Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Geloof hier nu eens geen kloten van herinnerd zich niets heeft spijt en wil de begrafenis betalen van de slachtoffers, het minste wat je kon doen is achter de 10de keer niet meer zuipen en dronken achter het stuur kruipen klootzak.

Voor mijn part mag hij weg rotten in de gevangenis geen enkel medelijden met deze individu.

hij is 1 keer veroordeeld voor dronken rijden maar die nuance is in de media ergens onderweg verloren gegaan. Zijn overige veroordelingen, die er inderdaad wel zijn, gingen over bellen aan het stuur (zoals er wel meer zijn) en snelheidsovertredingen. Dat we dronken rijden niet gaan goed praten spreekt voor zich maar het is ook nogal evident dat die mens er wel kapot van zal zijn.

De man zal gestraft worden maar met "wegrotten in de gevangenis" komen we in een rechtsstaat nu ook niet bepaald verder.

hij is 1 keer veroordeeld voor dronken rijden maar die nuance is in de media ergens onderweg verloren gegaan. Zijn overige veroordelingen, die er inderdaad wel zijn, gingen over bellen aan het stuur (zoals er wel meer zijn) en snelheidsovertredingen. Dat we dronken rijden niet gaan goed praten spreekt voor zich maar het is ook nogal evident dat die mens er wel kapot van zal zijn.

De man zal gestraft worden maar met "wegrotten in de gevangenis" komen we in een rechtsstaat nu ook niet bepaald verder.
Je kan natuurlijk moeilijk mals zijn voor iemand die 3 levens weggenomen heeft. Daar moet IETS tegenover staan, gewild of niet.

voor gewoon bellen aan het stuur en lichte snelheidsovertredingen komt ge niet voor de rechter he.
en het dodelijke accident... wat is de kans dat hij zich weer braaf aan de snelheidslimiet gehouden heeft? als je de beelden van die wagen ziet, dan is het snelheidsverschil gewoon hoog geweest zijn.

moet je ook nog bijrekenen dat het bevoegde parket zich blijkbaar geneert voor het feit dat ze zijn vonnis nooit aan hem kunnen betekenen hebben... dat is ook een teken dat er toch méér aan de hand was dan enkele keren gepakt te worden met lichte dingen als bellen aan het stuur, imo.

want dat speelt ook he: die 15 keren, da's zelfs niet alleen wanneer hij gepakt werd he. da's 15 keer dat hij zo hard gepakt werd, dat er een rechter een veroordeling moest uitspreken. al die keren dat er gewoon een minnellijke schikking aan te pas kwam, zit daar niet in. en àl die keren dat hij zelfs niét gepakt werd óók niet.

En met wat komen we dan wel ver oei mijn excuses ik zal het niet meer doen, en al die keren dat hij niet betrapt is geweest.

Nee het zou maar iemand uit jou naasten moeten zijn denk dat je er dan heel anders over zal denken.

Geen enkele respect voor mensen die rijden onder invloed, tijd hier op aarde is kostbaar daar moet je maar aan denken voor je dronken achter het stuur zit en te snel willen rijden.

Die persoon heeft 3 levens weggenomen en nog eens zijn familie ook een enorm leegte voor hen.

Geen rant naar jou toe hé maar ik mij daar echt zo boos in maken en zo zonde voor die mensen

Laatst bewerkt:
Lamine Yamal die 17 is, zijn vader is 32 🤯

Edit: media geraakt er precies niet aan uit, zie nog 34 en 35 passeren ook. But still…

Laatst bewerkt:
voor gewoon bellen aan het stuur en lichte snelheidsovertredingen komt ge niet voor de rechter he.
en het dodelijke accident... wat is de kans dat hij zich weer braaf aan de snelheidslimiet gehouden heeft? als je de beelden van die wagen ziet, dan is het snelheidsverschil gewoon hoog geweest zijn.

moet je ook nog bijrekenen dat het bevoegde parket zich blijkbaar geneert voor het feit dat ze zijn vonnis nooit aan hem kunnen betekenen hebben... dat is ook een teken dat er toch méér aan de hand was dan enkele keren gepakt te worden met lichte dingen als bellen aan het stuur, imo.

want dat speelt ook he: die 15 keren, da's zelfs niet alleen wanneer hij gepakt werd he. da's 15 keer dat hij zo hard gepakt werd, dat er een rechter een veroordeling moest uitspreken. al die keren dat er gewoon een minnellijke schikking aan te pas kwam, zit daar niet in. en àl die keren dat hij zelfs niét gepakt werd óók niet.
Exact dit. Die man had er duidelijk lak aan en dan gaat het inderdaad nog maar over de keren dat hij gepakt is.
Als ge u zo gedraagt in het verkeer moet ge beseffen dat dat ooit heel erg mis gaat lopen.
Maar als ge zo doet en zelfs nooit komt opdagen op de rechtbank zegt dat voor mij meer dan genoeg. Al zeker als hij zegt zich er niets meer van te herinneren. Dat is toch onbegrijpelijk.

