(Henri zit weliswaar in het tweede maar is 2 bananen en een appel groot, jammer genoeg komt hij nog wel vaker in de bezemkast terecht)
 
Terug
Bovenaan