Da's een zeer goede vraag. Dat weet niemand. Toen men vrienden haar daarover aanspreken zei ze doodleuk "dat zijn jullie zaken niet"

Soit, 't Is volgens mij ook niet de hardst beveiligde deur en ik denk dat je die met een simpele tournevis er tussen gewoon open krijgt. Tegenwoordig zijn er manieren genoeg om een deur of raam open te krijgen zonder braakschade achter te laten.
Ik heb toch nergens gezegd dat zij een sleutel heeft? Ik heb letterlijk in mijn vorige post gezegd dat ze daar nooit gewoond heeft en hijzelf is daar pas komen wonen na hun breuk. Zij heeft daar nooit een voet binnengezet.
Wij kennen haar natuurlijk beter dan de politie en we weten goed genoeg dat zij in staat is tot veel dingen, het onder invloed zijn gaf ik enkel maar mee omdat dat toch een extra reden kan zijn voor de politie om dit wat beter te onderzoeken ipv de zaak gewoon af te handelen als "familiale omstandigheden". Voor hetzelfde geld staat ze daar binnenkort weer. Gaan ze dan weer hetzelfde zeggen?
Vonden we sowieso al een rare opmerking trouwens want ze zijn nooit getrouwd geweest en hebben nooit wettelijk samengewoond.