Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

@makila Amai al die cijfer materiaal.... Ook smart watch zeker :p

Ja ik krijg er kop nog staart aan, aan die "hart stoornissen". Stephane en Cedric waren sport mensen, dus die hebben grotendeels gezond geleefd. (Cedric is nog maar 4 jaar sportman af, dus zo gek zal die ook wel niet gedaan hebben zeker in 4 jaar? )

En als je dan ziet, als die gekke rocksterren zoals een James Hetzfield, Mick Jagger die ook z'n hele leven gedronken en dope heeft genomen (mogen we toch algemeen aannemen) , die is nog spring levend !

Dus ergens probeer ik mij er niet al te veel op vast te pinnen: Het is een willekeurig lot. Uw levensstijl zal er ook maar in beperkte mate voor verantwoordelijk zijn.

Maar de gedachte dat ik er morgen niet meer kan zijn... Of mijn vriendin niet meer...
Ik wil dringend nog eens een opfrissings cursus EHBO doen samen met haar.
Topsport is helemaal niet gezond voor het lichaam. Da's constant overbelasten of op het randje ervan. Te is nooit goed. En we weten niet welke levensstijl deze mensen hadden naast het veld. 🤷‍♀️

een zelfmoordpoging in de zeer nabije omgeving .... je leest er soms eens van maar in de alledaagsheid der dingen sta je niet stil bij de gigantische impact dat een zelfmoord(poging) heeft op alles en iedereen rond die persoon. zelden zo kut gevoeld als nu. Niet zien aankomen, persoon zat weliswaar "in een minder moment" maar je dankt "daar geraakt ie wel weer bovenop" en dan krijg je dat te horen.

Eerlijk, ik ben compleet van de kaart.

Aan het wandelen met de woef, we steken via het zebrapad over, 3m achter een andere vrouw.
Woef is wat curieus naar haar en versnelt zijn pas, dus ik zeg zijn naam en geef een rukje aan zijn riem. Vrouw voor me draait zich om en begint daar met een woeste blik vol walging wat tegen mij te brabbelen waar ik geen woord van verstond. Echt 100% "crazy cat lady" want... Ik had het lef achter haar te lopen? :unsure:

giphy.webp

Aan het wandelen met de woef, we steken via het zebrapad over, 3m achter een andere vrouw.
Woef is wat curieus naar haar en versnelt zijn pas, dus ik zeg zijn naam en geef een rukje aan zijn riem. Vrouw voor me draait zich om en begint daar met een woeste blik vol walging wat tegen mij te brabbelen waar ik geen woord van verstond. Echt 100% "crazy cat lady" want... Ik had het lef achter haar te lopen? :unsure:

giphy.webp
Had ze wat katten mee in haar kapsel ?

Heb de nacht gehad. Opgestaan rond 12.30. Ik kom beneden en hoor dat de stofzuigrobot zijn werk doet maar met een iets of wat ander geluid.

Dat ding zat gewoon rond de draaien in een platte drol van 1 van de chihuahuas. :puke::cry::S:angry::help:

Een uur werk om dat ding proper te krijgen..

Ok, mijn nieuwe vijverpomp werkt precies goed.
Zonet ne halve kikker uit de filter gehaald, waar de kikker en darmen half door het netteke waren getrokken :unsure:.

Mijn vrouw dacht dat het grappig was om een Veet wax strip op mijn harige borst te kleven.
Vorig jaar (denk ik mss al twee jaar terug) ook is zo zot laten krijgen, weliswaar met toestemming van mezelf, ik ben nadien (nog meer dan anders) serieus aan mijn intellect beginnen twijfelen. De eerstvolgende persoon die dat nog is voorstelt die krijgt de vuilste blik die ik kan geven.

Zelf vond ik het al erg toen enkele jaren geleden de cardioloog mijn borsthaar plots met de tondeuse aanviel om sensoren te kunnen kleven. :(

Een vriendin heeft mij dat vroeger eens gelapt op café. Ik had een short aan, stond van mijn pintje te nippen (i'm classy like that) en ineens, pats, zo'n veet-strip op mijn kuit. Niet alleen deed dat belachelijk veel zeer, zo'n kale rechthoek op een voor de rest mannelijk harig been is echt geen zicht...

Dat kleven is waarschijnlijk niets, dat aftrekken daarentegen... :oi22:

Ik heb haar kunnen stoppen voor ze het aanklopte. Ik kon het nog rustig lostrekken, maar de borst was wel vol wax. Een half uur douchen was helaas niet voldoende het te verwijderen, babyolie hadden we gelukkig in huis en dat hielp heel snel.

Een vriendin heeft mij dat vroeger eens gelapt op café. Ik had een short aan, stond van mijn pintje te nippen (i'm classy like that) en ineens, pats, zo'n veet-strip op mijn kuit. Niet alleen deed dat belachelijk veel zeer, zo'n kale rechthoek op een voor de rest mannelijk harig been is echt geen zicht...
Ik dacht als jonge gast het warm water uitgevonden te hebben. Nog niet zo lang was er zo'n Veet gel op de markt waarmee vrouwen hun benen konden insmeren en dan gewoon de haren afspoelen, zonder scheren.

Den dezen heeft daarmee z'n edele delen ingewreven om dan alles netjes af te spoelen, zonder scheren. Enkel mag je dat maar een bepaalde tijd laten intrekken want dat begint te branden.

Ik dacht als jonge gast het warm water uitgevonden te hebben. Nog niet zo lang was er zo'n Veet gel op de markt waarmee vrouwen hun benen konden insmeren en dan gewoon de haren afspoelen, zonder scheren.

Den dezen heeft daarmee z'n edele delen ingewreven om dan alles netjes af te spoelen, zonder scheren. Enkel mag je dat maar een bepaalde tijd laten intrekken want dat begint te branden.
Onlangs denk ik een reclame zien passeren van zo’n gel specifiek gemaakt voor die regio.
Dus zou wel eens een hulp kunnen zijn.

vandaag bijna ad random gehoord dart een ex-collega van mij overleden is. 51 jaar, slagaderbreuk op reis.

ik had er niet zo'n dikke band mee, want we zagen elkaar enkel in het aflossen, maar toch 12 jaar collega's geweest. wel effe verschieten

Terug
Bovenaan