Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Onlangs fietste ik een tienermeisje voorbij op de fiets en die was gewoon een filmpje aan het zien op haar gsm. Gsm zat in een houder.
Lekker gevaarlijk :wtf:

Onlangs fietste ik een tienermeisje voorbij op de fiets en die was gewoon een filmpje aan het zien op haar gsm. Gsm zat in een houder.
Lekker gevaarlijk :wtf:
Meisje (14) dat gisteren werd aangereden door trein aan overweg in Kapellen buiten levensgevaar

Dit meisje was (vermoedelijk) op haar gsm bezig + ze had een koptelefoon op en ze reed dus gewoon los tegen / onder ne aanstormende trein.
Het blijft erg hé daar niet van (!) maar dat is tegenwoordig echt een merde. Mensen zijn zo bezig met alles behalve het verkeer zelf en dan krijg je levensgevaarlijke situaties.

En ouder(en) of ouders geven ook niet altijd het goede voorbeeld. :frown: Ik heb al meermaals als sporter (lopen) op de motorkap geklopt van ne wagen terwijl ik voorbij een zebrapad loop, omdat de bestuurder op zijn of haar Gsm bezig was tijdens het rijden en dan schrikken ze ineens. Als je dan als sporter niet oplet, dan steek je er gewoon los onder.

Laatst bewerkt:

Het achterwerk van een flatulente keeshond is nog muziekaler dan dit fragment :S

Momentje in de Delhaize aan de kassa:

Voor mij een man van +/-60 met een jong meisje (kleindochter?).

Hij heeft op de band enkel een blikje drank liggen en heeft nog een volle zak van AH in de hand.
Kassierster: meneer, hebt u alles op de band?
-Ja
*Mag ik eens in uw zak kijken.
-Neen, dat is privé
*Meneer ik heb u zien binnenkomen zonder die zak, volgens mij zitten daar nog producten van ons in. Ik zal toch even moeten kijken.
-Is het omdat ik donker ben.
*Meneer, we gaan niet belachelijk doen hé (kassierster is zelf getint)

Dan loopt hij maar gewoon weg, meisje staat even verbaasd te kijken en loop er dan achter.

Top opvoeding!

Hopelijk wordt dit geen hoornaar verhaal anders game over.. die hebben we ook proberen te bestrijden..

Pfff de wereld muteert aan een razend tempo

Hopelijk wordt dit geen hoornaar verhaal anders game over.. die hebben we ook proberen te bestrijden..

Zalig! Komende zomer m'n Starship Troopers pakske meenemen.

"I'm doing my part!"

Toen ik vroeger aan de leraar vroeg of een slang een mens kon opeten toen lachte ie mij uit en zei hij: Nu niet, nooit niet. Dat is onmogelijk en een mythe. (Hij was en is gewoon fout)

De meeste slangensoorten zijn hiertoe niet in staat maar sommigen kunnen het wél.
Python slokt vrouw van 54 in één stuk op in Indonesië

Er zijn veel zaken waar wij in de Westerse wereld mee lachen maar wat in sommige streken echt bittere ernst is.
Als je dan inderdaad exotische beestjes transporteert naar Europa dan krijg je toestanden waarvan je denkt: WTF!

mijn tante met haar rare verjaardagscadeaus;
ze gaf me dus 2 boeken over katten ,in het frans (!!)

wellicht weer op de kop getikt op een rommelmarkt of kringloopwinkel.

soit, ex collega woont niet ver van me, en die is van wallonië afkomstig, en z'n vrouw ziet graag katten;

dus vanmorgen daar gepasseerd in het naar mijn werk rijden rond 07.45 uur.
ik dacht, kga da aan z'n vrouw geven. ik bel, er doet niemand open;

wou ze nu wel niet aan z'n deur zetten want ze geven regen uit. dus ik langs achter. zie ik daar die vrouw zitten roken in haar blote poep, maar met een tshirt aan , op de zetel in veranda :wtf:
(zal wel weer aan mij liggen zeker, maar wie doet nu smorgens wél een tshirt aan, maar geen onderbroek ?? )

in elk geval, er zal wellicht geen enkele kat in die 2 boeken hebben gestaan, met zo'n pels als deze!
no kidding: die haar tshirt werd gewoon omhoog gehouden door de bos schaamhaar.

what was seen, cannot be unseen:wallbash::cry: (en ja dat zijn ondertussen gepensioneerden)

soit, ex collega woont niet ver van me, en die is van wallonië afkomstig, en z'n vrouw ziet graag katten;

wou ze nu wel niet aan z'n deur zetten want ze geven regen uit. dus ik langs achter. zie ik daar die vrouw zitten roken in haar blote poep, maar met een tshirt aan , op de zetel in veranda :wtf:
(zal wel weer aan mij liggen zeker, maar wie doet nu smorgens wél een tshirt aan, maar geen onderbroek ?? )

in elk geval, er zal wellicht geen enkele kat in die 2 boeken hebben gestaan, met zo'n pels als deze!

what has seen cannot be unseen:wallbash::cry: (en ja dat zijn ondertussen gepensioneerden)

Wat een saai leven heb ik toch ...

Je hebt uiteindelijk dan toch een Waalse poes gezien :thumb:

what was seen, cannot be unseen:wallbash::cry: (en ja dat zijn ondertussen gepensioneerden)
Goede vrienden komen langs de achterdeur. :unsure:

op weg naar de winkel zie ik iemand in een kruis-straat lopen, aan't roepen, duidelijk kwaad op iemand, vrij agressief. hij is ook naar iemand dreigend aan't wijzen, dus ik denk: "shit, die gaat ene lappen geven, dat wordt een serieuze vechtpartij"

ik kom in die straat, en ik kijk: daar is niémand anders. paar toevallige ongeintresseerde passanten, meer niet. op zich al vrij bizar, maar ik denk: die kerel heeft zijn dagelijkse dosis al binnen.

kom ik 15 minuten later terug van die winkel, is daar net een ambulance en medisch team aan't afronden. ambulance vertrekt, dat medisch team is naar hun wagen aan't wandelen. hoor ik die dokter tegen zijn collega's zeggen: "... die doen hun eigen wel vaker zo'n dingen aan"

geen idee of het gerelateerd is, maar anders is het wel een gigantisch toeval.

Ik passeer net aan een supermarkt. Aan de uitrit staat een auto stil met deur open, de dame kijkt om uit te rijden. Die rijdt ineens door met een open deur. Ze neemt haar bocht waarbij haar open deur tegen de bushalte vliegt en al het glas knalt uit haar raam. Daarna rijdt die gewoon verder… 🤨

Afbeelding van mijn dashcam:
IMG_8334.jpeg

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan