Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Temperatuur en hoe mensen het verschillend ervaren.

Aangezien het bij mij thuis niet meer te doen was, 32 graden in de living na de middag, ben ik naar de woning van mijn zus getrokken om daar wat af te koelen aangezien die airco hebben.

Ik kom daar hijgend en puffend toe, hare vent staat met een bunsenbrander zijn onkruid af te branden in de zon met een sigaretje in de mond...

Okee dude.. 🫪
 
Temperatuur en hoe mensen het verschillend ervaren.

Aangezien het bij mij thuis niet meer te doen was, 32 graden in de living na de middag, ben ik naar de woning van mijn zus getrokken om daar wat af te koelen aangezien die airco hebben.

Ik kom daar hijgend en puffend toe, hare vent staat met een bunsenbrander zijn onkruid af te branden in de zon met een sigaretje in de mond...

Okee dude.. 🫪
a0t9nz2er29h1.png
 
Onderweg naar huis passeerde ik een fietspad dat afgesloten was. Een beetje verder zag ik waarom. Fietspad was een halve meter omhoog geschoten door de hitte. Cool.
 
En in de winter zitten ze met een smile op hun gezicht in een kas van 25°C.
'Bomma, overdrijft ge nu niet?'
'Ik moet toch iets doen met het pensioengeld van de bompa, die al bijna veertig jaar dood is? Alcohol drinken doe ik niet meer; weggaan helemaal niet. Mijn sigaretten, den TV met Derek en de chauffage, das het enige dat ik nog heb.'
'En wij dan?'
Gooit pantoffel naar de deur.
100j binnenkort en haar petanque-ballen liggen nog altijd in de kast voor inbrekers.
 
Hier toch ook een vader van bijna 70 die gisteren het ideale moment vond voor een rit met de koersfiets van een uur of drie.

Ja maar ik rij langs t water en in de schaduw :lol: .

Ok dan vader, doe maar dan. :lol:
 
Terug
Bovenaan