Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

PENISKANKER

jawel beste forummers, dit bestaat ook nog eens !

zopas een artikel in de krant gelezen van een kennis/cafébaas in oostende.
korstje op de eikel, niet naar gekeken... ondertussen de eikal afgezet!
helpt niet, stuk van de penis zelf ook afgezet, als dit niet helpt, straks de hele penis wegnemen.

menslief toch, echt elk onderdeel in je lichaam kan kanker krijgen zo te zien.
Maar het is een beschamende kanker, niemand wil er voor uit komen, vandaar zo onbekend.

ongelofelijk toch, wat een mens kan meemaken;

PENISKANKER

helpt niet, stuk van de penis zelf ook afgezet, als dit niet helpt, straks de hele penis wegnemen.

Maar het is een beschamende kanker, niemand wil er voor uit komen, vandaar zo onbekend.

Ombouwen naar vrouw, lang leven de genderfluïditeit.

PENISKANKER

Me een frietje en een wachtpint kan nen mens al wa meer verdragen heh

Ik had dit eerst zo gelezen. :unsure:

Onze kat pakt helaas al eens graag een vogeltje en legt dat altijd zo dicht mogelijk tegen onze achterdeur en liefst van al in stukken van één. Onze pakjes worden daar ook geleverd als we niet thuis zijn aangezien het overdekt is en uit het zicht.
Gisteren een pakket van 19.9kg die er stond. Ik hef dat op en draag het binnen en zet het in de achterinkom. 5min later hef ik het terug op en zet het in de keuken. Dan zie ik mijn handen in bloed. De vloer in bloed en draai ik het pakket op en hangt er daar natuurlijk een vogeltje in stukken van één aan dat pakket en ook allemaal bloed uiteraard op de doos. Heeft die kerel nu expres die doos op die vogel gezet? Het was klaarligt dag toen hij leverde en het kan haast niet anders dan dat hij dit gezien heeft. Was hij boos voor het gewicht ik weet het niet. Toch beetje wtf hier. En mijn vrouw alweer in paniek voor de vogelgriep 😅

Alsof het een straf is om nog is naar het frituur te moeten
het gaat niet om de frieten he, het gaat erom dat ge uwe frak aan trekt om een ongewenste bezoeker te ontwijken, zegt dat ge juist weg waart naar't frituur, en dat hij dan -even ongewenst als bij het begin van't verhaal- gewoon mee gaat.

PENISKANKER

Zelfs tandkanker (Ja op de tanden zelf, extreem zeldzaam maar het bestaat), hartkanker, oogkanker: je kan het zelf niet eens verzinnen of de vorm van kanker bestaat.

Kanker is een verzamelziekte, je kan het bij wijze van spreken overal krijgen (waar je ook maar aan denkt)

echt elk onderdeel in je lichaam kan kanker krijgen
Yup. Mannen kunnen trouwens ook borstkanker krijgen.

Terug
Bovenaan