Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

dus, de lijn schaft massa's lijnen af wegens "personeelstekorten", maar rondt nu de kaap van 40.000 werknemers. ze hebben dus meer personeel dan ooit.

schamen die hun niet?
Ze spreken over personeelsnummers, als ze die niet hergebruiken na ontslag, zou het in theorie nog altijd kunnen dat personeelsnummer 40.000 persoon nummer 100 in dienst is als 39.900 mensen ontslag hebben genomen.

Ik zeg niet dat het zo is, maar is gewoon waar ik aan moest denken omdat ze specifiek "personeelsnummers" gebruiken.

Ze spreken over personeelsnummers, als ze die niet hergebruiken na ontslag, zou het in theorie nog altijd kunnen dat personeelsnummer 40.000 persoon nummer 100 in dienst is als 39.900 mensen ontslag hebben genomen.

Ik zeg niet dat het zo is, maar is gewoon waar ik aan moest denken omdat ze specifiek "personeelsnummers" gebruiken.
Ze hergebruiken geen personeelnrs. Zo kan je ook meteen weten hoe lang iemand al in het bedrijf werkt. Ik had personeels nr 25xxx in nov 2010.

Die zijn gewoon aan het stoefen met hun groot verloop :ROFLMAO:

"Eind 2022 telde De Lijn 7.977 werknemers. Daarbij komen nog zo’n 2.400 werknemers bij exploitanten die rijden in opdracht van De Lijn."

Die zijn gewoon aan het stoefen met hun groot verloop :ROFLMAO:

"Eind 2022 telde De Lijn 7.977 werknemers. Daarbij komen nog zo’n 2.400 werknemers bij exploitanten die rijden in opdracht van De Lijn."

Mijn eerste gedacht was ook wel "Bilel werkt hier over 2 jaar niet meer".

Komt best vaak voor, mensen in van die video's die praten over hoe geweldig hun werknemer is en hoe ze nergens anders meer zouden willen werken. Dan kijk je op LinkedIn en awel, ze werken ergens anders 😅

Die derde verslaafde aan het woord... Dat is gewoon krankzinnig:
Het klinkt alsof het een sport is voor jou.

Maxime: “Ik neem me elke keer oprecht voor om niet meer te gokken. Maar als je wílt gokken, is er altijd een manier. Ik ben zelfs van geslacht veranderd om te kunnen blijven gokken.”

Pardon?

Maxime: “Ja, officieel ben ik een vrouw (lacht). Hier, kijk zelf maar op mijn identiteitskaart. Maxime is eigenlijk mijn vrouwennaam. Ik heb een naam gekozen die zowel voor jongens als voor meisjes past.”

‘Geslacht: V’ staat er. Hoe heb je dat geflikt?

Maxime: “Met de nieuwe transgenderwet is dat heel simpel: je gaat naar de gemeente en je tekent een verklaring dat je je vrouw voelt. Vroeger had je een medisch attest nodig, nu niet meer. Je betaalt 10 euro, en dat is het.

“Het interessante voor mij was dat je ook een nieuw rijksregisternummer krijgt. Ik werd achtervolgd door schuldeisers en deurwaarders, kon niet eens een bankrekening openen. Maar plots kon ik weer overal klant worden en leningen afsluiten bij de banken. En dat heb ik ook gedaan.”

En de man die je vroeger was?

Maxime: “Die bestaat niet meer. Mijn schulden wel, maar het duurt een tijdje voor de Nationale Bank haar gegevens updatet. In de tussentijd heb ik nieuwe schulden gemaakt, nota bene terwijl ik onder toezicht stond van mijn bewindvoerder.”

WTF? Hoe ???? Wie kan hier alstublieft een goede uitleg voor geven?
Als ik 36 km/h rijd op een baan hier in de buurt (zone 30, maar eigenlijk gewoon een baan waar je 50km/h op kan rijden), dan krijg ik binnen de week de boete in de bus.
Maar iemand mag met 1.72 promille alcohol in het bloed tegen 139 km/h (waar je 70km/h mag, dus 69km/h te snel) met zijn auto letterlijk een sporthal binnenvliegen, zonder straf??

Ik snap dit niet...

Op deze Twitter zal ook wel veel zever zitten, maar de Engelsen kennende is deze net plausibel genoeg om een WTF te zijn.
IMG_1471.jpeg

Die derde verslaafde aan het woord... Dat is gewoon krankzinnig:
Classic België, en laten we dat zeker in de media zetten zodanig er niemand hetzelfde idee krijgt :unsure:
Triestig!

WTF? Hoe ???? Wie kan hier alstublieft een goede uitleg voor geven?
Als ik 36 km/h rijd op een baan hier in de buurt (zone 30, maar eigenlijk gewoon een baan waar je 50km/h op kan rijden), dan krijg ik binnen de week de boete in de bus.
Maar iemand mag met 1.72 promille alcohol in het bloed tegen 139 km/h (waar je 70km/h mag, dus 69km/h te snel) met zijn auto letterlijk een sporthal binnenvliegen, zonder straf??

Ik snap dit niet...
Idd, viel ook van mijn stoel als ik dat las.
Ken iemand die dronken eens een paaltje meehad en verder naar huis gereden is, natuurlijk was het oliespoor te volgen en stond de politie alsnog enkele uren later.
Is toch ook moeten voorkomen, rijverbod, boete en kosten opkuis en herstellingen betalen.
Is een artikel om bij te houden zou ik zeggen.
Die gast mag wel content zijn dat daar niemand gewond geraakt is of het zou een heel ander verhaal zijn maar toch, justitie gaat alle kanten op de laatste tijd (en zeker niet de goede kant)

Terug
Bovenaan