Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou denken dat diegenen die onder ne steen geleefd hebben net diegenen zijn die NIET klagen over de prijzen.Zo te zien hebben er de laatste 3 jaar hopen mensen onder een steen geleefd.
en de prijs van het stoofvlees?Passata van everyday kostte een 2 jaar geleden 30 cent.
Nu reeds 55 cent.
Die van boni is dan van 60 naar 75 cent gegaan.
(Wat dan nog ok is. Maar die andere haast prijs maal 2.)

Effectief de laatste jaren amper naar de supermarkt gehoeven want ik had (hoge) personeelskorting in onze eigen online supermarkt en producten die bijna gingen vervallen mochten wij meenemen.Mijn wtf f*ck moment:
Zo te zien hebben er de laatste 3 jaar hopen mensen onder een steen geleefd.
Nochtans is het deels door uw loonsstijgingen dat de marges onder druk komen.Effectief de laatste jaren amper naar de supermarkt gehoeven want ik had (hoge) personeelskorting in onze eigen online supermarkt en producten die bijna gingen vervallen mochten wij meenemen.
So don't blame me!
Wat wil je nu eigenlijk zeggen, dat de mensen in de retail voor een aalmoes moeten werken zodat het eten voor de rest betaalbaar kan blijven?Nochtans is het deels door uw loonsstijgingen dat de marges onder druk komen.
Hoor zingen vanuit de speelkamer, altijd schattig met dat de jongste nog zijn kinderstem heeft. Ik steek mijn hoofd even binnen voor al de lieflijkheid…
“I just burned somebody alive, I just buuuurned someoooone aliiiiiiive”
Okayyyyyy
Bekijk bijlage 31264

Als dat uw conclusie is.Wat wil je nu eigenlijk zeggen, dat de mensen in de retail voor een aalmoes moeten werken zodat het eten voor de rest betaalbaar kan blijven?
Gisteren verschoot ik ook wel van de prijzen van bepaalde producten in de Jumbo.Het was in de jumbo maar inderdaad.
Amai wauw, ik dacht da die nog wel goe zaten in dien auto. Tot 'm uitstapte.Tornadojagers geraken geblokkeerd en belanden zo recht in het pad van een tornado. Te bedenken dat dit nog "maar" een F3 is en geen zwaardere F4 of F5. Huiveringwekkend, die natuur.
Heb soms een dubbel gevoel bij zo tornadojagers. Ze achtervolgen die meestal voor sensatie maar die dingen vernielen echt levens en zorgen voor veel miserie. Zou geen entertainment zijn.Tornadojagers geraken geblokkeerd en belanden zo recht in het pad van een tornado. Te bedenken dat dit nog "maar" een F3 is en geen zwaardere F4 of F5. Huiveringwekkend, die natuur.
Zolang ze maar geen Steel Panther teksten zingen.Hoor zingen vanuit de speelkamer, altijd schattig met dat de jongste nog zijn kinderstem heeft. Ik steek mijn hoofd even binnen voor al de lieflijkheid…
“I just burned somebody alive, I just buuuurned someoooone aliiiiiiive”
Okayyyyyy
Bekijk bijlage 31264

Nu denk ik spontaan aan Asian hookers en tis nog maar half 10Zolang ze maar geen Steel Panther teksten zingen.
![]()
Te laag dacht ik, toen ik eens een arm lijkend iemand het laatste pak voor mijn ogen zag wegnemen.en de prijs van het stoofvlees?![]()

Het publiek heeft precies toch ook wat met de voeten gestemd (buiten dat het natuurlijk snertpokkewarm was)...Nick Bril die een setje draait op Tomorrowland. Kan die zich niet wat low profile houden na wat hij uitgestoken heeft? Ook maar vreemd dat de organisatie die een podium geeft.