Stapte rond 12u buiten in de hitte, fietste er een oude man voorbij met lange broek, dikke jas aan en muts op 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Da’s om de warmte tegen te houden hé.Stapte rond 12u buiten in de hitte, fietste er een oude man voorbij met lange broek, dikke jas aan en muts op![]()

Temperatuur en hoe mensen het verschillend ervaren.
Aangezien het bij mij thuis niet meer te doen was, 32 graden in de living na de middag, ben ik naar de woning van mijn zus getrokken om daar wat af te koelen aangezien die airco hebben.
Ik kom daar hijgend en puffend toe, hare vent staat met een bunsenbrander zijn onkruid af te branden in de zon met een sigaretje in de mond...
Okee dude..
Onderweg naar huis passeerde ik een fietspad dat afgesloten was. Een beetje verder zag ik waarom. Fietspad was een halve meter omhoog geschoten door de hitte. Cool.
Letterlijk gezien gisteren!