Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Dus je hebt je (terecht!) thuis laten zetten nu?
Ik vermoed dat je bedoelt dat er een andere reden op je vertrouwelijke staat? Op je doktersattest staat namelijk nooit een reden.
Bij ons moet bij een afwezigheid van meer dan 30 opeenvolgende dagen de arts een specifiek attest invullen waar de reden op moet staan. Ik zit nu (voorlopig) thuis tot eind augustus met burn-out, risico depressie.

Bij ons moet bij een afwezigheid van meer dan 30 opeenvolgende dagen de arts een specifiek attest invullen waar de reden op moet staan. Ik zit nu (voorlopig) thuis tot eind augustus met burn-out, risico depressie.
Ik was even vergeten dat jullie waarschijnlijk een andere administratie zullen hebben...
Maar elke werknemer moet vanaf 30 dagen afwezigheid een vertrouwelijke opsturen naar de mutualiteit omdat de werkgever enkel de eerste 30 dagen afwezigheid wegens ziekte moet uitbetalen.

Zaterdag op een trouwfeest geweest.

De meesten kende ik er wel. Al zijn er altijd wel enkelingen die je niet kent.

Wij waren zoals gewoonlijk weer tot het aller laatste gebleven. We vonden een achtergelaten , ietwat vuilere witte jas.
Maar de dame die ook bleef tot het einde, haar witte jas was weg.

Wij hebben navraag gedaan, en slechts 1 iemand had ook een witte jas. Dus het leek ons zo klaar als kraantjeswater, dat die andere dame bij het naar huis gaan, gewoon van jas heeft gewisseld (per ongeluk dachten wij).

Dus de organisators hebben die vrouw opgebeld, en dit uitgelegd.

Die vrouw blijft gewoon staalhard liegen aan de telefoon (neenee, de witte jas die ik heb mee genomen naar huis was echt wel mijn witte jas hoor) :sop:

Hoeft niet gezegd dat die "verdwenen" witte jas, veel mooier was dan die schrale die werd achtergelaten.

Echt.. diefstal en er nog eens over liegen ook.

Moesten dit mijn vrienden zijn, ik zou gewoon dezelfde avond nog aan hun deur staan, en vragen om die jas daar eens te zien.

Maar goed, nu weet ik dus wie het is, en ik ga die mensen wel goed mijden de volgende keer.
(zelfs haar man doet mee met haar, hij kreeg al een bericht met het verhaal daags voordien, en las het bericht, maar antwoorde niet. )

Ja voor degene die het weer niet (willen of kunnen) begrijpen:

Zaterdag trouwfeest. Vaststelling : s'avonds laat.
Zondag: eerste bericht naar die echtgenoot, haar man.
Maandag: Die vrouw zelf opgebeld, omdat haar man niet wou antwoorden.

Wat is daar nu weer zo moeilijk aan? Is die effectieve tijdslijn dan echt zo doorslaggevend om het verhaal te kunnen begrijpen?

Ik was even vergeten dat jullie waarschijnlijk een andere administratie zullen hebben...
Maar elke werknemer moet vanaf 30 dagen afwezigheid een vertrouwelijke opsturen naar de mutualiteit omdat de werkgever enkel de eerste 30 dagen afwezigheid wegens ziekte moet uitbetalen.
Bij de federale overheid is dat idd een ’speciaal’ attest waarop de diagnose moet vermeld worden. Die attesten gaan naar Medex en dus niet naar de directe werkgever.

Zaterdag op een trouwfeest geweest.

De meesten kende ik er wel. Al zijn er altijd wel enkelingen die je niet kent.

Wij waren zoals gewoonlijk weer tot het aller laatste gebleven. We vonden een achtergelaten , ietwat vuilere witte jas.
Maar de dame die ook bleef tot het einde, haar witte jas was weg.

Wij hebben navraag gedaan, en slechts 1 iemand had ook een witte jas. Dus het leek ons zo klaar als kraantjeswater, dat die andere dame bij het naar huis gaan, gewoon van jas heeft gewisseld (per ongeluk dachten wij).

Dus de organisators hebben die vrouw opgebeld, en dit uitgelegd.

Die vrouw blijft gewoon staalhard liegen aan de telefoon (neenee, de witte jas die ik heb mee genomen naar huis was echt wel mijn witte jas hoor) :sop:

Hoeft niet gezegd dat die "verdwenen" witte jas, veel mooier was dan die schrale die werd achtergelaten.

Echt.. diefstal en er nog eens over liegen ook.

Moesten dit mijn vrienden zijn, ik zou gewoon dezelfde avond nog aan hun deur staan, en vragen om die jas daar eens te zien.

Maar goed, nu weet ik dus wie het is, en ik ga die mensen wel goed mijden de volgende keer.
(zelfs haar man doet mee met haar, hij kreeg al een bericht met het verhaal daags voordien, en las het bericht, maar antwoorde niet. )
enkel de bruid mag wit dragen op een trouwfeest :)

Voor bedienden en vanaf 14 dagen voor de meeste arbeiders.

Vanmorgen zowel op StuBru als Radio Willy op hetzelfde moment hetzelfde nummer van ...Arctic Monkeys dacht ik.

:angry::angry:
Hopelijk komt er snel schot in de zaak.

Neen, 't is eigenlijk echt niet grappig. Welk onmens doet zoiets.

Jammer dat zo’n ergernis gepaard moet gaan met flauwe grappen.
i-see-what-you-did-there-steve-carell.gif

De flauwe moppen worden opnieuw van stal gehaald. Langs de andere kant, je moet het hoefijzer smeden als het warm is.

Terug
Bovenaan