Green Mamba
Well-known member
Plus @Mulan. Dat kan alleen maar beter worden. Eitjes en steaks bakken op je motorkap.50 graden dan?![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Plus @Mulan. Dat kan alleen maar beter worden. Eitjes en steaks bakken op je motorkap.50 graden dan?![]()
Dat is waar. Vermoedelijk worden ze niet geselecteerd omdat ze goed kunnen serveren ...
Hooters vond ik ook al een eigenaardige ervaring in de VS.

Da's exact wat ik heb gepost, 6'ke!Nog eens verder aan het kijken. Voor volgende week dinsdag geven ze een gevoelstemperatuur aan van 45 graden.

Da's exact wat ik heb gepost, 6'ke!
Koelcel van de Colruyt it will be!![]()
Ja en neen. Luchtvochtigheid en wind beïnvloeden de gevoelstemperatuur.twas vandaag toch echt bakken inderdaad, net geen zonneklop denk ik.
gevoelstemperatuur is toch geen wetenschappelijk fenomeen?
Hangt van de regio af ook natuurlijk.Hier staat voor dinsdag toch momenteel maar 30° (kmi) en 31° (weerapp op smartphone)
ik vind dat altijd zo hilarisch die argumentatie.Canvas reportage over kobalt. Tis nogal milieuvriendelijk dat elektrisch rijden
Mensdom gaat ervoor.

Das ook waar. Beiden even slecht dan?ik vind dat altijd zo hilarisch die argumentatie.
het hele proces van olie uit de grond halen tot uitstoot van de auto is anders wel geweldig milieuvriendelijk?
zeker nu ze het bij voorkeur met fracking doen?
Neen. ICE is slechter dan BEV over het totale plaatje.Das ook waar. Beiden even slecht dan?
En nog steeds geen oplossing heeft voor alle smeerlapperij die ze uitstoten tijdens de productieBuiten dat er meer metaal voor nodig is en dat de ontwikkeling van olie wel al verder in de evolutie zit.
En de productie van olie is vooral minder vriendelijk voor de wereldvrede, omdat er toch heel wat schurkenstaten daar veel geld mee verzamelen.De kobaltmijnen zijn ook wel iets..."minder vriendelijk" voor de werknemers dan het gemiddelde olieveld denk ik.
Dat is natuurlijk ook bij Kobalt gok ik?En de productie van olie is vooral minder vriendelijk voor de wereldvrede, omdat er toch heel wat schurkenstaten daar veel geld mee verzamelen.
Dat is natuurlijk ook bij Kobalt gok ik?