Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

81 jaar, wat een zielige vertoning. Ik zou toch de eer al lang voor mezelf gehouden hebben.
Die man heeft geen eer. Hij heeft ten tijde van Obama aangegeven dat de Republikeinse partij belangrijk was dan de belangen van het Amerikaanse volk

Loopt hier een leerlinge rond met het obligate korte rokje (no problem) en topje met streepje buik (no problem) en witte, wollen beenwarmers (W the actual F?)

Loopt hier een leerlinge rond met het obligate korte rokje (no problem) en topje met streepje buik (no problem) en witte, wollen beenwarmers (W the actual F?)
Jammer. Kans verkeken.

1693903491886.png

Voor wie zich mijn WTF moment met mijn garderobe nog voor de geest kan halen, dit lag gewoon in de kast die ik minst open. Hoe ik dus op die jaren nooit gemerkt heb dat ik het andere dubbel heb, godweetet.

IMG_0044.jpeg

blijkbaar een politie-achtervolging (letterlijk) net voor mijn deur geëindigd, max 5 minuten voor ik thuis kwam. als ik de hoek omkwam sleurden ze er net ene in ne combi, zijn wagen staat hier nog steeds tegen de riching voor mijn deur. straat vol flikken.

blijkbaar een politie-achtervolging (letterlijk) net voor mijn deur geëindigd, max 5 minuten voor ik thuis kwam. als ik de hoek omkwam sleurden ze er net ene in ne combi, zijn wagen staat hier nog steeds tegen de riching voor mijn deur. straat vol flikken.
Sorry, als ik hangry ben kan ik soms rare dingen doen. Check je even of de auto dicht is?

The Georgia Representative went on to question the validity of the climate crisis, saying it was not real because “the climate has been changing since the beginning of time.”

Ms Greene went on to question why citizens are paying taxes allocated toward climate change when the funding will not help. She used the lack of taxes paid during the ice age as an example.

“Peole are not affecting climate change,” Ms Greene began. “You’re going to tell me that back in the ice age – how much taxes did people pay? And how many changes did governments make to melt the ice?”
:rofl:

Niet vandaag maar enkele dagen terug.

Ik had heel wat taken te doen met de auto, en totaal overmand van stress een verkeerd auto manouvre gedaan.

Mijn obsessieve baas heeft zo iets van: jij krijgt auto en telefoon van het werk , dus je moet telkens ik bel aan de kant gaan en opnemen...

Echt heel veel geluk gehad dat er niets gebeurd is , want ik had de situatie totaal verkeerd ingeschat.

30 jaar cel voor Danny Masterson, bekend van "That 70s Show", voor verkrachting van 2 vrouwen

Terug
Bovenaan