Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Okay, ik had gisteren wat gedronken en een temesta genomen. blijkbaar met mijn zattekop zo'n 12 temesta genomen.
Politie en ambulance aan de deur gehad, meegegaan (volgens de berichten), etc. uiteindelijk 's nachts naar huis gewandeld.

Kan je gewoon naar een ziekenhuis bellen en vragen wtf er gebeurt is? Ik kan mij niks meer inbeelden.

Okay, ik had gisteren wat gedronken en een temesta genomen. blijkbaar met mijn zattekop zo'n 12 temesta genomen.
Politie en ambulance aan de deur gehad, meegegaan (volgens de berichten), etc. uiteindelijk 's nachts naar huis gewandeld.

Kan je gewoon naar een ziekenhuis bellen en vragen wtf er gebeurt is? Ik kan mij niks meer inbeelden.
Ziekenhuis aan de lijn: "5 verpleegsters verwond, je wou van het ziekenhuis dak springen, en het was niet de bedoeling dat je reeds naar huis ging."

als de politie daar bij was, gaan zij u dat kunnen zeggen, denk ik
Beetje schrik om te bellen eigenlijk. Ik kan mij flarden inbeelden maar echt bitter weinig. Van't ziekenhuis naar mij thuis is ook 2 uur wandelen, heb 1 schoen die stuk is en 1 teennagel eraf gelopen.
Kan me inbeelden dat er politie binnen was en vroeg van wie de temesta was maar geen idee hoe ik dan plots in een ziekenhuis bed ben beland.
Ik weet dat ik bij het naar buiten wandelen nog ff met een agente was aan het spreken die vroeg of het ging gaan.

I had a bad day :unsure:

Beetje schrik om te bellen eigenlijk. Ik kan mij flarden inbeelden maar echt bitter weinig. Van't ziekenhuis naar mij thuis is ook 2 uur wandelen, heb 1 schoen die stuk is en 1 teennagel eraf gelopen.
Kan me inbeelden dat er politie binnen was en vroeg van wie de temesta was maar geen idee hoe ik dan plots in een ziekenhuis bed ben beland.
Ik weet dat ik bij het naar buiten wandelen nog ff met een agente was aan het spreken die vroeg of het ging gaan.

I had a bad day :unsure:
Wie had de politie en ambulance dan gebeld? Uw partner?

uw eerste zin kan ik nog moeilijk geloven, maar goed, voordeel van de twijfel.

maar uw tweede zin: gewoon naar huis gewandeld S NACHTS. No way dat die u zomaar ALLEEN hebben laten gaan.
Geen enkel ziekenhuis gaat zo'n risico nemen.

uw eerste zin kan ik nog moeilijk geloven, maar goed, voordeel van de twijfel.

maar uw tweede zin: gewoon naar huis gewandeld S NACHTS. No way dat die u zomaar ALLEEN hebben laten gaan.
Geen enkel ziekenhuis gaat zo'n risico nemen.
Dju, mijn internet punten bij vreemden toch wel kwijt zeker.
edit: dokter kon er idd niet meer lachen, die vond het openbare dronkenschap. Politie was er fine mee.

Tja , genoeg politie mensen en verpleegkundigen hier op dit forum, die u verhaal wel gaan ontkrachten zeker. rammelt aan alle kanten.
zelf ooit 2 keer spijtig genoeg in soortgelijke situatie gezeten... i repeat: no way dat die u zomaar naar huis 2 uur alleen laten wandelen in het midden van de nacht, in de naweeën van verdovende middelen.

Tja , genoeg politie mensen en verpleegkundigen hier op dit forum, die u verhaal wel gaan ontkrachten zeker. rammelt aan alle kanten.
zelf ooit 2 keer spijtig genoeg in soortgelijke situatie gezeten... i repeat: no way dat die u zomaar naar huis 2 uur alleen laten wandelen in het midden van de nacht, in de naweeën van verdovende middelen.
Zo lang je niet bent aangehouden of ontoerekeningsvatbaar bent kunnen ze u niet verplichten van te blijven in een ziekenhuis hoor.

Enige waar ik me vragen bij stel is of dit een actie van zattigheid was of een suicidepoging. Want dat laatste geval is een van de weinige uitzonderingen waarbij ze u zonder toestemming mogen plaatsen.

Maar dan nog, het lijkt me een goed idee om eens uit te zoeken wat er gebeurd is en hulp te zoeken.

Zo lang je niet bent aangehouden of ontoerekeningsvatbaar bent kunnen ze u niet verplichten van te blijven in een ziekenhuis hoor.
Als je niet bij je positieven bent, mogen ze u ook niet zomaar de openbare weg opsturen.
Ter ontnuchtering op de spoed afdeling kan, of eventueel zelfs in een politie cel. beiden kan.

Vriendin van mij ooit eens bewusteloos aangetroffen, met de ambulance mee, en die hebben ze ook niet zomaar mogen laten gaan hoor. Onder invloed van medicijnen en alcohol... Reden was trouwens heel simpel: Stond geregistreerd als alleenstaande. Stel dat iemand haar naar huis bracht, en die viel van de trap, en brak haar nek, waren de hulpdiensten verantwoordelijk. Dat was de reden die toen werd gegeven.

En je gaat me niet vertellen dat 12 (!!) slaappillen (type Lormetazepan) na een paar uur uitgewerkt zijn.

Als je niet bij je positieven bent, mogen ze u ook niet zomaar de openbare weg opsturen.
Hier heb ik 3 jaar terug een 3 dubbele hernia operatie ondergaan, ik ben wakker geworden (ze hadden mij volledig in slaap gedaan) en ik ben diezelfde dag nog ontslagen. Gelukkig had ik een chauffeur (mijn moeder) want ik herinner mij daar niks meer van.

Ze vindt dit nog altijd schandalig. Want ik was helemaal niet 100% bij mijn positieven en ik had veel pijn.
Eigenlijk hadden ze mij toen minstens 1 dag moeten houden maar dat is toen dus niet gebeurd. Ze hadden bedden te weinig denk ik.

Ik was dit al een beetje vergeten maar eigenlijk is dit toch ook een 'WTF' momentje geweest.

Nou, je bent alleszins de dt-regel vergeten, maar vermoedelijk is dat niet het enige. :unsure:

On a more serious note: uiteraard kan je naar het ziekenhuis of de politie bellen, die diensten zijn er toch net om mensen te helpen. Je zal misschien niet meteen de mensen aan de lijn kunnen krijgen die vannacht dienst hadden en erbij waren, maar de belangrijkste info zou toch in een verslag ofzo moeten staan, neem ik aan. Vragen kan nooit kwaad uiteindelijk.

Terug
Bovenaan