Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Dus, je gebruikt eerst het hoofd van een 70-jarige wandelaar als boksbal en daarna ga je bloedserieus klacht indienen omdat je foto op Facebook staat??? Hoe ver ben je dan van het pad af? Waar is je normbesef dan?
Ik verschiet van niet veel meer, maar dit getuigt toch van een extreme vorm van normloosheid. Ik vraag me af hoe die persoon zo is kunnen worden. Welke opvoeding heeft hij gehad?

Dus, je gebruikt eerst het hoofd van een 70-jarige wandelaar als boksbal en daarna ga je bloedserieus klacht indienen omdat je foto op Facebook staat??? Hoe ver ben je dan van het pad af? Waar is je normbesef dan?
Ik verschiet van niet veel meer, maar dit getuigt toch van een extreme vorm van normloosheid. Ik vraag me af hoe die persoon zo is kunnen worden. Welke opvoeding heeft hij gehad?
Eerlijk gezegt, maakt je post voor mij een glimlach.

Het in vraag stellen hoe het komt dan een persoon bepaald gedrag stelt ipv onmiddellijk vooroordelen er tegenaan te gooien.

De wereld is toch niet om zeep, merci!

Welke opvoeding heeft hij gehad?
90%+ kans dat hij een slechte opvoeding gehad heeft, slechte invloeden van vrienden, drugs en rock & roll enzovoorts ..
< 10% kans dat deze gast een genetische afwijking / handicap heeft.

(En dat laatste vergeet men wel eens want dit is ook mogelijk)

Laatst bewerkt:
Er is hier op het forum een topic over hoe sex te initiëren. Er was oa een reactie over iemand die met zijn gsm zijn erectie op de muur projecteert zoals Batman. (Post werd ondertussen al verwijderd).

Daarnet open ik facebook op mijn gsm en zie ik een screenshot van Reddit met exact dit topic en dito reactie…

Er is hier op het forum een topic over hoe sex te initiëren. Er was oa een reactie over iemand die met zijn gsm zijn erectie op de muur projecteert zoals Batman. (Post werd ondertussen al verwijderd).

Daarnet open ik facebook op mijn gsm en zie ik een screenshot van Reddit met exact dit topic en dito reactie…
Plagiaat plegers, wie zijn ze en wat drijft hen 🤓

Ik zeg vandaag playsports van Telenet af omwille van :
1* Kijk nog amper voetbal , sinds ik 1 zelf niet meer voetbal.
2* Long live the gym.. Dusja niet echt een meerwaarde
3* Ufc eruit is gewiggeld en op GoPlay nu is.

Stuurt men partner net.. Werd door Telenet opgebeld.. Gij hebt Playsports opgezegd?

Hmja gaat sneller dan verwacht een actieve reactieve klant opbellen.
Een passieve die teveel aan het betalen is das een ander zaak.. :sop:

Er zat vandaag iemand tegenover mij met extreem rare oordoppen in, nog nooit gezien.
Ik vroeg me af wat het was.
Ik open zonet facebook en zie een advertentie over die oordoppen staan…
Kunnen ze nu ook al gedachten lezen bij Meta?

Er zat vandaag iemand tegenover mij met extreem rare oordoppen in, nog nooit gezien.
Ik vroeg me af wat het was.
Ik open zonet facebook en zie een advertentie over die oordoppen staan…
Kunnen ze nu ook al gedachten lezen bij Meta?
Zijn dat niet die (Belgische) Loop-dingen? Maken veel reclame via fb heb ik de indruk. Het zal ook wel de bias zijn van er nu op te letten.

Die had wel al lang zijn schapen op het droge hoor. Ik snap niet dat mensen nog verwonderd zijn dat dit zo afloopt.v
Ik ben niet verwonderd je legt mij de woorden in de mond. Maar mijn haren blijven hier wel nog steeds van recht staan (en dat zal nooit veranderen)

90%+ kans dat hij een slechte opvoeding gehad heeft, slechte invloeden van vrienden, drugs en rock & roll enzovoorts ..
< 10% kans dat deze gast een genetische afwijking / handicap heeft.

(En dat laatste vergeet men wel eens want dit is ook mogelijk)
Ik zou juist zeggen dat het pleit voor 90% een genetische afwijking.

Man op grote driewieler met boodschappenmand die in het warenhuis rondfietst en boodschapjes doet. Best apart omdat er aan de ingang staat "steps verboden". :biglaugh:

tricycle-eco.jpg.png

Terug
Bovenaan