Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2x frieten op nen dag, nog betertijd voor een nieuwe lifehack voor jou:
je kan ook gewoon naar de frituur gaan, zonder specifiek te wachten op een eventuele bezoeker die je al dan niet wilt ontlopen.

een vriend van mij is "into karma en spirituele shit".
die mens heeft dus vorige week toen er een laagje sneeuw lag, smorgens om 4 u opgestaan, naar rotterdam gereden vanuit Brugge, om een "bekende medium" een knuffel te geven, de "positieve energie" in zich opgenomen, en terug gereden naar huis
en dan hoor je klimaatbetogers dat we vaker de auto thuis moeten laten staan..... :') tja
Hij is dus m.a.w. gewoon naar de wallen geweest en naar de coffeeshop.een vriend van mij is "into karma en spirituele shit".
die mens heeft dus vorige week toen er een laagje sneeuw lag, smorgens om 4 u opgestaan, naar rotterdam gereden vanuit Brugge, om een "bekende medium" een knuffel te geven, de "positieve energie" in zich opgenomen, en terug gereden naar huis
en dan hoor je klimaatbetogers dat we vaker de auto thuis moeten laten staan..... :') tja
En dat was dan 150 EUR aub!Hij heeft toch wel helende kristallen gekocht?
Ik hoop vooral dat dat bekende medium geen geld slaat uit goedgelovige mensen...
Was de pot gevuld?I'd never thought I'd see the day...
GSM laten vallen in het kleinste kamertje.
Direct afgedroogd en in rijst gelegd, maar nu maakt ie precies een geluid als ge ermee schudt. Zou dat nog overtollig vocht zijn, of ietske kapot???
Zijn hier ervaringsdeskundigen??![]()
was number 1, de chasse (ik heb deze discussie al ergens gevoerd me dunktWas de pot gevuld?
) was net bezig. dus half en half i guessZe ziet er niet uit als de typische truckchauffeur met babyblauw onderhemdje die je soms tegen het lijf loopt in een tankstation naast de snelweg. Chloé Schepers (26) uit Tienen, die al zeven jaar vrachtwagenchauffeur is, denkt voor ze in de cabine van haar truck stapt net heel goed na over welke kleren ze draagt, of haar coupe wel goed zit en haar make-up op punt staat. Ze kan ook moeilijk anders. Hoewel ze eenzaam achter het stuur zit, kijken duizenden en duizenden mensen naar de jonge vrouw.
“Ik ben van nature een teruggetrokken meisje. Mijn eerste doel was dus niet om bekend te worden. Ik ben vooral met livestreamen begonnen omdat ik als vrachtwagenchauffeur een tamelijk eenzaam bestaan leid. Door te streamen krijg ik constant berichten via de chat binnen en kan ik met de volgers praten. Zo ben ik nooit meer alleen.”
Dat kanaal nu ook eens open gedaan.
ik heb die nu al een paar keer bekeken, en het lijkt mij toch niet dat ze een gevaar op de baan is.
Dat kanaal nu ook eens open gedaan.
e.g. deze videozo rond 2u26 zit die dus constant naar haar gsm te kijken die op het dashboard ligt.
Echt optimaal lijkt me dat nu ook niet.
Nee ik heb snel er door gescrolled voor te zien wanneer ze op de weg aan het rijden was en wat de interactie met de gsm was. Lang heb ik nie moeten zoeken wat feitelijk ook al genoeg zegt.Hebt ge dat ne écht helemaal afgekeken?
Die haar ogen zitten om de zoveel seconden naar die gsm te kijken, omg.Nee ik heb snel er door gescrolled voor te zien wanneer ze op de weg aan het rijden was en wat de interactie met de gsm was. Lang heb ik nie moeten zoeken wat feitelijk ook al genoeg zegt.
Ja maar hij zat in de auto dus hij had tijd!Hebt ge dat ne écht helemaal afgekeken?
ik hoop het, ik had ondertussen ook wel al reactie verwacht van VIAS/Overheid. wel overal borden van 'focus op de weg niet op je gsm' maar dit gaan we even negeren?Ik kan mij ook voorstellen dat haar werkgever dit niet 100% ok zal vinden.
Wij hadden vroeger ook zo’n chauffeur en die is daar voor op de vingers getikt.
Wel handig als planner om te zien wat hij allemaal aan het uitspoken was.