Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

@Remake toch wel straf eigenlijk, zonder het te weten zit er dus een jachtrecht op uw eigendom.
bij aan-en verkoop zou dit toch door de notaris nagetrokken kunnen worden?
Maar wellicht zouden er dan veel schrappingen zijn?

@Remake toch wel straf eigenlijk, zonder het te weten zit er dus een jachtrecht op uw eigendom.
bij aan-en verkoop zou dit toch door de notaris nagetrokken kunnen worden?
Maar wellicht zouden er dan veel schrappingen zijn?
Voor zover ik weet zit er standaard jachtrecht op iedereen zijn grond en moet je het zelf annuleren. Vreemde logica, maar goed.
Als ik het lees, moet een perceel 40ha groot zijn om op te mogen jagen. Mijn buur heeft 86ha en zei mij eens dat ze daar sowieso niet op mogen, ook al is het groen, maar volgens geopunt is die zijn grond in ontelbare percelen verdeeld, misschien dat dat iets doet om ze weg te houden?
Zou zonde zijn, we hebben hier al parende herten gefotografeerd vanuit de keuken die op zijn grond bezig waren. Dat zijn uitzonderlijke zaken die zouden verdwijnen als die mannen zomaar overal hun geweer mogen testen.

Eigenlijk wel weer een slimme zet van onze overheid. Onze geile tieners aanzetten om frequenter op het darkweb door te brengen waar die controle er niet is. Top idee!

ik heb medelijden met Europa als de NMBS één van de best-georganiseerde spoor-maatschappijen is
Na een halve minuut: 'Brussels Midi is one of the biggest hubs' met video van Brussel centraal. Verder een monotone robotstem en nog een hoop factuele blunders en slordigheden -> lijkt precies een contentfarm video waar output belangrijker is dan kwaliteit, m.a.w. zou dit met een stevige korrel zout nemen.

Niet om een hele P&A-waardige polemiek te starten met racistische ondertoon, maar:

Een van de "guilty pleasures" van mijn vrouw is om naar programma's zoals Love is Blind te kijken. Voor wie het niet kent, Amerikaans concept waar koppels elkaar leren kennen in afgesloten ruimtes waar ze enkel elkaar kunnen horen, niet zien. Veel diep klinkende onzin rond de ware liefde vinden zonder uiterlijk vertoon, maar natuurlijk kijkt iedereen voor het drama, waar natuurlijk ook wel op geselecteerd wordt. Ondertussen vind je op Netflix al varianten uit Zweden, Mexico, en de Verenigde Arabische Emiraten. Ondanks dat het duidelijk entertaining trash is kan je wel zo wat culturele verschillen zien. Amerikanen zijn altijd toch vrij luid met heel uitgesproken meningen. De Mexicanen een tikkeltje conservatiever, en af en toe een discussie die voor ons vreemd is (een hond in huis houden wat ongezien is bv.). Nu wou mijn vrouw naar die Arabische versie kijken, want ze heeft zelf nog 4 jaar in Abu Dhabi gewoond dus dat geeft een interesse ofzo.

Ik heb me gewoon al twee uur echt zitten ergeren aan hoe die mensen doen. En ik kan niet echt aanduiden wat het net is, het is gewoon een heel andere manier van communiceren, met veel overdrijvingen en over the top emoties. Ik moet spontaan terugdenken aan een ex-collega uit Egypte, waar uiteindelijk niemand nog mee wou werken omdat het een charlatan leek te zijn, en dat was dus exact hetzelfde: al lachend je de meest overdreven zaken willen verkopen, en als het niet lukte al lachend zeggen dat het maar een grap was. Het lijkt me gewoon een cultureel verschil eerlijk gezegd.

Trump die frieten bakt in de Mcdonalds :rofl:

ik dacht eerst, tis weer een AI gemanipuleerde fake video, maar nee hoor, the boss himself doet het toch maar weer.

Wat een lieve , joviale man toch . Zich mengen onder het gewoon blue collar volk. zalige vent.

ik dacht eerst, tis weer een AI gemanipuleerde fake video, maar nee hoor, the boss himself doet het toch maar weer.

Wat een lieve , joviale man toch . Zich mengen onder het gewoon blue collar volk. zalige vent.
Vooral dat hij het, ondanks de verkiezingen in zicht, spontaan en zonder bijbedoelingen doet!

Nee he. De McDonald's is die dag gesloten geweest voor het gewone volk. Buiten wat journalisten voor de show over te brengen en wat op voorhand gescreende en ingehuurde personen was er niemand anders aanwezig.

Terug
Bovenaan