Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Tractorbestuurder ontsnapt op het nippertje aan impact van hogesnelheidstrein

Ik vermoed dat dit aanzien wordt als een ongeluk? Maar hoe gaat dit in praktijk dan in zijn werk?

Tractorbestuurder is (min of meer) in fout --> Franchise betalen en de rest is voor de autoverzekering (tov de tegenpartij van de NMBS) en indien geen omnium eigen kosten zelf betalen?

Landbouwers hebben ook wel een burgelijke aansprakelijkheid verzekering. Dat zal wel daardoor gedekt zijn behalve als hij niet gestopt is voor het signaal. Dan kan de verzekering wel zijn handen afhouden.

Hij reed door het witte licht toen de koppeling tussen tractor en aanhanger afbrak. Dat is gewoon een verkeersongeval en dus BA voertuig, nul franchise, maar wel eigen kosten. Omnium op een tractorremork is quasi onbestaande.
Zo'n BA voor het bedrijf heeft nooit iets met verkeer te maken, daar is de voertuigverzekering voor.

Op RAFC gebruiken ze nu herbruikbare bekers. Vroeger moest je een borg vetalen en kreeg je deze terug als je de beker terug in de automaat stak. Sinds dit seizoen is het systeem veranderd. Het geld wordt pas van je rekening gehaald als je de beker niet terug in de machine steekt. Zou voor de pizzadozen ook een goed systeem kunnen zijn.

Jammer eigenlijk zulke borgsystemen gebruikt worden. Bij ons in Genk zijn er (net zoals in elk stadion, want zover ik weet verplicht?) ook herbruikbare bekers en wordt er geen borg aangerekend en rekent men gewoon op de goodwill van de supporters om de bekers in de daarvoor voorziene bakken te deponeren. En aangezien het systeem een positieve evaluatie kreeg na het afgelopen seizoen, lijkt dat toch ook gewoon te werken.

Jammer eigenlijk zulke borgsystemen gebruikt worden. Bij ons in Genk zijn er (net zoals in elk stadion, want zover ik weet verplicht?) ook herbruikbare bekers en wordt er geen borg aangerekend en rekent men gewoon op de goodwill van de supporters om de bekers in de daarvoor voorziene bakken te deponeren. En aangezien het systeem een positieve evaluatie kreeg na het afgelopen seizoen, lijkt dat toch ook gewoon te werken.
Waarschijnlijk belanden er bij RAFC te veel bekers op het veld. :unsure:
Nu vind ik het wel een goed systeem: breng je je beker netjes terug, geen probleem. Breng je hem niet terug, dan betaal je 2€.

Niet voor gevoelige lezers:
Blijkbaar bestaat er dus een online community van mensen die kicken op martelvideo's van aapjes.
Niet alleen van aapjes, trouwens.
Recent nieuwsbericht:
https://www.bbc.com/news/articles/c33nv8x64mlo
De details zijn hier zo mogelijk nog gruwelijker dan in het artikel over de apen, dus be warned.

Niet voor gevoelige lezers:
Blijkbaar bestaat er dus een online community van mensen die kicken op martelvideo's van aapjes.
Tot mijn eigen afgrijzen had ik dit al eens zien passeren (op dit forum zelfs denk ik), net zoals wat @Hellbull89 zegt. Dit gaat samen met andere nieuwsfeiten zoals "bordelen" met gevangen Oerang-Oetangs in mijn map van zaken die ik liever nooit had geweten.

Ik vraag me dan werkelijk af of dit een soort uitlaatklep is voor sociopaten? Levende wezens pijn doen voor het plezier lijkt me toch een van de kenmerken voor die stoornis.

Ligt het aan mij of is die wat de weg kwijt?
Kwam die vroeger dikwijls tegen in de gym en tis wel een speciaaltje hoor

Volgens mij zoekt ze te veel in haar eigen buurt. Dat ze eens over de Waalse grens gaat zoeken, dan kan ze direct enkele hectaren er bij kopen voor haar wilde planten.

Volgens mij zoekt ze te veel in haar eigen buurt. Dat ze eens over de Waalse grens gaat zoeken, dan kan ze direct enkele hectaren er bij kopen voor haar wilde planten.
Dat wou ze niet omdat ze dan te ver uit haar leefomgeving zou zitten.

Ze wilt alles, maar ze heeft te weinig budget, maar wilt geen keuzes maken.

Ze wilt alles, maar ze heeft te weinig budget, maar wilt geen keuzes maken.
Dat is bij de meesten idd. het probleem.
Ze omschrijven het dan als "hun goesting niet vinden", maar eigenlijk ligt het probleem bij onrealistische verwachtingen i.c.m. een te laag budget.

Ik loop de leraarskamer binnen na een dikke acht maanden. Ik ruik… mijn schoonmoeder. Ook al het ongeveer onmogelijk, bloed voelde toch wat kouder aan.

Idd, als ik immoweb in Wallonië zie je echt prachtige huizen voor zeer redelijke prijzen. Als je een beetje een betrouwbare auto hebt, woon je daar schitterend.

Idd, als ik immoweb in Wallonië zie je echt prachtige huizen voor zeer redelijke prijzen. Als je een beetje een betrouwbare auto hebt, woon je daar schitterend.
Sja, ik heb de aflevering nu toevallig gezien gisteren. Berlaar was zelfs ook al te ver. Maar dat is vooral omdat haar dochter in Boechout naar school gaat blijkbaar. Nu ja, die is 15 jaar dus dat is nog 2 of 3 jaar. Weet niet hoe de situatie op dat vlak is maar lijkt me op het eerste zicht toch niet onoverkomelijk.

Dat is niet de weg kwijt zijn.

Dat is de vele vele mensen die met twee dat bedrag niet kunnen ophoesten in hun gezicht uitlachen, er is op rochelen en dan nog een stamp in hun kloten geven.

Ze moest echt oprecht dik beschaamd zijn, dat is onwaarschijnlijk wereldvreemd zijn.

Ik zie het als een open sollicitatie voor ons forum. Dus Welkom Saartje! Je kunt lotgenoten terugvinden in het economisch gedeelte van ons forum. Veel plezier!

Terug
Bovenaan