Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Is mij ook al opgevallen. Zeker bij relatief jonge dames waar al serieus wat tattoo's op staan.

Ook de BH is blijkbaar niet meer in de mode. Nu allemaal plezant hé, maar binnen 15 jaar is dat generatie slappe ballonnen.

Knappe blonde kuisvrouw van een jaar of 22 doet er ook aan mee bij ons 😍. Extra punten voor de diepe uitsnijding aan de oksels met sideboob aanwezig.

Ook zo 1 in Italië gezien, van haar kon je zelfs zonder moeite haar volledige tepel van de zijkant zien. Ook een topfiguur met stevige borsten. Niks op tegen 👌

Is mij ook al opgevallen. Zeker bij relatief jonge dames waar al serieus wat tattoo's op staan.

Ook de BH is blijkbaar niet meer in de mode. Nu allemaal plezant hé, maar binnen 15 jaar is dat generatie slappe ballonnen.

Knappe blonde kuisvrouw van een jaar of 22 doet er ook aan mee bij ons 😍. Extra punten voor de diepe uitsnijding aan de oksels met sideboob aanwezig.

Ook zo 1 in Italië gezien, van haar kon je zelfs zonder moeite haar volledige tepel van de zijkant zien. Ook een topfiguur met stevige borsten. Niks op tegen 👌
Free the nipple and free the puppies?

Altijd wel iets van weggevers op school, maar dees is toch niet mijn winter-look …
IMG_0085.jpeg

Vandaag melding gekregen 17:02 uw pakketje geleverd. Gebeld vanuit de auto naar de madam, aaah gij bent thuis. Is de robot stofzuiger geleverd?

Madam: niks gezien.

Ik doe tracking open, afgetekend en al met ne kribbel die ik nooit zet.

Meteen relatief pissed off naar de post gebeld en gezegd dat handtekeningen forceren op een leveringsbewijs valsheid in geschriften is en ik feitelijk totaal niet kan lachen met de heel situatie. Dame kon niet meteen helpen maar vroeg morgenvroeg terug te bellen. Meteen melding maken, imo altijd het beste om discussie makkelijker te maken achteraf.

23:58 ding dong, de voordeur, uw pakket mens laat 't achter en is terug weg. Zag er ook niet echt bpost achtig uit.

Wtf... Pakket kwam weliswaar van één van de gegeerde shops die recentelijk in het nieuws geweest is met diefstallen.

Nu, de deurbel heeft een joekel van een mug shot in HD genomen van die mens. Toch handig zo'n deurbel. Zelfs met low light.

Morgen toch eens horen bij de post wat de bedoeling hiervan was. 23.58, dat zijn uren waar mijn overgrootvader zaliger door de deur schoot met de tweeloop.

Laatst bewerkt:
23:58 ding dong, de voordeur, uw pakket mens laat 't achter en is terug weg. Zag er ook niet echt bpost achtig uit.
Heb ook al onderaannemers gehad van bPost aan mijn deur. Vaak gewoon een naamloze witte bestelwagen en levering op gekke uren.

Ik dacht die mensen geraken niet op tijd rond met leveren, dus die zetten zelf snel een krabbel en gaan dan op gekke uren alles snel afzetten zodat de bewoners niet kunnen openen en ze sneller kunnen leveren?

Maar misschien was de jouwe er effectief van door met je stofzuiger en had hij na de melding toch gekozen om hem nog snel te brengen?

Eergisteren ook bpost aan de deur. Er wordt mij geen naam gevraagd, enkel pakketje in de hand geduwd. Mijn vrouw bestelt regelmatig wel zonder dat ik dat per se weet dus ik pak maar aan.

Eens binnen en deur dicht kijk ik eens: verkeerde naam, verkeerd adres. Straat komt niet overeen, huisnummer ook niet.
Camionette stond er nog en ik had geen zin om zelf nog voor pakjesbezorger te moeten gaan spelen, dus terug naar buiten
“Ah ja, oei, maar ik heb wel een pakketje voor u ze”
Rommel rommel in de camionette en pakje twee komt tevoorschijn. Al beterschap, de eerste twee letters van de straat waren juist, de huisnummer ook. Voor de rest, opnieuw een pakket totaal niet voor ons.
Uiteindelijk zat er toch niets bij voor ons. Klopt dat, of heeft hij het gewoon opgegeven na 2 pogingen?

Het lijkt me dat ge bij de post op een aantal dingen controleert bij een sollicitatie, straatnamen kunnen lezen lijkt me daar een van de eerste van. Geeft nogal vertrouwen in onze brief- en pakjesbezorging zo :unsure:

Begint mij ook wel te irriteren, tegenwoordig gewoon afzetten, aanbellen en wegrijden.
Al meermaals gehad dat ik een hele dag of meerdere dagen weg ben en dat staat er dan gewoon mooi in het zicht.
Moesten ze nu nog net iets meer brains hebben om dat achter een verhoogje/muurtje te droppen ik zou nog zeggen.
Maar dan nog, dat zou echt wel persoonlijk moeten afgegeven worden ipv dat altijd maar te droppen.
Gelukkig nog nooit echt problemen gehad.

Begint mij ook wel te irriteren, tegenwoordig gewoon afzetten, aanbellen en wegrijden.
Al meermaals gehad dat ik een hele dag of meerdere dagen weg ben en dat staat er dan gewoon mooi in het zicht.
Moesten ze nu nog net iets meer brains hebben om dat achter een verhoogje/muurtje te droppen ik zou nog zeggen.
Maar dan nog, dat zou echt wel persoonlijk moeten afgegeven worden ipv dat altijd maar te droppen.
Gelukkig nog nooit echt problemen gehad.
Niemand aan de deur geweest? Pakje gewoon afgezet? Binnen nemen, mailtje naar de webshop dat het nooit is aangekomen. 🤷‍♂️

Niemand aan de deur geweest? Pakje gewoon afgezet? Binnen nemen, mailtje naar de webshop dat het nooit is aangekomen. 🤷‍♂️
Dit zou ik inderdaad al veel toegepast kunnen hebben maar zo ben ik niet.
Ik behoud mijn karma liever voor het moment dat het echt eens nodig is en er echt niets geleverd werd of gestolen werd.
Maar ik begrijp de insteek.

Terug
Bovenaan