Had een pomp gekocht om makkelijk olie te kunnen vervangen van mijn auto zonder dat ik een put of brug nodig heb. Vandaag mooie droge dag, oldtimer uit garage gereden, pomp in werking gezet. Eerste halve liter is er uit, dus terwijl die verder pompt even naar binnen om mij een koffie te halen. Kom buiten en dat spel staat in brand, vanboven op mijn motor.
Dat ding dus gewoon vastgepakt en weggegooid op de oprit, op 't eerste zicht aan de auto enkel de rubber rond de motorkap wat gesmolten, dus valt nog mee. Ik moest die pomp nog betalen, maar denk dat ik ze ga terugsturen.
Stel u voor dat ik de auto niet buiten had gereden daarvoor, of ipv een koffie pakken naar de grote wc ging. Kon toch erger zijn afgelopen.
Dat ding dus gewoon vastgepakt en weggegooid op de oprit, op 't eerste zicht aan de auto enkel de rubber rond de motorkap wat gesmolten, dus valt nog mee. Ik moest die pomp nog betalen, maar denk dat ik ze ga terugsturen.

Stel u voor dat ik de auto niet buiten had gereden daarvoor, of ipv een koffie pakken naar de grote wc ging. Kon toch erger zijn afgelopen.

)
En een boterham met gehakt … heerlijk toch. Zelf van Oost-Vlaanderen, Vlaamse Ardennen op de grens met de Denderstreek. Toch benieuwd om wat reacties te lezen hierover.