Nee, enkel als je links bent.Die dikke lynx op vtm nieuws...
Eigenlijk wel mooi beest. Zou ik die mogen houden als huisdier?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, enkel als je links bent.Die dikke lynx op vtm nieuws...
Amaai idd laag niveau journalisme@Yo-Han Dat artikel is ook wel weer opgesteld door een nog dronken journalist vermoed ik.
Eerst zeggen ze dat het licht ontvlambaar is, nadien dat het toxisch is. UN1814 is kaliumhydroxide-oplossing is letterlijk ettelijke 10-tallen procenten water en is bijgevolg dus niet brandbaar, en het is ook niet toxisch enkel corrosief. Als het effectief brandbaar was geweest dan had de UN tagplaat begonnen met een 30 of een 33, voor toxisch met een 6 dacht ik.
Een laag, triestig niveau en een totale afwezigheid van een kritische blik lijkt tegenwoordig een vereiste om een journalist te worden.
Er is toch 100% vuurwerkverbod in Vlaanderen? Het is wel zo dat er redelijk wat gemeenten zijn die voor nieuwjaar tijdelijk een opheffing van dat verbod maken. Zo mag er hier in het gemeente op nieuwjaar van 0u tot 0u30 vuurwerk afgeschoten worden.70% van de Vlaamse gemeenten hanteert nu een vuurwerkvervbod (die jaar na jaar selchter nageleefd word). Doe zo verder en het wordt 100%. En dan klagen dat niets meer mag... M'n mag oa cobra vuurwerk etc nog zwaarder beginnen bannen en gebruik ervan zwaarder straffen, dat zijn halve handgranaten.
Juist, op oudjaar heeft 70% eerder een blijvend verbod. Dat bedoelde ik. De rest gedoogd van middernacht tot een uur of 1. Dat wordt dan zelden nageleefd. Idd pakkans meestal nihil ... maar met echt zwaar vuurwerk, of op risico plaatsen, of moedwillig richting mensen schieten ... mag m'n toch wat strenger zijn.Er is toch 100% vuurwerkverbod in Vlaanderen? Het is wel zo dat er redelijk wat gemeenten zijn die voor nieuwjaar tijdelijk een opheffing van dat verbod maken. Zo mag er hier in het gemeente op nieuwjaar van 0u tot 0u30 vuurwerk afgeschoten worden.
En slecht nageleefd: denk dat er gewoon te weinig kans op gepakt worden is. En als er bij de politie al een melding binnenkomt tegen dat ze ter plaatse zijn, zijn de vogels al lang gaan vliegen.
en ge moogt maar 120 op de snelweg. (100 op de R0)Er is toch 100% vuurwerkverbod in Vlaanderen?
Een snelle factchecking met AI en het artikel zou idd nog wat kloppen.Een laag, triestig niveau en een totale afwezigheid van een kritische blik lijkt tegenwoordig een vereiste om een journalist te worden.
OFIk zou toch ook eerder gokken op de receptuur die veranderd is, die scores liggen me te ver uit elkaar.
Vroegere kennissen hadden er ééntje als huisdier 30+ jaar geleden. Hij leek gewoon op een heel grote kater en hij lag altijd in het zonnetje te genieten aan het raam. Je kon hem gerust aaien, dat beest was zo tam als het maar kon zijn.Die dikke lynx op vtm nieuws...

Sry, maar dit was geniaalDe bak in met dat soort idioten. Hoe dwaas kan je eigenlijk zijn.
Minst verwarde Peugeot-bestuurder
Ach ja, waarom ook niet.
Echt geniaal, zeker voor diegene die in de trein zittenSry, maar dit was geniaal
(om te zien, niet om te doen)
.