JARR, ik vond het maar niets.Was het van Germline of Yuchen ? Alle anderen van grote keten supermarkten zijn platte boecht. De allerbeste zijn homemade met schimmelzwam.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
JARR, ik vond het maar niets.Was het van Germline of Yuchen ? Alle anderen van grote keten supermarkten zijn platte boecht. De allerbeste zijn homemade met schimmelzwam.
Het is inderdaad een schande om tijdens corona op het kantoor te werken ipv thuis.Ik had op mijn vorig werk een Bulgaarse teamlead. Die liet haar kinderen van 5 en 8 alleen thuis tijdens corona terwijl zij op kantoor zat. Was voor haar doodnormaal. Iedereen frontste daar toch wel wat bij.
Die conclusie hangen aan prefab-supermarkt-drankjes is een beetje zoals een bokaal met wortels en erwten kopen en uitlepelen om vervolgens te concluderen dat je groenten niet lekker vindt.Voor de eerste keer in m'n leven Kombucha gedronken, want 't was gratis bij de Collect & Go van de Colruyt.
Holy f*ck, wat een goor hipstersap is me dat. En ik vind gember en citroen normaal gezien lekker, maar bweuk...
Die conclusie hangen aan prefab-supermarkt-drankjes is een beetje zoals een bokaal met wortels en erwten kopen en uitlepelen om vervolgens te concluderen dat je groenten niet lekker vindt.
Bij een menger op een Betoncentrale kan je de toegangs/toezichtluiken enkel openen met de sleutels van de speciale veiligheidszekeringen van de stroomkast. Dus 100% power off.
Damn wat een dood...
Nog maar eens duidelijk hoe belangrijk Lockout Tagout is.
Hier overdag ook.Los daarvan, tegenwoordig veel zwalpende auto's op de baan heb ik de indruk.
Of onnodig afremmen voortdurend om dan weer op te trekken, geen constante snelheid.
Vooral tegen de avond duiken die op.
Ik denk dat er toch wel wat bezopen of stoned volk rondrijdt.
De Leonardo DC van BelgiëMiss België Karen Jansen vindt de liefde bij zakenman Glenn Janssens: “De hele familie heeft onze relatie aanvaard”
Deze man heeft toch een serieuze Miss België fetish, en intussen begint het zoontje al even oud te worden als z'n nieuwe collectiestukken.

Win/Win/WinHij zijn speeltje en zij zekerheid van media-aandacht zodat ze niet te snel vergeten wordt , zoals de meeste laatste Miss Belgiës
Win/win
Jansen en Janssens.Miss België Karen Jansen vindt de liefde bij zakenman Glenn Janssens: “De hele familie heeft onze relatie aanvaard”
Deze man heeft toch een serieuze Miss België fetish, en intussen begint het zoontje al even oud te worden als z'n nieuwe collectiestukken.
Jansen en Janssens.
Precies iets uit suske en wiske.
We wonen in een brave buurt
Gisteren blijkbaar gaan slapen met de poort aan de zijkant van de woning nog open. Met de sleutelbos nog op hangen (sleutels van de voordeur, achterdeur en de opener van de garagepoort)![]()
We wonen in een brave buurt
Gisteren blijkbaar gaan slapen met de poort aan de zijkant van de woning nog open. Met de sleutelbos nog op hangen (sleutels van de voordeur, achterdeur en de opener van de garagepoort)![]()

Ik ben deze winter op weekend geweest en toen ik thuiskwam dacht ik van hm das hier fris. Mijn schuifraam stond heel het weekend open langs de straatkant.Wij zijn er eens in geslaagd boodschappen te gaan doen, en uur later kwamen we terug en voordeur stond nog open met de sleutel erop![]()