sarnath
Active member
Verpest het nu niet hé, ik hoop op een spannender verhaalEen slechte vertaling van "crashed" of iets gelijkaardig?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verpest het nu niet hé, ik hoop op een spannender verhaalEen slechte vertaling van "crashed" of iets gelijkaardig?

Gelukkig had je een theelepel bij![]()
Dat maakte het eerlijk ja![]()
Stevig.Treinreiziger was niet in orde en haalt opeens een mes boven. Joy.
#NMBSfrustraties
Goh 10 jaar terug heb ik eens een cursus omgaan met agressie mogen volgen. Daar leer je dan wat onder wettelijke zelfverdediging valt, hoe verbaal en non verbaal reageren op bepaalde situaties en zo.Stevig.
Hoe gaat ge daar als conductrice mee om? Krijgt ge daar training voor?
Misschien aan het oefenen voor de Sanicole Airshow dit weekend?Er cirkelt hier nu al even een vliegtuig, zo te zien parachutisten vd lokale vliegclub, rond begeleidt door 2 F16´'s. Op zich niet zo heel ongewoon met de nabijheid van wat oefenterreinen hier maar ze vliegen nogal erg laag intussen en de F16s hebben blijkbaar geen transponder op staan want ze zijn niet zichtbaar via adsb exchange.
Waarschijnlijk gewoon een oefenvlucht maar nog altijd indrukwekkend als zo´n F16 laag voorbij komt, zeker aan relatief trage snelheid.
Born to working-class parents in the Soviet Union (now Russia), Sorokin emigrated from Russia to Germany with her family at the age of 16 in 2007. In 2011, she left Germany to live in London and Paris before relocating to New York City in 2013, where she interned for the French fashion magazine Purple. Sorokin conceived of a private members' club and arts foundation, which included leasing a large building to feature pop-up shops and exhibitions by notable artists she met while interning. She later created fake financial documents to substantiate her claims of having a multi-million-euro trust fund, and forged multiple wire transfer confirmations. Sorokin used these documents, as well as fraudulent checks, to trick banks, acquaintances, and realtors into paying out cash and granting large loans without collateral. She used this to fund her lavish lifestyle, including residencies in multiple upscale hotels. Between 2013 and 2017, Sorokin defrauded and deceived major financial institutions, banks, hotels, and individuals out of $275,000.
Sorokin's story gained publicity when Williams wrote a lengthy article[4] in Vanity Fair about her experiences with Sorokin in 2018. She expanded on the story in her 2019 book My Friend Anna. The same year, journalist Jessica Pressler wrote an article for New York about Sorokin's life as a socialite;[5] Netflix paid Sorokin $320,000 for the rights to her story and developed it into the 2022 miniseries Inventing Anna. Sorokin's life story has been the subject of multiple other television shows, interviews, podcasts, and theater productions.
As of December 2022, Sorokin had sold $340,000 worth of art.
Sorokin had a boyfriend in New York for two years until he moved to the United Arab Emirates. While keeping his identity secret, she disclosed that he gave TED talks and was profiled in The New Yorker. She suggested she would reveal his identity for a fee, with bidding starting at $10,000, but Rachel Williams revealed the boyfriend to be Hunter Lee Soik.
Hoe je zoon leren datKIJK. 12-jarige rijdt bijna 140 kilometer per uur met Audi van vader in Izegem: “Ik kan het hem moeilijk weigeren”
Tot ze ergens tegen plakken. Onverantwoord.
Ik begrijp het volledig. Daarom zit ik nu met een olifant als huisdier.de reden was "ik ging door een moeilijke periode, ik ga daar niet verder op in. Hij bleef aandringen, dus kon ik hem niet meer weigeren"
tjah.
U partner zo beschrijven is best fout.Ik begrijp het volledig. Daarom zit ik nu met een olifant als huisdier.
Toen ik nog thuis woonde is dat ook eens gebeurd op het veld recht tegenover ons, met de vaderboer, terwijl zoonboer reed. Brandweer en MUG waren daar heel snel bij, beide benen verloren, maar het wel overleefd. Dat was iets dat ik in mijn kindertijd altijd voor ogen had als ik zo'n hakselaar ergens zag. Nooit van mijn leven meer door maïs gelopen ook.Duitse jongen (19) opgeslokt door hakselaar
Shit man. Die gast heeft geluk gehad. Alle ja. Wat is geluk?
Een uur lang creperen van de pijn en elke seconde denken en voelen: Ik ga dood! "Best case" een jaar recupereren? Aan het worst case scenario wil ik niet aan denken (en dat geval had hij beter gestorven).