Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Om dan nog te zwijgen van vele werknemers die eind 2023 nog een premie hebben gekregen voor het goeie werk
dus, de lijn schaft massa's lijnen af wegens "personeelstekorten", maar rondt nu de kaap van 40.000 werknemers. ze hebben dus meer personeel dan ooit.
schamen die hun niet?
.Ik heb een duimpje als like gekregen van @Waelvis. Is dat technisch wel mogelijk?? Misschien is hij toch linkshandig en heeft hij die duim gegeven. Ik kan het zo niet uitmaken... Dat zou wel al een en ander verklaren (twee linkerhanden hebben gelijk ze zeggen)Thumb(s) down?
Ze spreken over personeelsnummers, als ze die niet hergebruiken na ontslag, zou het in theorie nog altijd kunnen dat personeelsnummer 40.000 persoon nummer 100 in dienst is als 39.900 mensen ontslag hebben genomen.
dus, de lijn schaft massa's lijnen af wegens "personeelstekorten", maar rondt nu de kaap van 40.000 werknemers. ze hebben dus meer personeel dan ooit.
schamen die hun niet?
Ze hergebruiken geen personeelnrs. Zo kan je ook meteen weten hoe lang iemand al in het bedrijf werkt. Ik had personeels nr 25xxx in nov 2010.Ze spreken over personeelsnummers, als ze die niet hergebruiken na ontslag, zou het in theorie nog altijd kunnen dat personeelsnummer 40.000 persoon nummer 100 in dienst is als 39.900 mensen ontslag hebben genomen.
Ik zeg niet dat het zo is, maar is gewoon waar ik aan moest denken omdat ze specifiek "personeelsnummers" gebruiken.
Die zijn gewoon aan het stoefen met hun groot verloopZe spreken over personeelsnummers, als ze die niet hergebruiken na ontslag, zou het in theorie nog altijd kunnen dat personeelsnummer 40.000 persoon nummer 100 in dienst is als 39.900 mensen ontslag hebben genomen.
Ik zeg niet dat het zo is, maar is gewoon waar ik aan moest denken omdat ze specifiek "personeelsnummers" gebruiken.

Mijn eerste gedacht was ook wel "Bilel werkt hier over 2 jaar niet meer".Die zijn gewoon aan het stoefen met hun groot verloop
"Eind 2022 telde De Lijn 7.977 werknemers. Daarbij komen nog zo’n 2.400 werknemers bij exploitanten die rijden in opdracht van De Lijn."

Het klinkt alsof het een sport is voor jou.
Maxime: “Ik neem me elke keer oprecht voor om niet meer te gokken. Maar als je wílt gokken, is er altijd een manier. Ik ben zelfs van geslacht veranderd om te kunnen blijven gokken.”
Pardon?
Maxime: “Ja, officieel ben ik een vrouw (lacht). Hier, kijk zelf maar op mijn identiteitskaart. Maxime is eigenlijk mijn vrouwennaam. Ik heb een naam gekozen die zowel voor jongens als voor meisjes past.”
‘Geslacht: V’ staat er. Hoe heb je dat geflikt?
Maxime: “Met de nieuwe transgenderwet is dat heel simpel: je gaat naar de gemeente en je tekent een verklaring dat je je vrouw voelt. Vroeger had je een medisch attest nodig, nu niet meer. Je betaalt 10 euro, en dat is het.
“Het interessante voor mij was dat je ook een nieuw rijksregisternummer krijgt. Ik werd achtervolgd door schuldeisers en deurwaarders, kon niet eens een bankrekening openen. Maar plots kon ik weer overal klant worden en leningen afsluiten bij de banken. En dat heb ik ook gedaan.”
En de man die je vroeger was?
Maxime: “Die bestaat niet meer. Mijn schulden wel, maar het duurt een tijdje voor de Nationale Bank haar gegevens updatet. In de tussentijd heb ik nieuwe schulden gemaakt, nota bene terwijl ik onder toezicht stond van mijn bewindvoerder.”
Ja, wel schuldig, maar ongestraft. Ik wil ook wel schuldig bevonden worden voor een snelheidsovertreding als ik dan geen boete moet betalen...Schuldig bevonden, de verzekering is going to have a field day. Het zal hem een noot kosten.
Classic België, en laten we dat zeker in de media zetten zodanig er niemand hetzelfde idee krijgt![]()
Drie (ex)-gokverslaafden getuigen: ‘Ik ben mijn eigenwaarde kwijt en mijn relatie is beschadigd. Ik moet ook een financiële put van zo’n 200.000 euro vullen’
Nooit werd er meer gegokt in België dan vandaag. Elke dag verleiden ronkende roulettes, onlineblackjack en sportweddenschappen liefst 150.000 landgenoten, geen verslaving groeit sneller. Drie weken lang verkennen we gokkersland: de grijnzende onlinecroupiers en de blinkende slotmachines, de...www.demorgen.be
Die derde verslaafde aan het woord... Dat is gewoon krankzinnig:
Idd, viel ook van mijn stoel als ik dat las.![]()
Voetballer Sofian Kiyine, die dronken en aan rotvaart met auto sporthal invloog, krijgt geen straf
OH Leuven-voetballer Sofian Kiyine (26), die vorig jaar met zijn auto door een sporthal vloog, krijgt opschorting van straf. Concreet betekent dat dat de politierechtbank van Luik hem wel schuldig verklaart, maar geen straf oplegt.www.hln.be
WTF? Hoe ???? Wie kan hier alstublieft een goede uitleg voor geven?
Als ik 36 km/h rijd op een baan hier in de buurt (zone 30, maar eigenlijk gewoon een baan waar je 50km/h op kan rijden), dan krijg ik binnen de week de boete in de bus.
Maar iemand mag met 1.72 promille alcohol in het bloed tegen 139 km/h (waar je 70km/h mag, dus 69km/h te snel) met zijn auto letterlijk een sporthal binnenvliegen, zonder straf??
Ik snap dit niet...