Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Ik moet eerlijk bekennen dat ik er zelf zo eentje in mijn kast heb hangen en bij God dus nog nooit heb durven dragen omdat ik ècht niet weet of het nu wél of niet okee is om daarmee over de straat te lopen bij warm weer met een jeans onder of niet... :unsure:
Mijn vrouw draagt het alleszins. Maar dan wel met bh in het openbaar. ;) dus waarom niet...

Ik moet eerlijk bekennen dat ik er zelf zo eentje in mijn kast heb hangen en bij God dus nog nooit heb durven dragen omdat ik ècht niet weet of het nu wél of niet okee is om daarmee over de straat te lopen bij warm weer met een jeans onder of niet... :unsure:
44272522-red-grunge-approved-rubber-stamp-isolated-on-white-background.jpg

Gavere.. Iemand die eens op de loer wil liggen in de Carrefour in Ieper? Mss is het een dresscode voor de Carrefour.

m`n ex die zich vreemd gedraagt: muziek keihard, jurkje aan en helemaal opgemaakt. Ik dacht effe dat ze al ging daten, maar ze is gewoon thuis gebleven.

m`n ex die zich vreemd gedraagt: muziek keihard, jurkje aan en helemaal opgemaakt. Ik dacht effe dat ze al ging daten, maar ze is gewoon thuis gebleven.
Ze stond heet en had gehoopt dat gij aanstalte zou maken. Zodoende is zij "bediend", maar kan ze het wel op u kon steken en blijft haar "eerbaarheid" ongeschonden?

Allez of ze had een date en het is niet door gegaan.

Of ze wou zich eens goed/mooi voelen.

Of... wie de fuck weet waarom vrouwen doen wat ze doen 🤷‍♂️.

Ze stond heet en had gehoopt dat gij aanstalte zou maken. Zodoende is zij "bediend", maar kan ze het wel op u kon steken en blijft haar "eerbaarheid" ongeschonden?

Allez of ze had een date en het is niet door gegaan.

Of ze wou zich eens goed/mooi voelen.

Of... wie de fuck weet waarom vrouwen doen wat ze doen 🤷‍♂️.
vooral dat laatste: ik heb haar dat op vijftien jaar nooit `zomaar` weten doen. Ze zit ook al gewoon heel de namiddag te diamondpainten aan tafel.

Terug
Bovenaan