Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Moet je de turkse lucht uit je longen blazen als je het vliegtuig opstapt?

Wtf @ dat stenenverhaal. Sebiet honderd miljoen miljard jaar bak voor 3 steentjes uit een rivier.
--> Het is toch duidelijk dat een steen met rozetten op uitzonderlijk is?

Die archeologen bekijken het allemaal in 'koor' veel te veel door hun eigen bril.
Waarom zou het voor Jan Modaal duidelijk zijn dat die steen uitzonderlijk is?
Wat weet Jan Modaal nu van de waarde van een steen ?? Hallo ??

MAAR dat maakt niet uit en dit is maar een flauw excuus - de wet is de wet. Je moet je gewoon jezelf altijd goed informeren.

Laatst bewerkt:
--> Het is toch duidelijk dat een steen met rozetten op uitzonderlijk is?

Die archeologen bekijken het allemaal in 'koot' veel te veel door hun eigen bril.
Waarom zou het voor Jan Modaal duidelijk zijn dat die steen uitzonderlijk is?
Wat weet Jan Modaal nu van de waarde van een steen ?? Hallo ??

MAAR dat maakt niet uit en dit is maar een flauw excuus - de wet is de wet. Je moet je gewoon jezelf altijd goed informeren.
Het is dat het hier niet duidelijk genoeg stond natuurlijk 🤷‍♂️

1695748501135.png

1695748989444.png

Die mocht van mij toch wel in dat appartementje van € 3000 blijven. Natuurlijk staat er telkens een wilde weldoener op om de arme schapen terug naar de kudde te drijven.

Laatst bewerkt:
Die mocht van mij toch wel in dat appartementje van € 3000 blijven. Natuurlijk staat er telkens een wilde weldoener op om de arme schapen terug naar de kudde te drijven.
10 jaar effectieve celstraf achter slot en grendel hoeft nu voor mij ook weer niet. (En dat gaat bij een eerste vergrijp ook niet gebeuren)
Dit is duidelijk een gevalletje: We denken "niet" op voorhand even na of dit wel mag en daarna van: Oeps.

Maar inderdaad dat ze daar nu vastzit voor enkele weken of maanden is gewoon terecht. Anders geef je een slecht signaal af en gaan nog andere toeristen dit ook doen. Nu gaan ze misschien twee keer nadenken.

Klein Wtf?!? momentje gehad daarnet. Eigenlijk wel grappig, maar ik voel me een beetje vies.

Ik stond hier daarnet int centrum aan te schuiven in de auto met m'n muziek vrij tot heel luid en ik was keihard aan het meezingen (oude obsessie herontdekt).

Net als een bepaald nummer begon passeerde er een groep schoolgaande jeugd (ik denk 6e middelbaar, let the record state dat ze 18+ waren 😅 :unsure: ). In die groep een 5-tal meisjes die dat liedje (en vooral de lyrics) overduidelijke hoorden, ze keken naar mij en begonnen, zoals typische giecheltrutjes, te lachen. Eentje ervan wierp een kusje naar me.

Het liedje in kwestie:

Klein Wtf?!? momentje gehad daarnet. Eigenlijk wel grappig, maar ik voel me een beetje vies.

Ik stond hier daarnet int centrum aan te schuiven in de auto met m'n muziek vrij tot heel luid en ik was keihard aan het meezingen (oude obsessie herontdekt).

Net als een bepaald nummer begon passeerde er een groep schoolgaande jeugd (ik denk 6e middelbaar, let the record state dat ze 18+ waren 😅 :unsure: ). In die groep een 5-tal meisjes die dat liedje (en vooral de lyrics) overduidelijke hoorden, ze keken naar mij en begonnen, zoals typische giecheltrutjes, te lachen. Eentje ervan wierp een kusje naar me.

Het liedje in kwestie:
Proficiat, u hebt de status van "speciale nonkel Rudy" bereikt.

Hardcore will never die 😁
Mijne kop deed ook anders boenke boenk deze morgend...

Is niet de eerste keer daar, eens contact opnemen met de mama des huizes denk ik. Toch wel heel regelmatig feestjes, waarop soms op zaterdag edities met bass dat ge 5 straten verder kon horen, als het ni veel verder was, maar in de week zelf? Heeft daar geduurd tot 2 uur, kot in de nacht, en dan was ik nog ni in slaap.

En ik heb mijne slaap al redelijk hard nodig, ben crancky als ik al 1 uur te weinig slaap heb, laat staan dit

Melding gekregen op het werk dat er een kinderlokker bezig is. Zou rondrijden met luide muziek over iets van blowjob volgens een paar meisjes. Ze hadden hun middelvinger opgestoken, maar hij interpreteerde het anders en begon kushandjes te werpen.

De wereld is om zeep.

Melding gekregen op het werk dat er een kinderlokker bezig is. Zou rondrijden met luide muziek over iets van blowjob volgens een paar meisjes. Ze hadden hun middelvinger opgestoken, maar hij interpreteerde het anders en begon kushandjes te werpen.

De wereld is om zeep.
Zeepke. Of interpreteer ik het verkeerd?

De wereld is om zeep.

Het gaat inderdaad al goed rond. Een bezorgde burger heeft me daarnet al proberen klemrijden. (Zie ergernissen topic)

De politie die erbij kwam was gelukkig nog niet op de hoogte, dus ik ben nog steeds een vrij man!

@Str8_6 ze hebben het wss aan de verkeerde zone gemeld 😂

Laatst bewerkt:
Verschijnt er plots op datum van vandaag een huurcontract op Myminfin, mijn documenten.

Even nagekeken - kopie huurcontract van 11/2013 :unsure:

Terug
Bovenaan