Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Mijn wtf f*ck moment:

Zo te zien hebben er de laatste 3 jaar hopen mensen onder een steen geleefd.
Effectief de laatste jaren amper naar de supermarkt gehoeven want ik had (hoge) personeelskorting in onze eigen online supermarkt en producten die bijna gingen vervallen mochten wij meenemen.

So don't blame me!

Effectief de laatste jaren amper naar de supermarkt gehoeven want ik had (hoge) personeelskorting in onze eigen online supermarkt en producten die bijna gingen vervallen mochten wij meenemen.

So don't blame me!
Nochtans is het deels door uw loonsstijgingen dat de marges onder druk komen.

Wat wil je nu eigenlijk zeggen, dat de mensen in de retail voor een aalmoes moeten werken zodat het eten voor de rest betaalbaar kan blijven?
Als dat uw conclusie is.
Ik twijfel er eerder aan dat eten onbetaalbaar zou zijn. Alle ja, dat is namelijk de reden waarom we zo gelukkig mogen prijzen met de automatische indexatie.

Tornadojagers geraken geblokkeerd en belanden zo recht in het pad van een tornado. Te bedenken dat dit nog "maar" een F3 is en geen zwaardere F4 of F5. Huiveringwekkend, die natuur.

Het was in de jumbo maar inderdaad.
Gisteren verschoot ik ook wel van de prijzen van bepaalde producten in de Jumbo.
De eigen bereide spaghetti bolognese koste daar 9 euro, terwijl die in de Carrefour Market waar ik ga slechts 5,5 euro kost.
Doe van het huismerk Jumbo kost slechts 3,99 euro terwijl die van het huismerk van Carrefour Market 4,5 euro kost.

Ook andere eigen bereide zaken waren veel duurder in de Jumbo dan bij de Carrefour.

Tornadojagers geraken geblokkeerd en belanden zo recht in het pad van een tornado. Te bedenken dat dit nog "maar" een F3 is en geen zwaardere F4 of F5. Huiveringwekkend, die natuur.

Heb soms een dubbel gevoel bij zo tornadojagers. Ze achtervolgen die meestal voor sensatie maar die dingen vernielen echt levens en zorgen voor veel miserie. Zou geen entertainment zijn.

Damn, viel mij nu pas op nu mijn oakley na 7tal jaar aan vervanging toe is, aan de buitenkant niks te zien, maar de binnenkant heeft wat zonnecrème schade.
En waar je vroeger hopen specialized dealers had moet je nu naar het buitenland als je op hun website kijkt. Is dit ineens onpopulair geworden ofzo? Of is het een licentie ding... Oakley is in my book toch het merk met de beste lenzen voor zonnebrillen around...

Deze glazen die ik heb verbeteren en verscherpen het zicht gewoon maal 3

Maar wou dus eens horen bij een AD welke glazen dit specifiek zijn. Ik heb ze destijds in Australië gekocht, en weet niet of ik het doosje nog heb liggen... Zijn dus prizm glazen, maar daarbij heb je nog verschillende soorten...

Zal online moeten aangekocht worden vezekerd?

En de fives worden niet meer gemaakt :(

Nick Bril die een setje draait op Tomorrowland. Kan die zich niet wat low profile houden na wat hij uitgestoken heeft? Ook maar vreemd dat de organisatie die een podium geeft.

Nick Bril die een setje draait op Tomorrowland. Kan die zich niet wat low profile houden na wat hij uitgestoken heeft? Ook maar vreemd dat de organisatie die een podium geeft.
Het publiek heeft precies toch ook wat met de voeten gestemd (buiten dat het natuurlijk snertpokkewarm was)...

Een dagje aan zee:

images

FML :thinking:
:unsure:

Terug
Bovenaan