Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Ik passeer net aan een supermarkt. Aan de uitrit staat een auto stil met deur open, de dame kijkt om uit te rijden. Die rijdt ineens door met een open deur. Ze neemt haar bocht waarbij haar open deur tegen de bushalte vliegt en al het glas knalt uit haar raam. Daarna rijdt die gewoon verder… 🤨

Afbeelding van mijn dashcam:
Bekijk bijlage 49650
We weten gelukkig dat het geen BG-member is.
Wat een pauper-wagen.

Rond 21h45 een massieve vallende ster gezien, zo fel dat ik een seconde dacht aan een brandend vliegtuig of dat een Iraanse raket tot hier geraakt was.
Ik ga later de dashcam nog eens checken.

Rond 21h45 een massieve vallende ster gezien, zo fel dat ik een seconde dacht aan een brandend vliegtuig of dat een Iraanse raket tot hier geraakt was.

de link die je post heeft letterlijk beelden van hoe dat dorp eruit ziet...
het is dus een palendorp waar elke verplaatsing via boot moet gebeuren.

een "drijvend dorp" dan nog wel. wat moet ik me daarbij voorstellen? allemaal huisjes die op een vlot gebouwd zijn? wtf
Eerder hele dorpen die op palen in mangroves of ander ondiep water gebouwd zijn, en verbonden zijn door een wirwar van kleine bruggen en kanaaltjes. Basicly een sloppenwijk op het water.
images

Ik passeer net aan een supermarkt. Aan de uitrit staat een auto stil met deur open, de dame kijkt om uit te rijden. Die rijdt ineens door met een open deur. Ze neemt haar bocht waarbij haar open deur tegen de bushalte vliegt en al het glas knalt uit haar raam. Daarna rijdt die gewoon verder… 🤨

Afbeelding van mijn dashcam:
Bekijk bijlage 49650
Hoe zit die ook in haar auto. Zeker zo 1 die bang is om te rijden maar het toch doet.

Terug
Bovenaan