Temperatuur en hoe mensen het verschillend ervaren.
Aangezien het bij mij thuis niet meer te doen was, 32 graden in de living na de middag, ben ik naar de woning van mijn zus getrokken om daar wat af te koelen aangezien die airco hebben.
Ik kom daar hijgend en puffend toe, hare vent staat met een bunsenbrander zijn onkruid af te branden in de zon met een sigaretje in de mond...
Okee dude..