Ik ken een loonwerker die een dakloze in zijn hakselaar gehad heeft. Die mens is er tot op vandaag nog niet goed van. Ik denk dat mensen het gevaar van zo´n hakselaar niet goed beseffen. Loop nooit maar ook nooit in de mais vanaf september. Die machines werken zo snel en die stroom planten is zo groot dat de chauffeur je gewoon bijna niet kan opmerken.Toen ik nog thuis woonde is dat ook eens gebeurd op het veld recht tegenover ons, met de vaderboer, terwijl zoonboer reed. Brandweer en MUG waren daar heel snel bij, beide benen verloren, maar het wel overleefd. Dat was iets dat ik in mijn kindertijd altijd voor ogen had als ik zo'n hakselaar ergens zag. Nooit van mijn leven meer door maïs gelopen ook.

. Hier stonden op het dorp plakkaten voor werken 'van 2 sept tot 14 sept niet parkeren'. Ze kwamen er dan door de laatste 2 dagen rond de 12de, en de werken duurden 2 weken langer uiteindelijk dan aangegeven. Andere werken ivm nieuwbouws naast me zag ik dan 4 5 weken later gebeuren dan aangekondigd, met brief in mijn bus.