Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Daarnet in de bebouwde kom ingehaald door een manneke van een jaar of 12 op zo'n fatbike of hoe het ook heet.
Daar gaan toch nog accidenten mee gebeuren met zo'n toestanden vrees ik.

Kwam op Facebook reclame van Zalando tegen waarvan ik toch niet kon geloven dat het echt was. Dus even op hun website zelf gaan kijken.
WTF !
Is dit een indicatie dat (sommige) vrouwen de tijd van “vrouw aan de haard” (of aan de poetsemmer) missen? :unsure:

Hoeveel pech kunt ge hebben. Vast zijn/haar zinnen effe aan het verzetten om straks in te stuiken. Hopelijk is er wat begeleiding voor deze man/vrouw.
Dat is niet gezegd. Imo reageert iedereen anders op zulke zaken. Met dat laatste ga ik wel volmondig akkoord hoewel ook niet iedereen daar nood aan heeft.

Ja en eigenlijk is die nog vre goedlachs. Hij heeft wel nog 3 of 4 andere kinderen dus mss sust dat wat. Goeie werker ook wel.

Kan mij nie inbeelden hoe je zoiets kan verwerken

Bij de NMBS krijgen we te horen dat de vertrekprocedure normaal is verlopen.

Heu neen tenzij er iets helemaal anders staat achter het betalend artikel.
Kinderen zijn kinderen.

* Dus of te wel floot de conducteur al maar zijn die twee kinderen er alsnog uitgesprongen.
Maar zo'n kleine kinderen = dat moet de conducteur normaal altijd zien. (al begrijp ik het wel: Het is druk en ne conducteur mist dit mss door de massa volk en hij/zij is ook maar ne mens). Na het affluiten en na het sluiten van alle deuren, staat de deur van de conducteur namelijk nog steeds open. Hij/zij kijkt dan nog een laatste keer om te checken of alles OK is. Dat laatste is dan alvast niet of niet goed gebeurd. (door te veel volk op het perron?)

* Of te wel was er nog niet gefloten. Dan mogen de deuren nog niet dicht gaan. Dan is de vertrekprocedure al helemaal niet correct gevolgd.

Bij de NMBS krijgen we te horen dat de vertrekprocedure normaal is verlopen.

Heu neen tenzij er iets helemaal anders staat achter het betalend artikel.
Kinderen zijn kinderen.

* Dus of te wel floot de conducteur al maar zijn die twee kinderen er alsnog uitgesprongen.
Maar zo'n kleine kinderen = dat moet de conducteur normaal altijd zien. (al begrijp ik het wel: Het is druk en ne conducteur mist dit mss door de massa volk en hij/zij is ook maar ne mens). Na het affluiten en na het sluiten van alle deuren, staat de deur van de conducteur namelijk nog steeds open. Hij/zij kijkt dan nog een laatste keer om te checken of alles OK is. Dat laatste is dan alvast niet of niet goed gebeurd. (door te veel volk op het perron?)

* Of te wel was er nog niet gefloten. Dan mogen de deuren nog niet dicht gaan. Dan is de vertrekprocedure al helemaal niet correct gevolgd.

Volgens mij eerder achterlijke moeder/grootmoeder die hun dommigheid of schuldgevoel willen afschuiven op NMBS..

Allez, wie laat in godsnaam kinderen van 6 en 8 uitstappen zonder zelf onmiddelijk mee uit te stappen? Zeker als je met 2 volwassenen bent.
Het is niet dat die deuren maar 5 seconden open zijn e.

volgens mij is dat van het fluitsignaal ook gewoon fout? eerst deuren toe, dan kijken of alles ok is, en dan signaal "klaar om te vertrekken" geven?

volgens mij is dat van het fluitsignaal ook gewoon fout? eerst deuren toe, dan kijken of alles ok is, en dan signaal "klaar om te vertrekken" geven?
FLuiten, als de reizigersbeweging gestopt is de deuren sluiten, kijken als alle deuren dicht zijn en het veilig is en dan de eigen deur sluiten. Dan bericht sturen naar de bestuurder dat hij kan vertrekken.

Volgens mij eerder achterlijke moeder/grootmoeder die hun dommigheid of schuldgevoel willen afschuiven op NMBS..

Allez, wie laat in godsnaam kinderen van 6 en 8 uitstappen zonder zelf onmiddelijk mee uit te stappen? Zeker als je met 2 volwassenen bent.
Voor Daphny en Emano is het trouwens al de tweede keer dat ze dit meemaken.
(Zin uit het artikel voor diegenen met een paywall)
Lijkt er op dat je mogelijks gelijk hebt, Waelvis.

Ik vermoed (achter bezien na het te laten bezinken) dat je gelijk hebt maar goed ik lees ook maar wat ik lees hé.

Ik heb het nog eens opgezocht. In de meeste Europese landen klopt bovenstaande maar in België is het blijkbaar omgekeerd?
Vrouwtje Theelepel is conductrice dacht ik? Dus wat zij zegt aldus. :tongue:

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan