Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Reymy (28) slikte lepel van 17 centimeter in: “Pas na het eten besefte ik dat het écht wel serieus was”
https://www.gva.be/binnenland/reymy...k-dat-het-echt-wel-serieus-was/125557022.html (wel een plusartikel).

Op zich al wtf natuurlijk dat je een lepel van 17 cm inslikt.

Het ging volgens haar uiteindelijk gemakkelijk vlot :unsure:.

Maar vooral ook de reactie achteraf is voor mij nog meer wtf.

Maar vooral:

Want als je zoiets voorhebt, ga je vooral eerst op internet zoeken wat je moet doen. Om dan eropuit te komen wat uw gezond verstand u al lang had moeten zeggen: ga naar het ziekenhuis.

Jongens toch.
Voor 't zelfde geld smeet ze haar lepel weg.

Zoiets 'groot' per ongeluk inslikken gebeurd meer dan je denkt. Ik ben de laatste om te beweren dat het mij nooit kan gebeuren.
De kans is extreem klein maar zeker niet nihil.
En ik moet soms 4 pogingen ondernemen om nen halven dafalgan door m'n keel te jagen.

Voor 't zelfde geld smeet ze haar lepel weg.
Haar hond sprong blijkbaar op haar en ze viel achterover.
Zo gebeurt het meestal denk ik (want zoiets groot bewust inslikken zou ik ook straf vinden)?
Je valt en je hebt net iets groot in uw mond steken --> Brute pech.

PS. De kans was reëel dat die lepel finaal op natuurlijke wijze ... maar het risico is obstructie van de maag en of darmen. 50/50.

En ik moet soms 4 pogingen ondernemen om nen halven dafalgan door m'n keel te jagen.
"Per ongeluk" gaat veel vlotter dan proberen om iets bewust door te slikken hé. ;)

Of ja .. er zijn altijd mensen die voor ne Darwin Award gaan zeker? :unsure:
Jongeman (22) in levensgevaar nadat hij “voor de grap” hamburger inslikt in één hap

Laatst bewerkt:
Zo gebeurt het meestal denk ik (want zoiets groot bewust inslikken zou ik ook straf vinden)?
Bwah, ik zou daar niet van verschieten. Je herinnert je vast nog wel de "flippo's" die vroeger in zakjes chips gestoken werden. Daar zijn toch ook diverse ongelukken mee gebeurd omdat mensen ze inslikten. Daarna werden ze in aparte plastieken zakjes verpakt.
PS. De kans was reëel dat die lepel finaal op natuurlijke wijze ... maar het risico is obstructie van de maag en of darmen. 50/50.
0.0% kans dat een object van 17cm de bochten in je darmen kan passeren.

0.0% kans dat een object van 17cm de bochten in je darmen kan passeren.
Mijne kak is soms langer en dat komt er uit :LOL: Ik dacht dat er 7 cm stond oeps ik was nog niet goed wakker. 17 cm is id waarschijnlijk niet mogelijk tenzij het flexibel is zoals stront ;)

Sowieso zou ik asap naar spoed gaan. Je gaat er niet mee experimenteren.

Haar hond sprong blijkbaar op haar en ze viel achterover.
Je valt en je hebt net iets groot in uw mond steken --> Brute pech.
't Was een mopke é Makita.

Het spreekwoord "zijn lepel weggooien" (of wegsmijten/neerleggen) betekent
sterven of overlijden.

Pro tip: uw lichaam gaat pas deftig slikken als er een bolus (brok voeding of water) achteraan zowel uw tong als uw gehemelte raakt.

Dus, volgende keer eerst uw dafalganneke vanachter op uw tong krijgen, dan pas een grote slok water nemen. Works like a charm hier.

zolang ze niet aan het stuur zit... wa's het probleem? buiten dat gij bij mensen binnen zit te kijken?
Ik vermoed het feit dat een baby in een babyzitje moet, tegen de rijrichting in best, en niet los in de armen terwijl de airbag daar waarschijnlijk ook gewoon actief is.

Allezja, je stopt beter dan.

Nicole Pardo Molina - Meest recente video waar ze nog levend in te zien is. Helaas zal ze dat nu niet meer zijn. Ontvoerd door een cartel omdat ze merch verkocht van el chapo (of wordt toch beweerd):
wait, wut? Dus een amerikaanse influencer die in Mexico merchandise verkoopt met het gezicht van een drugsbaron erop. En ze doet dat in het gebied van een rivaliserende bende en ze rijdt rond met een lila cybertruck zodat iedereen in het verkeer eigenlijk weet dat zij het is... ik denk dat ze niet zo goed is in het nemen van beslissingen.

wait, wut? Dus een amerikaanse influencer die in Mexico merchandise verkoopt met het gezicht van een drugsbaron erop. En ze doet dat in het gebied van een rivaliserende bende en ze rijdt rond met een lila cybertruck zodat iedereen in het verkeer eigenlijk weet dat zij het is... ik denk dat ze niet zo goed is in het nemen van beslissingen.
"Narcocultuur" is iets dat jongeren uit armere milieus aantrekt. Enfin niet alleen jongeren eigenlijk. Je hebt een heel muziekgenre rond de daden en het leven van die gangsters (narcocorridas).

Ik denk dat dit dan nog iemand is die niet helemaal meer in de realiteit leefde en haar eigen dromen geloofde. Kans op overleven zo goed als nul.

Terug
Bovenaan