Man op grote driewieler met boodschappenmand die in het warenhuis rondfietst en boodschapjes doet. Best apart omdat er aan de ingang staat "steps verboden".![]()
![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Man op grote driewieler met boodschappenmand die in het warenhuis rondfietst en boodschapjes doet. Best apart omdat er aan de ingang staat "steps verboden".![]()
![]()
Iemand die tegen uw deur gepist heeft?Gisteravond toen ik naar buiten ging om naar de frituur te gaan, in de gang voor de appartementen op mijn vloer lag er een plasje water. Ik zie ook van die sporen op mijn deur en naast de deur. Vreemd genoeg enkel halverwege voor de onderste helft. En zowel het plafond (en de vloermat) zijn droog. The fuck?
Zal in de ochtend es zien of ik wat pics van kan plaatsen hier, smartphone is plat nu en mn oplaadkabel ligt nog in de auto, geen zin om in de gietende regen erachter te gaan.
Komt ervan als je naar de frituur gaat zonder het te posten in het “De Frituur” topic.Gisteravond toen ik naar buiten ging om naar de frituur te gaan, in de gang voor de appartementen op mijn vloer lag er een plasje water. Ik zie ook van die sporen op mijn deur en naast de deur. Vreemd genoeg enkel halverwege voor de onderste helft. En zowel het plafond (en de vloermat) zijn droog. The fuck?
Zal in de ochtend es zien of ik wat pics van kan plaatsen hier, smartphone is plat nu en mn oplaadkabel ligt nog in de auto, geen zin om in de gietende regen erachter te gaan.
Stinkt niet naar pis wi.Iemand die tegen uw deur gepist heeft?

Technieker van Vivendo is langsgekomen vandaag voor dit gevalleke, maar het zal een onopgelost mysterie blijven. Wat wel zeker zo is dat het meer dan enkel water was, want toen ik zondagmiddag weer naar buiten ging, zag ik dat dat plasje er nog altijd was. Als het enkel water was zou dat toch zeker verdampt moeten zijn tijdens de nacht en zondagvoormiddag. Het lijkt er echt op, en de technieker zei dat ook, dat het precies is alsof iemand een emmer tegen mijn deur gekapt heeft, wat de verticale strepen op de deur en naast de deur zou verklaren, zonder dat er iets te merken is aan het plafond. Nochtans heb ik geen conflict met wie dan ook in mijn gebouw en ik wens dat ook zo te houden.Stinkt niet naar pis wi.
EDIT: Niet superduidelijk maar hopelijk ziet ge het goed genoeg. Ook de verticale strepen op de deur.
@fear of god: Ik had nochtans een tijd geleden gepost dat ik elke zaterdagavond naar de frituur ga, telt da nie?![]()

Loop oordoppen? Ik word al weken doodgesmeten met die afvertenties.Dat ik er nog op geklikt heb ook op die advertentie. En nu zie ik ze overal!
Een manager kreeg een ingeving.ik krijg vandaag een mail van de NMBS, ivm een enquete. tof, eens mijn mening geven over een overheids-service dat ik elke dag gebruik.
het gaat dan over een 1 specifieke rit die ik gedaan heb. van mijn werk tot thuis, traject: "Brussels Airport - Gent-Sint Pieters". op 1 maart 2024
en dan detailvragen: hoe lang hebt ge erover gedaan om op uw vertrekstation te geraken? hebt ge de conducteur gesproken? was de trein op tijd? om welk uur (tot de minuut) is hij vertrokken? hij zijt ge van GSP naar huis gegaan?
allez, ik kan dat al met moeite beantwoorden voor ritten die ik vorige week gedaan heb, het verandert allemaal al eens, komen ze af met vragen over een rit 8 maand geleden. ik weet niet meer of ik die dag de rechtstreekse trein heb genomen, of een waarbij ik in Brussel moet overstappen. Ik weet zelfs niet meer of ik GSP de tram of de bus heb genomen, of dat ik een trein naar Dampoort gepakt heb. heb ik die trein alleen genomen of in gezelschap? kan zijn dat er collega's bij zaten, kan zijn dat die niet moesten werken, of dat ze een trein later of vroeger genomen hebben
dat gaat een accurate enquete zijn...
https://www.dncm.be/nl/nummer_blokkeren is bij mij zeer effectief gebleken.Dat ze me eens gerust laten zeg.
Bij mij heeft dat niet veel opgebracht..https://www.dncm.be/nl/nummer_blokkeren is bij mij zeer effectief gebleken.