marcel
Well-known member
"ah ja, ik loop efkes mee"Doet me denken aan die lifehack: doe een jas aan als iemand aanbelt. Als het iemand is die je niet wil zien, zeg je dat je net op het punt stond om door te gaan omdat je een afspraak hebt.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"ah ja, ik loop efkes mee"Doet me denken aan die lifehack: doe een jas aan als iemand aanbelt. Als het iemand is die je niet wil zien, zeg je dat je net op het punt stond om door te gaan omdat je een afspraak hebt.
Naar mijne auto op de oprit, 2m voor men deur?"ah ja, ik loop efkes mee"
En wat als die jou volgen tot aan het frituur, mee een wachtpint bestellen en blijven verderbabbelen over God?Naar mijne auto op de oprit, 2m voor men deur?
En dan gwn naar het frituur rijden, doet ge nooit iets mis mee
Vest kopen met satanische geschriften op dan zullen ze niet volgenEn wat als die jou volgen tot aan het frituur, mee een wachtpint bestellen en blijven verderbabbelen over God?

Een bestelling plaatsen met een Lucifer en een vuurvreter, wat vreemd mompelen in semi-Latijn, en pentagrammen leggen met je frieten.En wat als die jou volgen tot aan het frituur, mee een wachtpint bestellen en blijven verderbabbelen over God?
Gewoon kali ma beginnen zeggen, elke keer luiderEen bestelling plaatsen met een Lucifer en een vuurvreter, wat vreemd mompelen in semi-Latijn, en pentagrammen leggen met je frieten.
Een bestelling plaatsen met een Lucifer en een vuurvreter, wat vreemd mompelen in semi-Latijn, en pentagrammen leggen met je frieten.
Shuptidee??Gewoon kali ma beginnen zeggen, elke keer luider
Ombouwen naar vrouw, lang leven de genderfluïditeit.PENISKANKER
jawel beste forummers, dit bestaat ook nog eens !
zopas een artikel in de krant gelezen van een kennis/cafébaas in oostende.
korstje op de eikel, niet naar gekeken... ondertussen de eikal afgezet!
helpt niet, stuk van de penis zelf ook afgezet, als dit niet helpt, straks de hele penis wegnemen.
menslief toch, echt elk onderdeel in je lichaam kan kanker krijgen zo te zien.
Maar het is een beschamende kanker, niemand wil er voor uit komen, vandaar zo onbekend.
ongelofelijk toch, wat een mens kan meemaken;
Me een frietje en een wachtpint kan nen mens al wa meer verdragen hehEn wat als die jou volgen tot aan het frituur, mee een wachtpint bestellen en blijven verderbabbelen over God?
PENISKANKER
zopas een artikel in de krant gelezen van een kennis/cafébaas in oostende.
korstje op de eikel, niet naar gekeken... ondertussen de eikal afgezet!
helpt niet, stuk van de penis zelf ook afgezet, als dit niet helpt, straks de hele penis wegnemen.
menslief toch, echt elk onderdeel in je lichaam kan kanker krijgen zo te zien.
Maar het is een beschamende kanker, niemand wil er voor uit komen, vandaar zo onbekend.
ongelofelijk toch, wat een mens kan meemaken;
Me een frietje en een wachtpint kan nen mens al wa meer verdragen heh

hah, ge gaat naar't frituur, awel ik rij mee, ik heb just een goestingskeNaar mijne auto op de oprit, 2m voor men deur?
En dan gwn naar het frituur rijden, doet ge nooit iets mis mee
hah, ge gaat naar't frituur, awel ik rij mee, ik heb just een goestingske
Me een frietje en een wachtpint kan nen mens al wa meer verdragen heh

het gaat niet om de frieten he, het gaat erom dat ge uwe frak aan trekt om een ongewenste bezoeker te ontwijken, zegt dat ge juist weg waart naar't frituur, en dat hij dan -even ongewenst als bij het begin van't verhaal- gewoon mee gaat.Alsof het een straf is om nog is naar het frituur te moeten
Thuis zitten nixen < frieten gaan eten (al ist met een ongewenste bezoeker)het gaat niet om de frieten he, het gaat erom dat ge uwe frak aan trekt om een ongewenste bezoeker te ontwijken, zegt dat ge juist weg waart naar't frituur, en dat hij dan -even ongewenst als bij het begin van't verhaal- gewoon mee gaat.
Zelfs tandkanker (Ja op de tanden zelf, extreem zeldzaam maar het bestaat), hartkanker, oogkanker: je kan het zelf niet eens verzinnen of de vorm van kanker bestaat.PENISKANKER
Yup. Mannen kunnen trouwens ook borstkanker krijgen.echt elk onderdeel in je lichaam kan kanker krijgen
tijd voor een nieuwe lifehack voor jou:Thuis zitten nixen < frieten gaan eten (al ist met een ongewenste bezoeker)
Meer nog. Als je in de frituur staat heb je geen last van ongenodigde gasten aan uw deur.tijd voor een nieuwe lifehack voor jou:
je kan ook gewoon naar de frituur gaan, zonder specifiek te wachten op een eventuele bezoeker die je al dan niet wilt ontlopen.