Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

De oudste: ‘mama, voor Deadpool V Wolverine zit er een leuk nummer in van en es wai en see…’
• cogite
• cogite
Wacht, bedoel je NSYNC???
‘Ehhh… dat kan’

IMG_2587.gif

Da's toch weer typisch iets voor zo'n burgertrutten die denken dat de nulmerediaan door hun geliposuckt gat loopt!

Da's toch weer typisch iets voor zo'n burgertrutten die denken dat de nulmerediaan door hun geliposuckt gat loopt!
Vooral die video daaronder is ne WTF voor mij. (Dat blijkt van sept 2023 te zijn)

Anyways. Dus die dames reden daar dan in België ook regelmatig mee rond? :shutup:

Zopas bij de "friend suggestions" op instagram gezien dat iemand die vroeger in onze klas zat, en door iedereen beetje scheef bekeken werd (om door sommigen maar niet gezegd zijnde "gepest werd" ), werkt nu blijkbaar op de spoed dienst van mijn dichtstbijzijnd ziekenhuis.

Zo zie je maar: je bent beter tegen iedereen netjes en lief, want voor hetzelfde geld beslissen die jaren later nog over uw leven.

dus je had dit moeten posten in het ergernissen topic? :S
Goh niet echt, het was een "wtf momentje" om die persoon te zien opduiken na al die jaren.

En ergernis ? Dat zou dan mijn eigen schuld geweest zijn hé. Boontje komt om zijn loontje, dat is algemeen geweten.
Ik wou gewoon nog even meegeven dat je best voor iedereen lief bent, want dat zal je nooit geen wind eieren leggen.

dus ik bestel een pizza, en die wordt dan geleverd in een herbruikbare doos.
ofwel ga ik zelf naar die zaak om ze binnen te brengen, wat het hele doel van een leveringsdienst te niet doet.
ofwel moet die leverjongen 2x naar mijn deur om die te komen ophalen (op zijnen brommer)

leuk concept, maar dit gaat toch nooit van zijn leven werken?

dus ik bestel een pizza, en die wordt dan geleverd in een herbruikbare doos.
ofwel ga ik zelf naar die zaak om ze binnen te brengen, wat het hele doel van een leveringsdienst te niet doet.
ofwel moet die leverjongen 2x naar mijn deur om die te komen ophalen (op zijnen brommer)

leuk concept, maar dit gaat toch nooit van zijn leven werken?
Je kan de doos meegeven als je, op een later moment, nog eens laat leveren?

Of je kan de doos binnenbrengen als je toevallig eens passeert?

Laatst bewerkt:
als ik toevallig eens passeer heb ik die doos niet bij he.
en wanneer ik de volgende laat leveren, staat die doos hier dan een maand of 2...

Maar zo'n paar pizzadozen nemen toch totaal geen plaats in beslag? Leg die, proper gemaakt, ergens in een kast voor de volgende keer of in uw auto voor als ge eens in de buurt moet zijn. Is toch niet onoverkomelijk?

Als je ziet hoeveel pizzadozen er op papierdag in de straat staan lijkt dit mij een easy win voor duurzaamheid.

Laatst bewerkt:
Likjt me meer iest om te gebruiken op plaatsen waar de mensen ergens in de buurt de pizza opeten. Aan de kust of tijdens festivals pizza kopen in herbruikbare doos en terug gaan afgeven als alles op is.

Op RAFC gebruiken ze nu herbruikbare bekers. Vroeger moest je een borg vetalen en kreeg je deze terug als je de beker terug in de automaat stak. Sinds dit seizoen is het systeem veranderd. Het geld wordt pas van je rekening gehaald als je de beker niet terug in de machine steekt. Zou voor de pizzadozen ook een goed systeem kunnen zijn.

Tractorbestuurder ontsnapt op het nippertje aan impact van hogesnelheidstrein

Ik vermoed dat dit aanzien wordt als een ongeluk? Maar hoe gaat dit in praktijk dan in zijn werk?

Tractorbestuurder is (min of meer) in fout --> Franchise betalen en de rest is voor de autoverzekering (tov de tegenpartij van de NMBS) en indien geen omnium eigen kosten zelf betalen?

Landbouwers hebben ook wel een burgelijke aansprakelijkheid verzekering. Dat zal wel daardoor gedekt zijn behalve als hij niet gestopt is voor het signaal. Dan kan de verzekering wel zijn handen afhouden.

Terug
Bovenaan