Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Lang dikke klant geweest. Jammere zaak. Laatste jaren eigenlijk geen desktops meer in huis gehad van hen omdat ik altijd een laptop van de klanten moest gebruiken.

Kerel langs mij aan de toog zit intussen aan z´n 5de Duvel en vodkashot op iets meer als een uur. En nog niks aan te merken.
Mijn PR uit mijn studententijd is 13 vodka shots op ne avond.
(Tegen bier kon ik niet tegen. Ik kreeg geen 2 duvels binnen dus daarover kan ik weinig zeggen)

Als ik vandaag de dag aan 3 geraak zal het al veel zijn. :tongue:

Een stukje drama dat je niet zou kunnen uitvinden in de Whatsapp-groep van het werk. Twee collega's die om iets vrij banaal in de clinch gaan. Op een uur of twee tijd is dat geëscaleerd tot het ontslag van een van de twee. Hier ga ik toch screenshots van maken, want zoiets zie je niet elke dag. :unsure:
Werk jij nog voor dat Iepers bedrijf met 4 letters en een blauw logo? :unsure:

De verhalen over de wachtrijen voor de nieuwe attractie Danse Macabre in de Efteling. Het Spookslot had geen aantrek meer tot er werd gesproken over afbreken... En nu met de herwerkte attractie van ocharme nog geen 4 minuten entertainment staat men tot 4, 5 uren in de wachtrij. En bakken merchandise al uitverkocht. De mens is toch een raar beestje 😂🤣

Zondagochtend gaan zwemmen met de kinderen. Poolse badmeester fluit en doet teken dat we wat moeten opschuiven in één van de matig diepe kinderbaden. Ondertussen een andere badmeester met zo'n platte net (voor blaadjes uit uw zwembad te scheppen) op de bodem aan 't rakelen.

Pfwiiieeeeet! Allemaal naar den andere kant. Weer hetzelfde met die net.

Pfwieeet! Weer allemaal wat opschuiven.

Pfwieeeeet! Weet je wat, allemaal eruit!

Ik ga naar die badmeester en vraag wat ze precies zoeken en wijs naar m'n vinger: 'een ring kwijt? ketting?'

In gebrekkig Nederlands zegt die kerel: 'kaka! overal kaka meneer!'

Zeg dan meteen dat iedereen eruit moet hé. Toch vond ik het grappig.

Zondagochtend gaan zwemmen met de kinderen. Poolse badmeester fluit en doet teken dat we wat moeten opschuiven in één van de matig diepe kinderbaden. Ondertussen een andere badmeester met zo'n platte net (voor blaadjes uit uw zwembad te scheppen) op de bodem aan 't rakelen.

Pfwiiieeeeet! Allemaal naar den andere kant. Weer hetzelfde met die net.

Pfwieeet! Weer allemaal wat opschuiven.

Pfwieeeeet! Weet je wat, allemaal eruit!

Ik ga naar die badmeester en vraag wat ze precies zoeken en wijs naar m'n vinger: 'een ring kwijt? ketting?'

In gebrekkig Nederlands zegt die kerel: 'kaka! overal kaka meneer!'

Zeg dan meteen dat iedereen eruit moet hé. Toch vond ik het grappig.
IMG_9520.jpeg

Deze week krijg ik van een nummer via WhatsApp een bericht of ik producten wil reviewen .
Aller hande spullen handtassen etc 38 foto's per dag ... per dag zou dat 100 € opbrengen.
Mijn basis loon zou 2000€ zijn. Na een proef week zou ik een contract krijgen. Dit bedrijf is in Londen. Alles lijkt te mooi voor waarvteczijn denk ik en die weten niks van mij. Als ik een profiel aan maak zou daar het geld opkomen.
DOMO Noemt dit bedrijf ... ik zelf moet mij´ rek nr niet geven ook geen adres ... Ben benieuwd hoe dat werkt. Mss ook al iemand voor gehad dit lijkt te mooi om waar te zijn ....

Deze week krijg ik van een nummer via WhatsApp een bericht of ik producten wil reviewen .
Aller hande spullen handtassen etc 38 foto's per dag ... per dag zou dat 100 € opbrengen.
Mijn basis loon zou 2000€ zijn. Na een proef week zou ik een contract krijgen. Dit bedrijf is in Londen. Alles lijkt te mooi voor waarvteczijn denk ik en die weten niks van mij. Als ik een profiel aan maak zou daar het geld opkomen.
DOMO Noemt dit bedrijf ... ik zelf moet mij´ rek nr niet geven ook geen adres ... Ben benieuwd hoe dat werkt. Mss ook al iemand voor gehad dit lijkt te mooi om waar te zijn ....
Je zou haast denken waarom niet iedereen het doet :rofl:

1 die al even bestaat. Maar ze veranderen af en toe van formule. Soms zijn het tiktoks om te bekijken, soms reclame, soms enquêtes invullen

Terug
Bovenaan