Hier mag dan ook wel een zeer zware straf tegenover staan. Er zijn 3 mensen dood!

Wel als je je minnelijke schikkingen niet betaald en aangezien een deel van zijn veroordelingen blijkbaar ook gingen over het niet verzekerd zijn en niet naar de autokeuring gaan lijkt me dat geen al te ver gezochte mogelijkheid.

Wel als je je minnelijke schikkingen niet betaald en aangezien een deel van zijn veroordelingen blijkbaar ook gingen over het niet verzekerd zijn en niet naar de autokeuring gaan lijkt me dat geen al te ver gezochte mogelijkheid.
Het feit dat een groot deel vd veroordelingen gaan over rijden zonder verzekering of keuring wil dat ook zeggen dat meneer zich geen reet zal aantrekken van een rijverbod ook dus hier mag toch wel iets meer tegenoverstaan dan het intrekken van zijn rijbewijs imo.

Net een gigantische vagina op een heftruck zien passeren van achter mijn bureau... Inclusief naambordjes om de delen te benoemen. :rofl:

En voor het iemand hem afvraagt: ik heb nog niet gedronken :unsure:

mensen die misbruik maken van bepaalde populaire termen.

Neem nu "cat café". Dat is een nieuw fenomeen, een café waar een hoop katten zitten waar je mee kunt "spelen".

Wij hebben er een 3 tal bezocht onlangs op reis. Makkelijk: je typt cat café in google maps, en ziet waar er zijn.

Maar sommige mensen maken daar misbruik van, zo stonden er verdorie tussen, gewoon miezrige kleine café's, waarvan de café baas, toevallig 1 kat had om muizen te pakken. Maar staan wel tussen de zoekresultaten...

mensen die misbruik maken van bepaalde populaire termen.

Neem nu "cat café". Dat is een nieuw fenomeen, een café waar een hoop katten zitten waar je mee kunt "spelen".

Wij hebben er een 3 tal bezocht onlangs op reis. Makkelijk: je typt cat café in google maps, en ziet waar er zijn.

Maar sommige mensen maken daar misbruik van, zo stonden er verdorie tussen, gewoon miezrige kleine café's, waarvan de café baas, toevallig 1 kat had om muizen te pakken. Maar staan wel tussen de zoekresultaten...
Is dat de woke variant van een "pussy bar"?

Ooit eens een luchtballon ondersteboven zien vliegen. Even in de ogen wrijven en nog steeds ondersteboven..... nog eens wrijven en toen zag ik dat het een luchtballon was in de vorm van een omgekeerde luchtballon..... 🤯

Ooit eens een luchtballon ondersteboven zien vliegen. Even in de ogen wrijven en nog steeds ondersteboven..... nog eens wrijven en toen zag ik dat het een luchtballon was in de vorm van een omgekeerde luchtballon..... 🤯
IMG_7802.jpeg

Je kan natuurlijk moeilijk mals zijn voor iemand die 3 levens weggenomen heeft. Daar moet IETS tegenover staan, gewild of niet.
Dat hangt er vanaf hé. Voor deze bestuurder hieronder vind ik het heel erg. Die mens gaat daar levenslang zich schuldig om voelen.

3-jarig jongetje overleden dat vorige week in Machelen was aangereden

Daarmee dat ik soms zelfs 'minder snel' rijd dan de toegestane snelheid als een weg slecht verlicht is en er bijvoorbeeld een camionette geparkeerd staat. (waardoor iemand plots de straat kan oversteken die je niet gezien hebt) Maar dan nog is een aanrijding niet altijd vermijdbaar hé. :frown:

Dat hangt er vanaf hé. Voor deze bestuurder hieronder vind ik het heel erg. Die mens gaat daar levenslang zich schuldig om voelen.

3-jarig jongetje overleden dat vorige week in Machelen was aangereden

Daarmee dat ik soms zelfs 'minder snel' rijd dan de toegestane snelheid als een weg slecht verlicht is en er bijvoorbeeld een camionette geparkeerd staat. (waardoor iemand plots de straat kan oversteken die je niet gezien hebt) Maar dan nog is een aanrijding niet altijd vermijdbaar hé. :frown:
Tuurlijk, maar dat is ook een gans andere situatie. die 2 zijn niet te vergelijken qua situatie. dronken vs nuchtere bestuurder, gezin in een auto tov een kind van 3 dat oversteekt zonder kijken. In dat 2de geval is het vooral een zeer jammerlijk ongeval.

@Muscleduck
Ik vind niet meteen iets betrouwbaar waar je het kan bekijken zonder account...

Gecensureerde versie is wel te vinden op Youtube onder "TOMMY CASH - UNTZ UNTZ (censored version)"

Terug
Bovenaan