Of dit
Hoe snel zou je gecancelt worden als je nu nog zoiets zou uitbrengen (i.p.v. 1982).
Zou al lang een paar doodsbedreigingen gehad hebben.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of dit
Hoe snel zou je gecancelt worden als je nu nog zoiets zou uitbrengen (i.p.v. 1982).
30 jaar cel voor Danny Masterson, bekend van "That 70s Show", voor verkrachting van 2 vrouwen
![]()
30 jaar cel voor Danny Masterson, bekend van "That 70s Show", voor verkrachting van 2 vrouwen | VRT NWS Nieuws
De Amerikaanse acteur Danny Masterson is door de rechtbank veroordeeld tot minstens 30 jaar gevangenisstraf voor de verkrachting van 2 vrouwen. Bij het brede publiek is Masterson vooral bekend van "That 70s show", de serie die liep van 1998 tot 2006. Daarin speelde hij de rol van Steven Hyde.www.vrt.be

goh, dat is met heel veel zo van uit die tijd. zoals bijv. humor van Monty Python, Allo Allo, Urbanus, ... dat zijn allemaal zaken die nu niet meer zouden kunnen.
Waarschijnlijk zoals een weighted blanket. Een veilig gevoel van een 'knuffel' door de dikke jas.Leerling zit in lokaal met puffer aan (jas). Het is hier in de dertig graden, nu al. Doe die jas maar af. Nee, ik heb ADHD. Bon, ik snap dat men soms een ‘safe object’ of iets nodig heeft maar de link donsjas-ADHD kan ik niet leggen.
goh, dat is met heel veel zo van uit die tijd. zoals bijv. humor van Monty Python, Allo Allo, Urbanus, ... dat zijn allemaal zaken die nu niet meer zouden kunnen.
Of de liekes van de Strangers: de ziekenkas bijv... ge zou nogal wat meemaken als iemand dat nu zou uitbrengen.
Andere tijden, andere waarden... Op sommige zaken maar goed ook, op andere veel te overdreven imo. maar das een discussie voor pol en actua
Alleen wat minder verbloemd (en met andere ethniciteiten dan Marokkanen).Als ge daar de ruimte voor hebt in dat land is dat praktisch haalbaar,Gij zult niet stelen!
Doodstraf!
Euhm, rechterke, doodstraf is onmenselijk en da mag ni..
Euhm ja, das waar, allez, we zullen mild zijn.
Tienmiljoenmiljard jaar bak!
Cryptobaas tot 11.000 jaar cel veroordeeld in Turkije
![]()
De oprichter van de cryptobeurs ‘Thodex’ is donderdagavond in Turkije veroordeeld tot maar liefst 11.196 jaar cel, berichten Turkse media. In april 2021 sloeg Faruk Fatih Özer op de vlucht met voor 2 miljard euro aan tegoeden van ruim 400.000 klanten. Twee broers van de CEO kregen gisteren...www.hln.be
en moest hij morgen een hartinfarct krijgen gaan ze die waarschijnlijk reanimeren. kdacht trouwens dat ze dat in US ook doen met degene die op deathrow staan.Gij zult niet stelen!
Doodstraf!
Euhm, rechterke, doodstraf is onmenselijk en da mag ni..
Euhm ja, das waar, allez, we zullen mild zijn.
Tienmiljoenmiljard jaar bak!
![]()
De oprichter van de cryptobeurs ‘Thodex’ is donderdagavond in Turkije veroordeeld tot maar liefst 11.196 jaar cel, berichten Turkse media. In april 2021 sloeg Faruk Fatih Özer op de vlucht met voor 2 miljard euro aan tegoeden van ruim 400.000 klanten. Twee broers van de CEO kregen gisteren...www.hln.be
en moest hij morgen een hartinfarct krijgen gaan ze die waarschijnlijk reanimeren. kdacht trouwens dat ze dat in US ook doen met degene die op deathrow staan.
zou nog wat zijn: een museum met de grootste criminelen op formolWa gaan ze doen als ie sterft van ouderdom? Op formol zetten?
Ik zou gaan kijkenzou nog wat zijn: een museum met de grootste criminelen op formol

Exact 1 jaar geleden vandaag heb ik een foto genomen van Ivo en mezelf. Normaal zag ik hem deze avond terug.Ivo Pauwels overleden vannacht![]()
Wtf was dat hiernet, ik ga even naar buiten en ineens voel ik mijne kop wat draaien, in mijn eigen van hola, wat gebeurt er hier?
Binnen staat de airco aan, maar kan combinatie zijn misschien van:
-warmte verschil
-te weinig drinken
-mijn oren die niet genoeg uitgekuist zijn, en dus mss mijn evenwichtsorgaan dat effe ni mee was
-ik had net van die gelei bollekes binnen die al even in de kast lagen, misschien gewoon schijte zat ofzo ? Suiker vollenbak alcohol geworden ofzo?
Ik moest mij direct omkeren om de deurgreep vast te houden of ik peis dat ik er lag (Misschien)
In alle geval ik ben mij direct gaan zetten, WTF