Bij de Jumbo, maar in het kruidvat heb ik ze ook al gezien (sporadisch).
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Lolita misschien? Die associatie zou ik wel durven leggen.Wtf ik zoek iemand op Facebook en krijg deze melding.
Gewone familienaam en mss niet alledaags voornaam maar totaal niets mis mee in mijn ogen.

Lolita misschien? Die associatie zou ik wel durven leggen.
Ik zie dat regelmatig op de R0.Onlangs fietste ik een tienermeisje voorbij op de fiets en die was gewoon een filmpje aan het zien op haar gsm. Gsm zat in een houder.
Lekker gevaarlijk![]()
Meisje (14) dat gisteren werd aangereden door trein aan overweg in Kapellen buiten levensgevaarOnlangs fietste ik een tienermeisje voorbij op de fiets en die was gewoon een filmpje aan het zien op haar gsm. Gsm zat in een houder.
Lekker gevaarlijk![]()
Ik heb al meermaals als sporter (lopen) op de motorkap geklopt van ne wagen terwijl ik voorbij een zebrapad loop, omdat de bestuurder op zijn of haar Gsm bezig was tijdens het rijden en dan schrikken ze ineens. Als je dan als sporter niet oplet, dan steek je er gewoon los onder.
Zalig! Komende zomer m'n Starship Troopers pakske meenemen.![]()
Zuid-Frankrijk gealarmeerd door oprukkende ‘horrormieren’: “Ze eten zelfs vogels”
Voor iedereen die plannen heeft om de komende maanden naar het zuiden van Frankrijk af te zakken: pas goed op waar je je (blote) voeten neerzet. Er is vlak bij Saint-Tropez een kolonie dwergvuurmieren gevonden en de Franse regering zet alles op alles om deze gevaarlijke ‘elektrische mier’ onder...www.hln.be
Hopelijk wordt dit geen hoornaar verhaal anders game over.. die hebben we ook proberen te bestrijden..
Pfff de wereld muteert aan een razend tempo
Toen ik vroeger aan de leraar vroeg of een slang een mens kon opeten toen lachte ie mij uit en zei hij: Nu niet, nooit niet. Dat is onmogelijk en een mythe. (Hij was en is gewoon fout)![]()
Zuid-Frankrijk gealarmeerd door oprukkende ‘horrormieren’: “Ze eten zelfs vogels”
Voor iedereen die plannen heeft om de komende maanden naar het zuiden van Frankrijk af te zakken: pas goed op waar je je (blote) voeten neerzet. Er is vlak bij Saint-Tropez een kolonie dwergvuurmieren gevonden en de Franse regering zet alles op alles om deze gevaarlijke ‘elektrische mier’ onder...www.hln.be
Hopelijk wordt dit geen hoornaar verhaal anders game over.. die hebben we ook proberen te bestrijden..
Pfff de wereld muteert aan een razend tempo

(en ja dat zijn ondertussen gepensioneerden)mijn tante met haar rare verjaardagscadeaus;
ze gaf me dus 2 boeken over katten ,in het frans (!!)
wellicht weer op de kop getikt op een rommelmarkt of kringloopwinkel.
soit, ex collega woont niet ver van me, en die is van wallonië afkomstig, en z'n vrouw ziet graag katten;
dus vanmorgen daar gepasseerd in het naar mijn werk rijden rond 07.45 uur.
ik dacht, kga da aan z'n vrouw geven. ik bel, er doet niemand open;
wou ze nu wel niet aan z'n deur zetten want ze geven regen uit. dus ik langs achter. zie ik daar die vrouw zitten roken in haar blote poep, maar met een tshirt aan , op de zetel in veranda
(zal wel weer aan mij liggen zeker, maar wie doet nu smorgens wél een tshirt aan, maar geen onderbroek ?? )
in elk geval, er zal wellicht geen enkele kat in die 2 boeken hebben gestaan, met zo'n pels als deze!
no kidding: die haar tshirt werd gewoon omhoog gehouden door de bos schaamhaar.
what has seen cannot be unseen(en ja dat zijn ondertussen gepensioneerden)
Goede vrienden komen langs de achterdeur.mijn tante met haar rare verjaardagscadeaus;
ze gaf me dus 2 boeken over katten ,in het frans (!!)
wellicht weer op de kop getikt op een rommelmarkt of kringloopwinkel.
soit, ex collega woont niet ver van me, en die is van wallonië afkomstig, en z'n vrouw ziet graag katten;
dus vanmorgen daar gepasseerd in het naar mijn werk rijden rond 07.45 uur.
ik dacht, kga da aan z'n vrouw geven. ik bel, er doet niemand open;
wou ze nu wel niet aan z'n deur zetten want ze geven regen uit. dus ik langs achter. zie ik daar die vrouw zitten roken in haar blote poep, maar met een tshirt aan , op de zetel in veranda
(zal wel weer aan mij liggen zeker, maar wie doet nu smorgens wél een tshirt aan, maar geen onderbroek ?? )
in elk geval, er zal wellicht geen enkele kat in die 2 boeken hebben gestaan, met zo'n pels als deze!
no kidding: die haar tshirt werd gewoon omhoog gehouden door de bos schaamhaar.
what was seen, cannot be unseen(en ja dat zijn ondertussen gepensioneerden)