marcel
Well-known member
ik heb verlof tot na de Gentse Feesten. àlles is weekendBijna weekend Cellemans, relax buddy![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik heb verlof tot na de Gentse Feesten. àlles is weekendBijna weekend Cellemans, relax buddy![]()

Mijn oudste zoon zegt juist dat hij morgen naar zijn lief haar training gaat krijgen. Ik vraag "wat doet ze van sport? "
"paardrijden"
![]()

En heeft ze een bloem op haar gat?Mijn oudste zoon zegt juist dat hij morgen naar zijn lief haar training gaat krijgen. Ik vraag "wat doet ze van sport? "
"paardrijden"
![]()
Kheb hem dat verhaal verteld en ook alle gevaren. Maar ja hij moet dan maar in zijn ongeluk lopen als hij denkt dat hij het beter weet.En heeft ze een bloem op haar gat?
In het artikel staat dat de bus kon afremmen, maar dat de cruise control iedere keer opnieuw terug naar de ingestelde 80 km/h ging.![]()
Takelwagen lokt met bruusk remmanoeuvre noodstop uit bij bus vol toeristen op E19 die zelf niet meer kon halt houden | VRT NWS Nieuws
Op de E19 in Wuustwezel heeft een takelwagen een noodstop uitgelokt bij een bus met toeristen. Die kon niet meer halt houden door een defect aan de cruisecontrol, waarop de chauffeur met 80 kilometer per uur moest blijven rijden. Na zowat 50 kilometer kon een takelwagen voor de bus rijden en...www.vrt.be
Moest denken aan de film: Speed

Ja in combinatie met een belegd broodje. Maar enkel en alleen een worstenbroodje als middagmaal is toch heel pover. Van de gedachte alleen al krijg ik het zuur![]()
Dat hangt nu wel hard af van welk brood en beleg hoor.Boterhammen of worstenbroodjes, ik zie op dat vlak weinig verschil...
Ik eet zelden worstenbroodjes maar af en toe smaakt dat wel eens. Vooral als ik erg grote honger heb en ik snel een tussendoortje nodig heb.
Is dat dan ongezond? Neen niet perse.
Het wordt pas ongezond als je dit als hoofdmaaltijd eet en je chronisch worstenbroodjes eet.
Alle wijsheid ten spijt. Ik heb zonet voor het eerst sinds lang nog eens een worstenbroodje opgegeten.Bedankt voor deze voedingstips Makila!

Na 6 jaar vind ik het wel tijd om eens een nieuwe zonnebril aan te schaffen. Dus hop maar enkele winkels afschuimen. Tot ik de prijzen zie. Los boven de 200 euro voor een deftige zonnebril. Volgens mij zijn de mensen gek geworden.
Daar lang geleden eens 12u moeten wachten, daar stonden toen zelfs een resem PS4's waar je gratis op kon gamen. Los van alle andere dingen die je inderdaad al vermeldde. Nee, het is bijna onmogelijk om je te vervelen.
zo kan het dus ook.
Een airport met een gratis: zwembad, natuurpark en cinema.
En fietstrappelen om je gsm op te laden. wat een handig idee!
excited voor dit weekend, reuze benieuwd.
Maar eigenlijk zou dat toch meer de norm moeten zijn ook hé, in airports die dienen als een centrale hub en waar veel overstappen zijn.

Hangt er maar vanaf wat je "deftig" vindt toch? Er zijn nen helen hoop merken die echt obscene bedragen vragen maar als je een beetje rond kijkt kan gerust een deftige unbranded zonnenbril vinden die perfect doet waarvoor hij eigenlijk dient: u ogen beschermen.Na 6 jaar vind ik het wel tijd om eens een nieuwe zonnebril aan te schaffen. Dus hop maar enkele winkels afschuimen. Tot ik de prijzen zie. Los boven de 200 euro voor een deftige zonnebril. Volgens mij zijn de mensen gek geworden.