Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Dat is waar. Vermoedelijk worden ze niet geselecteerd omdat ze goed kunnen serveren ...

Hooters vond ik ook al een eigenaardige ervaring in de VS.

Op basis van je omschrijving zat ik net te denken, een soort Hooters maar dan met koffie dus. WTF indeed...
Nooit de aandrang gehad om daar naartoe te gaan in de VS.

IMG-20230815-205609.jpg

Go home buienradar, you're drunk!

Vrijdag 34 graden hier. 😍😍😍😍😍

Canvas reportage over kobalt. Tis nogal milieuvriendelijk dat elektrisch rijden 👌
Mensdom gaat ervoor.
ik vind dat altijd zo hilarisch die argumentatie.
het hele proces van olie uit de grond halen tot uitstoot van de auto is anders wel geweldig milieuvriendelijk?
zeker nu ze het bij voorkeur met fracking doen?

Dat is liefde op het eerste gezicht.

Ik ben zeker dat ze niets van die man zijn voetbalkwaliteiten kent of weet, maar blijkbaar wel stapelverliefd om die kerel te zien.

Moet nogal een kick geven voor Timmy, zo'n onbekende vrouw die voor u de andere kant van de wereld komt opzoeken.
Ik zou die meteen eens rondleiden in de kleedkamers, want zeg nu zelf: als die zo gek is om andere kant van de wereld te komen opzoeken, en blijkbaar smoorverliefd zijn op u, dan moet dit toch wel keigoeie seks zijn. Die vrouw wacht daar al 20 jaar op !

Again: voor zijn voetbal kwaliteiten zal het toch echt niet geweest zijn. Tis nu niet dat hij een 2e Neymar of Totti was hé :crazy:

ik vind dat altijd zo hilarisch die argumentatie.
het hele proces van olie uit de grond halen tot uitstoot van de auto is anders wel geweldig milieuvriendelijk?
zeker nu ze het bij voorkeur met fracking doen?
Das ook waar. Beiden even slecht dan?
Buiten dat er meer metaal voor nodig is en dat de ontwikkeling van olie wel al verder in de evolutie zit.

Zelfde stemmetje ‘it’s just a lesbian flavoured lollipop’

Daar heb ik mij toch efkes verslikt.

(Hij is een BFDI - google het - aan het maken in pride-thema)

Das ook waar. Beiden even slecht dan?
Neen. ICE is slechter dan BEV over het totale plaatje.
Ontginning van kobalt voor de productie van brandstof en katalysatoren is wel OK? Want daar wordt ook kobalt gebruikt
Buiten dat er meer metaal voor nodig is en dat de ontwikkeling van olie wel al verder in de evolutie zit.
En nog steeds geen oplossing heeft voor alle smeerlapperij die ze uitstoten tijdens de productie
De kobaltmijnen zijn ook wel iets..."minder vriendelijk" voor de werknemers dan het gemiddelde olieveld denk ik.
En de productie van olie is vooral minder vriendelijk voor de wereldvrede, omdat er toch heel wat schurkenstaten daar veel geld mee verzamelen.

Terug
Bovenaan