Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Man op grote driewieler met boodschappenmand die in het warenhuis rondfietst en boodschapjes doet. Best apart omdat er aan de ingang staat "steps verboden". :biglaugh:

tricycle-eco.jpg.png

Gisteravond toen ik naar buiten ging om naar de frituur te gaan, in de gang voor de appartementen op mijn vloer lag er een plasje water. Ik zie ook van die sporen op mijn deur en naast de deur. Vreemd genoeg enkel halverwege voor de onderste helft. En zowel het plafond (en de vloermat) zijn droog. The fuck?

Zal in de ochtend es zien of ik wat pics van kan plaatsen hier, smartphone is plat nu en mn oplaadkabel ligt nog in de auto, geen zin om in de gietende regen erachter te gaan.

Gisteravond toen ik naar buiten ging om naar de frituur te gaan, in de gang voor de appartementen op mijn vloer lag er een plasje water. Ik zie ook van die sporen op mijn deur en naast de deur. Vreemd genoeg enkel halverwege voor de onderste helft. En zowel het plafond (en de vloermat) zijn droog. The fuck?

Zal in de ochtend es zien of ik wat pics van kan plaatsen hier, smartphone is plat nu en mn oplaadkabel ligt nog in de auto, geen zin om in de gietende regen erachter te gaan.
Iemand die tegen uw deur gepist heeft?

Komt ervan als je naar de frituur gaat zonder het te posten in het “De Frituur” topic.
Zie het als een waarschuwing makker.

vreemde kerel toch op 2dehands.

Hij zet een PC te koop, er waren 2 boden, steeds onder zijn prijs.
Ik geef meteen de prijs, zeg dat ik er vanavond om kom, en als ik zeg "ok maar mag ik hem es snel testen met mijn computerscherm aan", dan reageert hij niet meer.

sounds fishy...

ik krijg vandaag een mail van de NMBS, ivm een enquete. tof, eens mijn mening geven over een overheids-service dat ik elke dag gebruik.

het gaat dan over een 1 specifieke rit die ik gedaan heb. van mijn werk tot thuis, traject: "Brussels Airport - Gent-Sint Pieters". op 1 maart 2024

en dan detailvragen: hoe lang hebt ge erover gedaan om op uw vertrekstation te geraken? hebt ge de conducteur gesproken? was de trein op tijd? om welk uur (tot de minuut) is hij vertrokken? hij zijt ge van GSP naar huis gegaan?

allez, ik kan dat al met moeite beantwoorden voor ritten die ik vorige week gedaan heb, het verandert allemaal al eens, komen ze af met vragen over een rit 8 maand geleden. ik weet niet meer of ik die dag de rechtstreekse trein heb genomen, of een waarbij ik in Brussel moet overstappen. Ik weet zelfs niet meer of ik GSP de tram of de bus heb genomen, of dat ik een trein naar Dampoort gepakt heb. heb ik die trein alleen genomen of in gezelschap? kan zijn dat er collega's bij zaten, kan zijn dat die niet moesten werken, of dat ze een trein later of vroeger genomen hebben

dat gaat een accurate enquete zijn...

Stinkt niet naar pis wi. :p

EDIT: Niet superduidelijk maar hopelijk ziet ge het goed genoeg. Ook de verticale strepen op de deur.

@fear of god: Ik had nochtans een tijd geleden gepost dat ik elke zaterdagavond naar de frituur ga, telt da nie? :(
Technieker van Vivendo is langsgekomen vandaag voor dit gevalleke, maar het zal een onopgelost mysterie blijven. Wat wel zeker zo is dat het meer dan enkel water was, want toen ik zondagmiddag weer naar buiten ging, zag ik dat dat plasje er nog altijd was. Als het enkel water was zou dat toch zeker verdampt moeten zijn tijdens de nacht en zondagvoormiddag. Het lijkt er echt op, en de technieker zei dat ook, dat het precies is alsof iemand een emmer tegen mijn deur gekapt heeft, wat de verticale strepen op de deur en naast de deur zou verklaren, zonder dat er iets te merken is aan het plafond. Nochtans heb ik geen conflict met wie dan ook in mijn gebouw en ik wens dat ook zo te houden.

Als het effectief een andere bewoner is, zal het toch maar weer een rare snuiter meer zijn... eerst al minstens 1 bewoner die op regelmatige basis dingen steelt uit de open gedeeltes van de brievenbussen (en pakjes steelt die achter de glazen deuren van het gebouw liggen), en nu dit.

Eerste 8 jaar dat ik hier woonde nooit miserie gehad, en de laatste 5 jaar dit nu. :unsure:

ik krijg vandaag een mail van de NMBS, ivm een enquete. tof, eens mijn mening geven over een overheids-service dat ik elke dag gebruik.

het gaat dan over een 1 specifieke rit die ik gedaan heb. van mijn werk tot thuis, traject: "Brussels Airport - Gent-Sint Pieters". op 1 maart 2024

en dan detailvragen: hoe lang hebt ge erover gedaan om op uw vertrekstation te geraken? hebt ge de conducteur gesproken? was de trein op tijd? om welk uur (tot de minuut) is hij vertrokken? hij zijt ge van GSP naar huis gegaan?

allez, ik kan dat al met moeite beantwoorden voor ritten die ik vorige week gedaan heb, het verandert allemaal al eens, komen ze af met vragen over een rit 8 maand geleden. ik weet niet meer of ik die dag de rechtstreekse trein heb genomen, of een waarbij ik in Brussel moet overstappen. Ik weet zelfs niet meer of ik GSP de tram of de bus heb genomen, of dat ik een trein naar Dampoort gepakt heb. heb ik die trein alleen genomen of in gezelschap? kan zijn dat er collega's bij zaten, kan zijn dat die niet moesten werken, of dat ze een trein later of vroeger genomen hebben

dat gaat een accurate enquete zijn...
Een manager kreeg een ingeving.

De keuze van die datum heeft 5 meetings gekost.

026222043

opgebeld door dit nummer. van beobank zeggen ze.... ik ben blijkbaar goede klant en kan mijn creditcard upgraden (wat dat ook moge zijn).

Ik vertrouwde het niet, kzeg stuur maar je voorstel door naar mijn email adres, dat moet je zitten hebben.

"doen we enkel per post , u zal iets ontvangen van ons".

Toch erg allemaal, ik weet niet wat ik er van moet denken.
Het enige wat ik durf denken is dat ze mn limiet willen optrekken van 3000 naar meer, maar 3000 per maand is eigenlijk genoeg.

Dat ze me eens gerust laten zeg.

zopas een rondloper van "hellofresh" aan mijn deur.

"bent u degene die kookt, of bent u de gelukkige die aanschuift en enkel eet?" :eek:

"dat laatste, voor wat is het"

"wel het is om u in de bloemetjes te zetten blabla".... opeens krijgt die telefoon "oei sorry, deze straat hoort niet tot mijn district, mijn excuses".

2 minuten later opnieuw de bel. Ik kijk deze maal eerst door de ruit, en ja hoor, een andere hellofresher...

thanks for the warn, deze keer niet meer open gedaan :p

Terug
Bovenaan