Check ff de bekendste xxx website@Muscleduck
Ik vind niet meteen iets betrouwbaar waar je het kan bekijken zonder account...
Gecensureerde versie is wel te vinden op Youtube onder "TOMMY CASH - UNTZ UNTZ (censored version)"

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Check ff de bekendste xxx website@Muscleduck
Gecensureerde versie is wel te vinden op Youtube onder "TOMMY CASH - UNTZ UNTZ (censored version)"

Ah, vorige week via WhatsApp doorgestuurd gekegen@Muscleduck

Mijn broer was 22 toen die Aaa Cee Dee Cee zei...De oudste: ‘mama, voor Deadpool V Wolverine zit er een leuk nummer in van en es wai en see…’
• cogite
• cogite
Wacht, bedoel je NSYNC???
‘Ehhh… dat kan’
Bekijk bijlage 32305
Vooral die video daaronder is ne WTF voor mij. (Dat blijkt van sept 2023 te zijn)![]()
Belgische toeristen in golfkarretje van de weg geplukt in Frankrijk: “Gingen zo naar de supermarkt”
Zwaantjes van de Franse gendarmerie hebben donderdag in Bourg-de-Visa twee Belgische toeristen van de weg geplukt. De twee vrouwen tuften tegen 15 kilometer per uur in een elektrisch golfkarretje zonder nummerplaten op een departementale weg. Ze kregen meteen de rekening gepresenteerd: een fikse...www.hln.be
Da's toch weer typisch iets voor zo'n burgertrutten die denken dat de nulmerediaan door hun geliposuckt gat loopt!

dus je had dit moeten posten in het ergernissen topic?Zo zie je maar: je bent beter tegen iedereen netjes en lief, want voor hetzelfde geld beslissen die jaren later nog over uw leven.

Goh niet echt, het was een "wtf momentje" om die persoon te zien opduiken na al die jaren.dus je had dit moeten posten in het ergernissen topic?![]()

Je kan de doos meegeven als je, op een later moment, nog eens laat leveren?![]()
Oproep OVAM levert opvallend product op: bedrijf uit Lokeren lanceert herbruikbare pizzadozen | VRT NWS Nieuws
Een bedrijf uit Lokeren heeft als eerste in ons land herbruikbare verpakkingen gemaakt voor pizza's. Het is de bedoeling dat restaurants hun klanten aanbieden om de pizza in een herbruikbare doos te leveren. Het initiatief kadert binnen een duurzaamheidsproject van afvalstoffenmaatschappij OVAM...www.vrt.be
dus ik bestel een pizza, en die wordt dan geleverd in een herbruikbare doos.
ofwel ga ik zelf naar die zaak om ze binnen te brengen, wat het hele doel van een leveringsdienst te niet doet.
ofwel moet die leverjongen 2x naar mijn deur om die te komen ophalen (op zijnen brommer)
leuk concept, maar dit gaat toch nooit van zijn leven werken?
Tractorbestuurder ontsnapt op het nippertje aan impact van hogesnelheidstrein
Ik vermoed dat dit aanzien wordt als een ongeluk? Maar hoe gaat dit in praktijk dan in zijn werk?
Tractorbestuurder is (min of meer) in fout --> Franchise betalen en de rest is voor de autoverzekering (tov de tegenpartij van de NMBS) en indien geen omnium eigen kosten zelf betalen?