Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

een vriend van mij is "into karma en spirituele shit".

die mens heeft dus vorige week toen er een laagje sneeuw lag, smorgens om 4 u opgestaan, naar rotterdam gereden vanuit Brugge, om een "bekende medium" een knuffel te geven, de "positieve energie" in zich opgenomen, en terug gereden naar huis :wtf:

en dan hoor je klimaatbetogers dat we vaker de auto thuis moeten laten staan..... :') tja

die mens heeft dus vorige week toen er een laagje sneeuw lag, smorgens om 4 u opgestaan, naar rotterdam gereden vanuit Brugge, om een "bekende medium" een knuffel te geven, de "positieve energie" in zich opgenomen, en terug gereden naar huis :wtf:

en dan hoor je klimaatbetogers dat we vaker de auto thuis moeten laten staan..... :') tja

Hij heeft toch wel helende kristallen gekocht?
Ik hoop vooral dat dat bekende medium geen geld slaat uit goedgelovige mensen...

Hij is dus m.a.w. gewoon naar de wallen geweest en naar de coffeeshop.

I'd never thought I'd see the day...

GSM laten vallen in het kleinste kamertje.

Direct afgedroogd en in rijst gelegd, maar nu maakt ie precies een geluid als ge ermee schudt. Zou dat nog overtollig vocht zijn, of ietske kapot???

Zijn hier ervaringsdeskundigen?? :oi22:

I'd never thought I'd see the day...

GSM laten vallen in het kleinste kamertje.

Direct afgedroogd en in rijst gelegd, maar nu maakt ie precies een geluid als ge ermee schudt. Zou dat nog overtollig vocht zijn, of ietske kapot???

Zijn hier ervaringsdeskundigen?? :oi22:
Was de pot gevuld?

https://www.nieuwsblad.be/binnenlan...er-intussen-een-extra-loon-mee/108798594.html

Een heel fluf artikel over chloe die als trucker tijdens de rit streamt en hoe uniek zo iets is. Nergens in het artikel niemand die zich de vraag stelt als je met een 40 ton over de belgische wegen rijdt het mogelijks best is je aandacht bij het rijden houdt.

Ze ziet er niet uit als de typische truckchauffeur met babyblauw onderhemdje die je soms tegen het lijf loopt in een tankstation naast de snelweg. Chloé Schepers (26) uit Tienen, die al zeven jaar vrachtwagenchauffeur is, denkt voor ze in de cabine van haar truck stapt net heel goed na over welke kleren ze draagt, of haar coupe wel goed zit en haar make-up op punt staat. Ze kan ook moeilijk anders. Hoewel ze eenzaam achter het stuur zit, kijken duizenden en duizenden mensen naar de jonge vrouw.

“Ik ben van nature een teruggetrokken meisje. Mijn eerste doel was dus niet om bekend te worden. Ik ben vooral met livestreamen begonnen omdat ik als vrachtwagenchauffeur een tamelijk eenzaam bestaan leid. Door te streamen krijg ik constant berichten via de chat binnen en kan ik met de volgers praten. Zo ben ik nooit meer alleen.”
b69ac7ec1e7837fb9f58c5e374174a5f.jpg

Laatst bewerkt:

ik heb die nu al een paar keer bekeken, en het lijkt mij toch niet dat ze een gevaar op de baan is.
Dat kanaal nu ook eens open gedaan.
e.g. deze video
zo rond 2u25 is die dus constant afgeleid door haar gsm en de berichten dat binnenkomen.
In een flauwe bocht meer op je gsm kijken dan naar de weg lijkt me toch nie zo zo veilig he.

Ik kan mij ook voorstellen dat haar werkgever dit niet 100% ok zal vinden.
Wij hadden vroeger ook zo’n chauffeur en die is daar voor op de vingers getikt.

Wel handig als planner om te zien wat hij allemaal aan het uitspoken was :tongue: .

Ik kan mij ook voorstellen dat haar werkgever dit niet 100% ok zal vinden.
Wij hadden vroeger ook zo’n chauffeur en die is daar voor op de vingers getikt.

Wel handig als planner om te zien wat hij allemaal aan het uitspoken was :tongue: .
ik hoop het, ik had ondertussen ook wel al reactie verwacht van VIAS/Overheid. wel overal borden van 'focus op de weg niet op je gsm' maar dit gaan we even negeren?

Terug
Bovenaan