Green Mamba
Well-known member
Ok Madam.30 seconden? Ik zou ze net aan de lijn houden en blijven tegendraads doen.![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok Madam.30 seconden? Ik zou ze net aan de lijn houden en blijven tegendraads doen.![]()
--> Het is toch duidelijk dat een steen met rozetten op uitzonderlijk is?Moet je de turkse lucht uit je longen blazen als je het vliegtuig opstapt?
Wtf @ dat stenenverhaal. Sebiet honderd miljoen miljard jaar bak voor 3 steentjes uit een rivier.

Het is dat het hier niet duidelijk genoeg stond natuurlijk--> Het is toch duidelijk dat een steen met rozetten op uitzonderlijk is?
Die archeologen bekijken het allemaal in 'koot' veel te veel door hun eigen bril.
Waarom zou het voor Jan Modaal duidelijk zijn dat die steen uitzonderlijk is?
Wat weet Jan Modaal nu van de waarde van een steen ?? Hallo ??
MAAR dat maakt niet uit en dit is maar een flauw excuus - de wet is de wet. Je moet je gewoon jezelf altijd goed informeren.

10 jaar effectieve celstraf achter slot en grendel hoeft nu voor mij ook weer niet. (En dat gaat bij een eerste vergrijp ook niet gebeuren)Die mocht van mij toch wel in dat appartementje van € 3000 blijven. Natuurlijk staat er telkens een wilde weldoener op om de arme schapen terug naar de kudde te drijven.
Hardcore will never dieT'is hier 10 na den 12 en, en hier neffe is t thunderdome rave... Sweet... Serieuze bassen wel

Goh ja, dat is natuurlijk ergens wat ze wil denk ik. Gewoon haar tijd om krijgen.30 seconden? Ik zou ze net aan de lijn houden en blijven tegendraads doen.![]()
Onkruid vergaat niet heHardcore will never die![]()

). In die groep een 5-tal meisjes die dat liedje (en vooral de lyrics) overduidelijke hoorden, ze keken naar mij en begonnen, zoals typische giecheltrutjes, te lachen. Eentje ervan wierp een kusje naar me.Proficiat, u hebt de status van "speciale nonkel Rudy" bereikt.Klein Wtf?!? momentje gehad daarnet. Eigenlijk wel grappig, maar ik voel me een beetje vies.
Ik stond hier daarnet int centrum aan te schuiven in de auto met m'n muziek vrij tot heel luid en ik was keihard aan het meezingen (oude obsessie herontdekt).
Net als een bepaald nummer begon passeerde er een groep schoolgaande jeugd (ik denk 6e middelbaar, let the record state dat ze 18+ waren![]()
). In die groep een 5-tal meisjes die dat liedje (en vooral de lyrics) overduidelijke hoorden, ze keken naar mij en begonnen, zoals typische giecheltrutjes, te lachen. Eentje ervan wierp een kusje naar me.
Het liedje in kwestie:
Mijne kop deed ook anders boenke boenk deze morgend...Hardcore will never die![]()
Zeepke. Of interpreteer ik het verkeerd?Melding gekregen op het werk dat er een kinderlokker bezig is. Zou rondrijden met luide muziek over iets van blowjob volgens een paar meisjes. Ze hadden hun middelvinger opgestoken, maar hij interpreteerde het anders en begon kushandjes te werpen.
De wereld is om zeep.
Melding gekregen op het werk dat er een kinderlokker bezig is. Zou rondrijden met luide muziek over iets van blowjob volgens een paar meisjes. Ze hadden hun middelvinger opgestoken, maar hij interpreteerde het anders en begon kushandjes te werpen.
De wereld is om zeep.

Of verhuurder laat het nu pas registrerenDe kantoren rechtszekerheid (oude kantoren registratie) zullen waarschijnlijk hun archieven aan het digitaliseren zijn.
zou sterk zijn, aangezien dat van mijn vorig appartement (waar ik al 4 jaar weg ben) ook opgeladen is.Of verhuurder laat het nu pas registreren