Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Vandaag ontdekt dat de title screen track van Wolfenstein 3D een MIDI versie van het Horst Wessellied is :rofl:
Toen ze nog games maakten met passie en liefde (en daardoor misschien ethisch niet het meest correct :rofl:). Alvast een veel interessanter periode om gamer dan nu met enkel nog kapot gemanagede projecten die van hogeraf vooral de juiste vakjes moeten aftikken om de aandeelhouders tevreden te houden.

Laatst bewerkt:
Amai deze brengt herinneringen naar boven.

Dikke snede zelfgesneden brood met daar 'gekapt' en pickles op.

Heimat Denderleeuw hier. Ook bekende kost in Ninove en Aalst.

Hier origineel van Temse/Sint Niklaas. Ook veel gegeten en nu ook nog hoor. Gehakt van Colruyt is wel waanzinnig slecht, Renmans of lokale slager FTW.

Spookrijdster Jana D. (25) reed overleden Mario (63) en zijn gezin wellicht bewust aan op A19

Blijkbaar zo stoned en/of dronken als een achterdeur. In nachtkledij en met pantoffeltjes aan al spookrijdend (dat staat in een ander artikel) .... :oink: En ze was die week blijkbaar al bij de rechter geweest (wat dus helemaal niks geholpen heeft).

Helemaal van het padje af aldus.

Zo iemand heeft dringend hulp nodig. Een celstraf is in zo'n extreme gevallen naar mijn mening volkomen zinloos.

Nu goed de zwaarste straf voor haar zal zijn wanneer ze afgekickt is (als dat al lukt) ze levenslang er mee moet leven dat ze mensen hun leven heeft verkloot (alsook minstens één iemand heeft vermoord).

Vorige week had ik hierover nog in discussie met Avondland. Hoeveel van zo'n extreme gevallen er rond rijden. Mmm gelukkig niet zo heel veel zeker? :S

Spookrijdster Jana D. (25) reed overleden Mario (63) en zijn gezin wellicht bewust aan op A19

Blijkbaar zo stoned en/of dronken als een achterdeur. In nachtkledij en met pantoffeltjes aan al spookrijdend (dat staat in een ander artikel) .... :oink: En ze was die week blijkbaar al bij de rechter geweest (wat dus helemaal niks geholpen heeft).

Zo iemand heeft dringend hulp nodig. Een celstraf is in zo'n extreme gevallen naar mijn mening volkomen zinloos.

Nu goed de zwaarste straf voor haar zal zijn wanneer ze afgekickt is (als dat al lukt) ze levenslang er mee moet leven dat ze mensen hun leven heeft verkloot (alsook minstens één iemand heeft vermoord).

Vorige week had ik hierover nog in discussie met Avondland. Hoeveel van zo'n extreme gevallen er rond rijden. Mmm gelukkig niet zo heel veel zeker? :S
Ik denk dat je nog lelijk zou verschieten hoeveel er zo rond rijden. Alleen worden de meesten gelukkig wel tijdig er uit gehaald.

Ze gaan ze toch ergens moeten opsluiten vrees ik, want die is in staat het gewoon opnieuw te doen. Internering in een psychiatrie / afkickcentrum is waarschijnlijk wel beter voor deze persoon, dat wel. Waarschijnlijk stuurde je daarop aan met "een celstraf volkomen zinloos".

Laatst bewerkt:
Eén dag per week ga ik naar kantoor. Ik zit quasi naast mijn baas.
Die vent is 2x in't slaap gevallen aan zijn bureau. Zegt veel over wat er gebeurd als hij van thuis werkt denk ik...

Toch wel een beetje creepy.

Doet me wat denken aan die koppels die een gedeeld Facebookprofiel beginnen.

DylanoShauniDriessenVergote is dus gewoon een volgende stap in de evolutie.

Mijn wtf momentje van de dag. Ze kwamen vandaag het zwembad herstellen en daarvoor moest al het water eruit. Ik ben sowieso niet voor waterverspilling dus ik vroeg of we dat op 1 of andere manier konden stockeren.

Absoluut mogelijk, we hebben een zak van 40000 liter en eentje van 10000, die van 10 leggen we op de bodem als tegengewicht en die van 40 op je gazon. Dan verlies je maar 4kuub van je 54000 liter volume.

Deal!

Die mannen zijn hier 4u die zakken aan het volpompen, bad is leeg en wordt hersteld en de zakken worden weer in het zwembad gepompt.

Zakken leeg op 65 cm van de normale niveaustand. 23,4 kuub water weg, foetsie! Does not compute, wtf. Waar is da water naartoe????

Een beetje verlies hebde altijd zeker? :unsure:

Mijn wtf momentje van de dag. Ze kwamen vandaag het zwembad herstellen en daarvoor moest al het water eruit. Ik ben sowieso niet voor waterverspilling dus ik vroeg of we dat op 1 of andere manier konden stockeren.

Absoluut mogelijk, we hebben een zak van 40000 liter en eentje van 10000, die van 10 leggen we op de bodem als tegengewicht en die van 40 op je gazon. Dan verlies je maar 4kuub van je 54000 liter volume.

Deal!

Die mannen zijn hier 4u die zakken aan het volpompen, bad is leeg en wordt hersteld en de zakken worden weer in het zwembad gepompt.

Zakken leeg op 65 cm van de normale niveaustand. 23,4 kuub water weg, foetsie! Does not compute, wtf. Waar is da water naartoe????

Twas ook warm vandaag he, dan verdampt er wel een beetje :oi22:

Verkiezingsreclame ontvangen van een partij die in een buurgemeente opkomt.

Ik ben pro fusie maar laten we eerst de huidige overleven voor we nog eens fusioneren.

Deal!

Problemen die je enkel tegenkomt op Beyond Gaming forum!

wordt dit trouwens nog ergens gedaan?

schel grof bruin brood, plattekaas derop, ajuintjes en radijzen, zout en peper?

in mijn jeugd was er in de geburen een taverne die daar een groot deel van hun inkomsten uit haalden. zalig lekker.
Die met plattekaas, toevallig regio van de geuzestekers?

Dat is er nu toch wel letterlijk achter vragen?
En dat maakt het ok?

Terug
Bovenaan